بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های ارومیه

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در ارومیه به معنای شروع سفری بدون دغدغه به یکی از زیباترین شهرهای آذربایجان غربی می باشد که از گذشته تا امروز به دلیل جاذبه های طبیعی همچون دریاچه ارومیه شناخته شده می باشد. این شهر علاوه بر طبیعت بسیار زیبا، از نظر تاریخی نیز ارزش بسیار بالایی داشته و بناهای ارزشمندی در آن وجود دارد. به همین دلیل است که به یکی از شهرهای توریستی ایران تبدیل شده و در طول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی می باشد. سایت رزرو هتل رسپینا در ادامه به راه حل هایی برای انتخاب و رزرو هتل های ارومیه با تخفیف و قیمت ارزان اشاره خواهد نمود. علاوه براین، به سوالات رایجی که در رزرو آنلاین هتل در ارومیه ممکن است با آن مواجه شوید نیز پاسخ خواهد داد.

رزرو آنلاین هتل در ارومیه

یکی از مهم ترین دلایل برای سفر به ارومیه که گردشگران داخلی و خارجی را به سمت این شهر زیبا جذب می کند، وجود دریاچه بسیار زیبای آن می باشد. علاوه براین، جاذبه هایی همچون آبشار سوله دوکل، پارک جنگلی شیخ تپه، موزه ارومیه، بازر تاریخی و خرید سوغاتی هایی همچون نقل معروف آن و نان های سنتی همچون یخچاره و تنوره چره و فرش های بی مانندش همگی در جذب گردشگر به این شهر نقش مهمی داشته اند. به همین دلیل است که امکانات تفریحی و رفاهی همچون هتل و هتل آپارتمان های متعددی در آن ساخته شده اند تا میزبان مهمانان چند روزه ارومیه باشند. تنوع در هتل های ارومیه مناسب بوده و اغلب آنها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند که می توانید به شیوه های مختلفی آنها را رزرو کنید. رزرو اینترنتی هتل های ارومیه یکی از بهترین شیوه ها برای انتخاب هتل مورد نظر می باشد که چند مزیت مهم را به همراه دارد که عبارتند از:

مقایسه آسان هتل

هتل های ارومیه شامل هتل های 5، 4 و 2 و یک ستاره هستند و از نظر امکانات و موقعیت مکانی و قیمت کاملا با هم متفاوت می باشند. با توجه به اینکه ارومیه شهر بزرگیست و هتل ها در مناطق و خیابان های مختلف پراکنده می باشند، لذا می توان انتظار داشت در بدو ورود به این شهر بتوان به تمام هتل ها مراجعه نمود و آنها را با هم مقایسه کرد. خستگی راه و تعداد زیاد هتل ها و پراکنده بودن آنها در خیابان های مختلف همگی مانع بزرگی در این زمینه می باشند. در مقابل، سایت هایی از قبیل رسپینا لیست کاملی از امکانات تفریحی و رفاهی، تصاویر بخش های مختلف هتل، قوانین و قیمت هتل ها را فراهم نموده و در اختیار کاربران خود قرار می دهند. با رزرو هتل در ارومیه به صورت اینترنتی و آنلاین می توان این هتل ها را بر اساس ویژگی های مختلف با هم مقایسه نمود و در کمترین زمان ممکن، بهترین گزینه را انتخاب کرد.

رزرو هتل های ارومیه با تخفیف

یکی از بهترین مزایایی که با رزرو آنلاین هتل های ارومیه در اختیارتان قرار خواهد گرفت، بهره مندی از تخفیف می باشد. تمام افرادی که به صورت حرفه ای سفر می کنند، از تفاوت قیمت در رزروهای اینترنتی و حضوری هتل ها مطلع بوده و با این انتخاب، هزینه های سفر را تا حد زیادی کاهش می دهند. در نتیجه می توان گفت، اگر به دنبال رزرو هتل های ارومیه با تخفیف های باورنکردنی هستید، بهتر است رزرو خود را اینترنتی و از سامانه های معتبر از قبیل رسپینا انجام دهید.

