بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های ایلام

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های ایلام

questions معروف ترین هتل های ایلام کدامند؟
arrow down icon

هتل زاگرس، هتل دالاهو و هتل خلاش ایلام جزو معروف ترین هتل های این شهر می باشند.

questions چگونه می توانیم هتل های ایلام را به صورت اینترنتی رزرو کنیم؟
arrow down icon

وارد سایت رسپینا شوید و از کادر آبی بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید. در صفحه بعد اسم شهر (ایلام) و مدت اقامت را مشخص نمایید. لیستی از هتل های ایلام که در آن بازه ظرفیت دارند برای شما باز می شود، پس از مقایسه خدمات و قیمت هر هتل می توانید روی کلمه -رزرو اتاق- کلیک کنید. اطلاعات رزرو کننده را وارد کنید و ثبت اطلاعات بزنید. هزینه نهایی را از طریق کارت بانکی پرداخت کنید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

questions آیا امکان استرداد رزرو هتل های ایلام وجود دارد؟
arrow down icon

بله؛ شما به همان راحتی که می توانید رزرو خود را انجام دهید به همان راحتی نیز می توانید استرداد کنید و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل های ایلام اقامت در سرزمینی با آب و هوای مطبوع و جاذبه های تاریخی و طبیعی کهن را برایتان به ارمغان می آورد. استان ایلام که در دامنه غربی کوه های زاگرس قرار دارد به "عروس زاگرس" نیز شهرت دارد. از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به سنگ نوشته قوچعلی، قلعه اسماعیل خان، منطقه ی تخت خان، تالاب چکر، دره ارغوان، تفرجگاه جنگلی ششدار و تپه ی ورکبود اشاره داشت. برای رزرو هتل در این شهر تاریخی در ادامه با ما همراه شوید.

هتل های ایلام

رزرو هتل های ایلام به صورت اینترنتی

امروزه خرید اینترنتی جایگزینی برای خرید حضوری شده است. دیگر نگران صرف وقت و هزینه گرانبها خود در ترافیک های سنگین و صف های شلوغ نباشید؛ شما می توانید به راحتی رزرو هتل های ایلام را از طریق سایت های فروش معتبر انجام دهید تا علاوه بر مقایسه امکانات هر هتل و هزینه آن، از پشتیبانی 24 ساعته و تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

بهترین هتل های ایلام

اگر قصد رزرو هتل های بم و اقامتی خاطره انگیز در این شهر را دارید؛ ما شما را با بهترین هتل های این شهر آشنا خواهیم کرد.

هتل زاگرس

هتل زاگرس ایلام در میدان امام حسین این شهر در 3 طبقه و 32 واحد افتتاح شده است. این هتل 3 ستاره دسترسی آسانی به پارک جنگلی چغاسبز دارد و به همین خاطر در این هتل آب و هوای مطبوعی را می توانید تجربه کنید. از امکانات این هتل می توان به سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، اینترنت، فضای سبز، پارکینگ، صندوق امانات، خشکشویی، صبحانه رایگان و روم سرویس اشاره کرد.

هتل دالاهو

هتل دالاهو ایلام در سال 1350 در 3 طبقه و 35 واحد اقامتی افتتاح شده است. از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان به مراکز خرید و قلعه تاریخی والی اشاره کرد. هتل 2 ستاره دالاهو با محیط دلنشین و آرامی که دارد اقامت خاطره انگیزی را برای مسافران خود رقم می زند.

هتل خلاش

هتل خلاش ایلام در سال 1382 فعالیت خود را آغاز نمود و برای رفاه حال مسافران در سال 1390 بازسازی گردید. ساختمان این هتل در 2 طبقه و 24 واحد اقامتی بنا شده است. این هتل دسترسی آسانی به کاخ فلاحتی که یکی از جاذبه های تاریخی ایلام می باشد نیز دارد.

بهترین زمان برای رزرو هتل های ایلام

استان ایلام به سه ناحیه آب و هوایی تقسیم شده است : بخش های کوهستانی شمال و شمال شرق که آب و هوای سرد و زمستانی طولانی را در آن جا می توانید تجربه کنید؛ بخش های میانی با آب و هوای معتدل و ناحیه سوم را نیز جلگه های غربی و جنوب غربی با آب و هوایی گرمسیر تشکیل می دهند.

نحوه رزرو اینترنتی هتل های ایلام

برای رزرو هتل در ایلام به صورت آنلاین کافیست مراحل زیر را طی کنید:

وارد سایت رسپینا شوید و از کادر آبی بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید.

در صفحه بعد اسم شهر (ایلام) و مدت اقامت را مشخص نمایید.

لیستی از هتل های ایلام که در آن بازه ظرفیت دارند برای شما باز می شود، پس از مقایسه خدمات و قیمت هر هتل می توانید روی کلمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

اطلاعات رزرو کننده را وارد کنید و ثبت اطلاعات بزنید.

هزینه نهایی را از طریق کارت بانکی پرداخت کنید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

رزرو هتل در ایلام با رسپینا

اگر قصد رزرو هتل در ایلام را دارید می توانید با مراجعه به سایت رسمی رسپینا رزرو خود را انجام دهید. همچنین با رزرو از این سایت شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی از پشتیبانی 24 ساعته و امکان استرداد آنلاین نیز بهره مند شوید.