بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های جهرم

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های جهرم

questions بهترین زمان برای سفر به جهرم چه زمانی است؟
arrow down icon

جهرم در منطقه ای نیمه خشک و گرم قرار گرفته است. میانگین دما در این شهر 20 درجه سانتی گراد می باشد. بیشینه دما در تابستان به 40 درجه سانتی گراد و کمینه دما در زمستان به 2 درجه سانتی گراد می رسد. بنابراین بهترین زمان برای سفر به این شهر زمستان و اواخر پاییز می باشد.

questions چگونه می توانیم رزرو خود را در مراکز اقامتی جهرم انجام دهیم؟
arrow down icon

وارد صفحه اصلی رسپینا شوید و از کادر بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید. در صفحه بعد اسم شهر (جهرم) و تاریخ رفت و برگشت را مشخص نمایید. لیستی از هتل هایی که در آن بازه ظرفیت دارند برای شما باز خواهد شد، پس از مقایسه امکانات و قیمت ها می توانید روی کلمه -رزرو اتاق- کلیک کنید. اطلاعات رزرو کننده را به درستی و مطابق با کارت شناسایی معتبر وارد و ثبت اطلاعات بزنید. هزینه خواسته شده را از طریق کارت بانکی پرداخت نمایید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

questions آیا امکان استرداد رزرو هتل های جهرم وجود دارد؟
arrow down icon

بله؛ برای استرداد مراکز اقامتی جهرم کافیست وارد حساب کاربری خود در رسپینا شوید و روی کلمه -هتل داخلی- کلیک کنید. پس از آن هتل رزرو شده خود را انتخاب و کلمه ی -استرداد- را بزنید. پس از هماهنگی با هتل و مشخص شدن مبلغ جریمه، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد. .

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل های جهرم اقامت در بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر نیمه ی جنوبی استان فارس را برای شما به ارمغان می آورد. جهرم 170 کیلومتر با شیراز فاصله دارد و از جاذبه های گردشگری آن می توان به دروازه پیرشیب، بازار سرپوشیده، غار شفق، مسجد و مدرسه خان، آتشکده قدمگاه، غار سنگ شکنان، آبشار مروارید خفر، تل قلعه و بقعه شیخ خلیفه اشاره کرد. اگر قصد رزرو هتل در این شهر را دارید بازدید از این اماکن دیدنی را از دست ندهید.

هتل های جهرم

رزرو اینترنتی هتل های جهرم

امروزه اکثر افراد خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می دهند. اتلاف وقت و هزینه از مهم ترین عوامل خرید حضوری است؛ اما شما می توانید به راحتی هتل های جهرم را از طریق سایت های فروش معتبر رزرو کنید تا علاوه بر مقایسه امکانات رفاهی هر هتل و هزینه های آن، از پشتیبانی 24 ساعته و تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

معروف ترین هتل جهرم

هتل های جهرم چندان متنوع نمی باشند اما قیمت مناسب هتل پاسارگاد و دسترسی آسانی که به مرکز شهر دارد این هتل را به هتلی محبوب در میان مسافران تبدیل کرده است.

هتل پاسارگاد

هتل پاسارگاد جهرم در سال 1392 در 3 طبقه و 15 واحد افتتاح شده است. این هتل دو ستاره دارای 2 ساختمان مجزا می باشد که دسترسی بسیار آسانی به مرکز شهر، امام زاده فضل بن موسی (ع) و دانشگاه علوم پزشکی جهرم دارد.

بهترین زمان برای رزرو هتل در جهرم با تخفیف

جهرم در منطقه ای نیمه خشک و گرم قرار گرفته است. میانگین دما در این شهر 20 درجه سانتی گراد می باشد. بیشینه دما در تابستان به 40 درجه سانتی گراد و کمینه دما در زمستان به 2 درجه سانتی گراد می رسد. بنابراین بهترین زمان برای سفر به این شهر زمستان و اواخر پاییز می باشد.

نحوه رزرو اینترنتی مراکز اقامتی جهرم

برای رزرو هتل در جهرم به صورت آنلاین کافیست مراحل زیر را طی کنید:

وارد صفحه اصلی رسپینا شوید و از کادر بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید.

در صفحه بعد اسم شهر (جهرم) و تاریخ رفت و برگشت را مشخص نمایید.

لیستی از هتل هایی که در آن بازه ظرفیت دارند برای شما باز خواهد شد، پس از مقایسه امکانات و قیمت ها می توانید روی کلمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

اطلاعات رزرو کننده را به درستی و مطابق با کارت شناسایی معتبر وارد و ثبت اطلاعات بزنید.

هزینه خواسته شده را از طریق کارت بانکی پرداخت نمایید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

نحوه استرداد آنلاین مراکز اقامتی جهرم

برای استرداد مراکز اقامتی جهرم کافیست وارد حساب کاربری خود در رسپینا شوید و روی کلمه "هتل داخلی" کلیک کنید. پس از آن هتل رزرو شده خود را انتخاب و کلمه ی "استرداد" را بزنید. پس از هماهنگی با هتل و مشخص شدن مبلغ جریمه، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد. .

رزرو هتل های جهرم با رسپینا

اگر قصد رزرو مراکز اقامتی جهرم را دارید می توانید با مراجعه به سایت رسمی رسپینا رزرو خود را انجام دهید. همچنین با رزرو از این سایت شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی با همکاران ما به صورت 24 ساعته تماس بگیرید تا در کمترین زمان مشکل شما رفع شود.