قیمت هتل های ارومیه چقدر است؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید سفری برنامه ریزی شده را تجربه کنید، بدون شک به مدیریت هزینه ها توجه زیادی خواهید داشت. عوامل متعدی در هزینه های سفر نقش دارند که یکی از مهم ترین آنها، هزینه اقامت و قیمت هتل ها می باشد. برای مدیریت هزینه های هتل ها، لازم است از فاکتورهایی که در گران یا ارزان بودن قیمت آنها نقش دارند اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال، قیمت هتل های ارومیه بر اساس چند فاکتور مهم تعیین میشوند که عبارتند از:

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

با کمی مقایسه هتل های ارومیه کاملا متوجه خواهید شد که به عنوان مثال، قیمت هتل آنا خیلی بیشتر از هتل های 4 ستاره از قبیل هتل آریا می باشد و شاید برایتان سوال باشد که دلیل این تفاوت قیمت در چیست؟ نوع امکاناتی که هتل های لوکس و مجهز در اتاق و سایر بخش ها برای مسافران ارائه می دهند، تفاوت زیادی با هتل هایی با تعداد ستاره های کمتر دارند. به همین دلیل است که قیمت هتل های ارومیه با تعداد ستاره های بیشتر، گران تر از هتل های 2 و یک ستاره خواهد بود. در نتیجه، اگر ارزان بودن هتل برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است هتل هایی را انتخاب کنید که امکانات تفریحی کمتری رائه می دهند.

زمان رزرو هتل

ارومیه در دامنه کوه سیر قرار گرفته و مانند سایر شهرهای آذربایجان غربی، دارای پاییز و زمستان سرد با بارندگی زیاد می باشد. در مقابل، بهار و تابستان این شهر بسیار زیبا و خوش آب و هوا بوده و فرصتی مناسب برای فرار از روزهای گرم در سایر شهرهای کشورمان خواهد بود. در این بازه های زمانی قیمت هتل های ارومیه به دلیل تقاضای زیاد با رشد مواجه می گردد. توجه داشته باشید که زمان سفر و میزان تقاضا برای یک مقصد خاص، بر تمام خدمات گردشگری تا حد زیادی تاثیر گذار می باشد.

موقعیت مکانی هتل

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم که در رزرو هتل در ارومیه باید به آن توجه داشت، موقعیت مکانی هتل می باشد. هر چه هتل در موقعیت مکانی بهتری قرار داشته باشد و دسترسی از آن به مکان های دیدنی آسان تر باشد، به همان نسبت نیز از تقاضای بیشتری برخوردار بوده و این می تواند در نهایت بر قیمت هتل اثر بگذارد.

بهترین هتل های 5 ستاره ارومیه کدامند؟

بهترین و لوکس ترین هتل ارومیه، تنها هتل 5 ستاره این شهر می باشد که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. هتل آنا تنها هتل 5 ستاره ارومیه است که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نموده و با امکانات عالی به یکی از پرطرفدارترین هتل های این شهر تبدیل شده است.

بهترین هتل های 4 ستاره ارومیه کدامند؟

از بهترین انتخاب ها برای تجربه اقامتی با کیفیت در سفر به ارومیه، رزرو هتل های 4 ستاره آن می باشد. هتل های 4 ستاره ارومیه شامل چهار گزینه می باشد که همگی در سطح بسیار بالایی از نظر امکانات قرار داشته و شرایط ایده آلی را برای مهمانان خود فراهم می کنند. هتل های 4 ستاره ارومیه شامل موارد زیر می باشند:

هتل آریا ارومیه، هتل پارک، هتل ساحل و هتل جهانگردی

هتل های ارزان ارومیه کدامند؟

برای تجربه اقامتی کاملا ارزان، بهتر است گزینه مناسبی را در بین هتل های 2 و یک ستاره ارومیه انتخاب کنید. در این شهر هتل 3 ستاره وجود نداشته و برای رزرو هتل های ارزان ارومیه می توانید یکی از چهار مورد زیر را رزرو نمایید:

