بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های آمل

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های آمل

questions چرا هتل های آمل را از رسپینا رزرو کنیم؟
arrow down icon

با رزرو هتل از سایت و اپلیکیشن رسپینا امکان استرداد آنلاین، پشتیبانی 24 ساعته و شرایط هتل و رزرو با تخفیف فراهم می باشد.

questions در شهر آمل چه هتل هایی وجود دارد؟
arrow down icon

هتل های المپیک شمال، شهر و نیلوفر در این شهر وجود دارد که می توانید از رسپینا به صورت اینترنتی و تلفنی رزرو نمائید.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل های آمل را می توانید با امکان اطلاع از هتل و مشاهده نمای اتاق ها به صورت اینترنتی و تلفنی از رسپینا رزرو نمائید. در این مطلب به بررسی امکانات آن ها و خدمات رسپینا برای رزرو اقامتگاه های این شهر می پردازیم.

رزرو هتل های آمل از رسپینا

رزرو هتل در آمل

با رزور این هتل ها از رسپینا می توانید از آدرس هتل های آمل مطلع شوید. همچنین شما به 2 صورت اینترنتی و تلفنی، می توانید این هتل ها را در شهر آمل رزرو کنید. در این قسمت به روش های رزرو اقامتگاه در آمل اشاره خواهیم کرد.

رزرو اینترنتی هتل آمل

 برای این منظور کافیست مراحل زیر را انجام داده و در کمتر از 2 دقیقه اقدام به رزرو هتل مد نظر خود نمائید.

از قسمت سربرگ، تاریخ ورود و خروج (مدت زمان اقامت) خود را در هتل مد نظر انتخاب نمائید.

در قسمت لیست هتل های آمل، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

در صفحه بعد اتاق مد نظر خود را با توجه به امکانات اتاق مد نظر و قیمت آن رزرو نموده و شماره تلفن خود را وارد کنید.

سپس پیش فاکتور واچر هتل برای شما نمایش داده شده و با ورود اطلاعات فرد رزرو کننده و اطلاعات تماس، می توانید گزینه "ثبت اطلاعات" را کلیک نمائید.

با تایید اطلاعات وارد شده و انتخاب گزینه "پرداخت آنلاین" به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک هدایت خواهید شد.

ضمن پرداخت آنلاین هزینه هتل مورد نظر، می توانید واچر هتل انتخاب شده خود را در صفحه مشاهده نمائید. (از هدیه رسپینا در این قسمت غافل نشوید.)

رزرو اینترنتی هتل های آمل از رسپینا

رزرو ارزان هتل های آمل

علاوه بر پرداخت اینترنتی مبلغ اتاق، شما می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان رسپینا، هتل مورد نظر خود را سفارش دهید. در این صورت ضمن اطلاع از ارزان ترین قیمت این هتل ها می توانید آن را به صورت ارزان رزرو کنید. با انتخاب هتل مد نظر خود در این شهر شماره حساب شرکت رسپینا برای شما ارسال شده و با واریز وجه و اعلام مشخصات فیش واریزی، واچر هتل برای شما ارسال می شود.

قیمت هتل های آمل

با رزرو این هتل ها از رسپینا می توانید آن ها را با ارزان ترین قیمت رزرو کنید. همچنین رسپینا به صورت تصادفی کدهای تخفیفی به مسافرین خود برای رزرو این هتل ها ارائه می دهد که می توانید آن ها را با ارزان ترین قیمت ها رزرو نمائید.

هتل های ارزان قیمت آمل

در این شهر تنها هتل های 3 ستاره المپیک شمال، شهر و نیلوفر وجود دارند. این هتل ها کمی از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. هتل المپیک شمال ارزان ترین اقامتگاه در این شهر است با توجه به قیمت آن، از امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، گیم نت، کافی شاپ، فضای سبز، چایخانه سنتی، سالن ورزشی و جکوزی برخوردار است.

قیمت هتل های 3 ستاره آمل

با رزرو این هتل ها می توانید از تخفیفات رسپینا بهره مند شده و هتل های خود را با قیمت کمتر رزرو نمائید. نگران قیمت این هتل ها نباشید چرا که تمامی این مراکز اقامتی، نسبت به خدماتی که به مسافرین ارائه می دهند، قیمت زیادی دریافت نمی کنند. مثلا هتل النمپیک شمال، که در آدرس 5 کیلومتری جاده آمل به محمود آباد قرار گرفته و از ارزان ترین هتل های این شهر است، بهترین چشم انداز را برای مسافر ارائه می دهد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور از رسپینا

با رزرو هر یک از هتل های آمل، تیمی از کارشناسان رسپینا به صورت 24 ساعته، آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند. برای ارتباط با کارشناسان، کافیست از بخش "نیاز به راهنمایی" سوال و درخواست خود را ارائه داده و ضمن ورود شماره تلفن، منتظر تماس مشاورین هتل های داخلی رسپینا باشید. با رسپینا روی زمین نمی مانید...