هتل مروارید، هتل ماه کیمیا، هتل آپارتمان بهار و هتل ایران پارک

چرا رزرو هتل در ارومیه را از رسپینا انجام دهیم

سامانه رزرو آنلاین هتل رسپینا یکی از موفق ترین سایت ها در ارائه خدمات رزرو هتل خارجی و داخلی می باشد که مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین دلایلی که می توان برای رزرو هتل در ارومیه رسپینا را انتخاب نمود عبارتند از:

پوشش تمام هتل های ارومیه

بدون شک هر چه حق انتخاب بالاتری برای هتل داشته باشید، گزینه های بهتر و متناسب با شرایط خود را آسان تر می توانید برگزینید. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های رسپینا، پوشش تمام هتل های ارومیه می باشد. به عبارت دیگر، از لوکس ترین و مجلل ترین هتل ها گرفته تا ارزان ترین آنها را می توان در این سامانه مشاده و براحتی رزرو نمود.

 رزرو هتل آپارتمان ارومیه

برای تجربه سفر ارزان تر می توان رزرو هتل آپارتمان های ارومیه را انجام داد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. خوشبختانه رسپینا نه تنها هتل های این شهر را پوشش میدهد، بلکه تعداد زیادی از هتل آپارتمان ها که امکان رزرو اینترنتی را دارا می باشند در مجموعه مراکز اقامتی قرار داده است.

رزرو آسان و بدون ابهام هتل

از ویژگی های منحصر به فرد فرآیند رزرو هتل در سامانه رسپینا می توان به آسان بودن و دوری از هرگونه ابهام و پیچیدگی آن اشاره نمود. کافیست برای رزرو هتل در ارومیه تاریخ آغاز و پایان سفر را مشخص کنید تا براحتی با لیست کاملی از هتل ها مواجه شوید و مقایسه آسانی را در میان گزینه های مختلف انجام دهید.

رزرو ارزان هتل ارومیه

سامانه رزرو هتل رسپینا با توجه به تخفیف هایی باور نکردنی که برای هتل های خود ارائه می دهد، این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید رزرو ارزان هتل ارومیه را انجام دهید. علاوه بر تخفیف هایی که همیشه بر روی هتل ها ارائه می گردد، در روزهای خاصی از سال که با مناسبت های مذهبی و غیره مواجه هستند، از طریق این سامانه جشنواره های فروش برگزار شده و هتل ها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین تخفیف ارائه می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

گروهی از کارشناسان حرفه ای در تیم پشتیبانی رسپینا به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی (حتی در روزهای تعطیل رسمی سال) آماده پاسخگویی می باشند. به عبارت دیگر، در فرآیند رزرو یا پس از آن اگر با مشکل خاصی مواجه شدید، کافیست با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا تماس بگیرید.

نحوه رزرو هتل های ارومیه

برای رزرو اینترنتی هتل در ارومیه از رسپینا لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

* بعد از ورود به سایت رسپینا، منوی رزرو هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید

* بعد از ورود به صفحه رزرو هتل، در کادر سمت راست صفحه اطلاعات مقصد و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص نموده و در نهایت روی دکمه "جستجو" کلیک کنید. سپس در صفحه نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی دکمه "تایید" کلیک نمایید.

* در این صفحه لیست کاملی از هتل های ارومیه را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال کنید.

* از کادر وسط  صفحه، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید

* بعد از طی کردن این مراحل، هزینه مورد نظر را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو هتل مورد نظر،  بلافاصله واچر هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قوانین و نکات مهم در رزرو هتل های ارومیه

در انتخاب و رزرو هر یک از هتل های ارومیه لازم است برخی از قوانین و شرایط را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

* رسپینا تعهدی نسبت به طبقه، رنگ و طرح اتاق بر عهده نداشته و شماره اتاق هنگام ورود مهمانان به هتل توسط پذیرش تعیین می شود.

* رسپینا در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو سفر مهمانان، بعد از رزرو هتل هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه ی مهمان به هتل در روز مقرر، مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو هتل خواهد شد.

* مبلغ پرداخت شده برای رزرو آنلاین هتل های ارومیه، فقط شامل هزینه ی اقامت بوده و شامل حمل و نقل، اجاره ی خودرو، پارکینگ و غیره نمی باشد، مگر آنکه در قرار داد ذکر شده باشد.

* هزینه ی سرویس های اضافه مانند استخر، جکوزی، غذا، نوشیدنی و غیره که در قرار داد رزرو هتل ذکر نشده اند، باید توسط مسافر به صورت مستقیم به هتل پرداخت گردد.

* با توجه به اینکه نرخ کنسلی برای هتل های مختلف در طول سال و ایام خاص متفاوت می باشد، هزینه ی دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

* قیمت های اعلام شده برای رزرو هتل که روی سایت اعلام شده اند برای مهمانان ایرانی می باشد. جهت اطلاع از هزینه ی رزرو هتل برای مهمانان خارجی با کارشناسان رسپینا تماس بگیرید.

* نرخ های اعلام شده روی سایت برای رزرو هتل های ارومیه در ایام نوروز به صورت علی الحساب بوده و در صورت افزایش نرخ، ما به التفاوت قبل از ورود مهمان به هتل دریافت خواهد شد. مهمانان گرامی توجه داشته باشند که رزرو هتل نوروزی به هیچ عنوان کنسلی یا تغییر تاریخ ندارند.

* هزینه ی اقامت کودکان بر اساس قوانین هتل محاسبه می گردد

علاوه بر رزرو هتل های ارومیه، می توانید با رسپینا مقدمات سفر به این شهر را کاملا آنلاین و ارزان فراهم کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید بلیط سفر را خریداری کنید و با خیال آسوده قدم به این شهر بگذارید.

خرید بلیط هواپیما ارومیه

رسپینا تمامی پروازهای داخلی منتهی به ارومیه را پوشش داده و می توانید با قیمت های واقعی بلیط را برای مسیر مورد نظر خریداری کنید. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه لازم است وارد منوی خرید بلیط هواپیما از کادر بالای صفحه شده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید. این اطلاعات شامل مبدا، مقصد و تاریخ سفر می باشد. با کلیک بر روی دکمه جستجو لیست کاملی از تمام پروازهای موجود در این مسیر را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هر یک از گزینه های ارائه شده می توانید خرید بلیط هواپیما ارومیه از مبدا مورد نظر را انجام دهید.

خرید بلیط قطار ارومیه

برای خرید بلیط قطار ارومیه کافیست وارد منوی بلیط قطار از کادر بالای این صفحه شوید. سپس مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر برای سفر را انتخاب نمایید. در نهایت بر روی دکمه جستجو کلیک نموده و از لیست پیشنهادی بهترین گزینه را انتخاب و خرید را انجام دهید. لازم به ذکر است که تمام بلیط های اتوبوس ، قطار  و هواپیما که از سامانه رسپینا خریداری شده اند، به صورت کاملا آنلاین قابل استرداد بوده و از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند.

خرید تور ارومیه

یکی از بهترین انتخاب ها برای شروع سفری کاملا بدون دغدغه، خرید تور می باشد. چون با این شیوه سفر نگرانی بابت خرید بلیط و انتخاب و رزرو هتل نخواهید داشت. با امکان خرید آنلاین تور ارومیه از رسپینا می توانید نوع سفر (هوایی یا زمینی) و نوع هتل را انتخاب کنید تا سیستم بهترین گزینه ها را برایتان پیشنهاد داده و در نهایت واچر هتل و فایل بلیط را ارسال کند.

مسافران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در رزرو هتل های ارومیه می توانند با کارشناسان رسپینا تماس حاصل نمایند. با رسپینا روی زمین نمی مانید