بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های رشت

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در رشت همزمان با شروع فصل بهار و زنده شدن دوباره طبیعت با تقاضای زیادی مواجه می گردد. وجود جاذبه های طبیعی بسیار زیبا، باغ محتشم و بازار همیشه پر از رونق آن و میدان شهرداری معروفش از مهم ترین دلایل برای سفر به رشت بوده و برای بازدید از آنها و اقامت چند روزه در این شهر، بدون شک رزرو هتل های رشت کاملا ضروری خواهد بود. سایت رزرو هتل رسپینا در ادامه به نحوه رزرو آنلاین هتل های رشت با تخفیف و قیمت ارزان اشاره نموده و نکات مهم در رزرو آنلاین هتل را بررسی می کند.

رزرو آنلاین هتل در رشت

رشت یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای شمال ایران می باشد که با مناطق سرسبز و بناهای دیدنی، طبیعت و تاریخ را با هم تلفیق نموده است. این شهر با داشتن بناهای ارزشمندی مانند عمارت کلاه فرنگی و باغ محتشم و میدان شهرداری و بزرگترین بازار روباز در کشورمان شهرت دارد و به همین دلیل است که بهار و تابستان با جمعیت زیادی از مسافران در آن مواجه میشویم. هر یک از مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، حداقل دو تا سه روز در آن اقامت دارند و برای این مدت در هتل یا هتل آپارتمان ها را رزرو می کنند. در سالهای اخیر اغلب افراد رزرو آنلاین هتل های رشت را به رزروهای حضوری ارجحیت می دهند که دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد که عبارتند از:

رزرو هتل ها قبل از تکمیل ظرفیت

با توجه به شرایط آب و هوایی شهرهای شمالی کشورمان از جمله رشت، بهار و تابستان دو فصل مناسب برای سفر به خطه سرسبز شمال می باشد. در این بازه های زمانی مسافران زیادی از گوشه و کنار ایران به رشت سفر کرده و با توجه به محدود بودن تعداد هتل های آن، ظرفیت هتل های با کیفیت خیلی زود تکمیل میشود. برای تجربه سفر حرفه ای بهترین راهکار برای سفر به رشت در این بازه های زمانی، رزرو هتل چند روز یا چند هفته قبل از تاریخ سفر می باشد. توجه داشته باشید که با این انتخاب می تواند هتل های با کیفیت را با قیمت های مناسبی رزرو کنید و با نزدیک شدن به تعطیلات، قیمت هتل نیز افزایش پیدا می کند.

مقایسه آسان هتل

هتل های رشت شامل هتل های 5، 4، 3، 2 و یک ستاره می باشند که در مناطق مختلف شهر پراکنده هستند. این هتل ها از نظر نوع امکاناتی که ارائه می دهند و همچنین قیمت، با هم تفاوت دارند. با رزرو اینترنتی هتل در رشت می توان تمام جزئیات مربوط به هر هتل را بررسی نمود و با یک مقایسه درست، در نهایت بهترین انتخاب را داشت. مشاهده تصاویر اتاق ها، رستوران، مجموعه های ورزشی و تفریحی هتل، بررسی قوانین هر یک از هتل ها، قیمت هتل ها برای کودکان و سایر موارد، همگی با رزرو اینترنتی هتل های رشت در کمترین زمان امکان پذیر خواهد بود.

رزرو هتل های رشت با تخفیف

یکی از بهترین و مهم ترین مزایای ارائه شده با رزرو اینترنتی هتل، بهره مندی از تخفیف های بسیار زیاد می باشد. سایت هایی از قبیل رسپینا24 به دلیل قراردادهایی که با هتل ها دارند، از تخفیف های ویژه ای برخوردار شده و این تخفیف را برای کاربران خود ارائه می دهند. علاوه براین، به دلایل مختلف در طول سال تخفیف های زیادی بر روی خدمات خود ارائه میدهند و فرصت تجربه سفر ارزان را برایتان فراهم می کند. رزرو هتل در رشت با تخفیف و قیمت های ارزان از مزایایی می باشد که در رزرو های حضوری هتل ها به آن دست پیدا نخواهید کرد.

قیمت هتل های رشت چقدر است؟

هتل های رشت از نظر قیمت با هم تفاوت زیادی دارند و این تفاوت در بازه های زمانی مختلف تغییر می کند. به طوریکه در تابستان قیمت ها با زمستان متفاوت بوده و قیمت هتل های 4 ستاره با 2 ستاره خیلی متفاوت هستند. دلایل زیادی برای این تفاوت قیمت ها وجود دارد که از جمله آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

از مهم ترین عواملی که می تواند در تعیین قیمت های رشت و سایر هتل های داخلی و خارجی تاثیرگذار باشد، نوع امکانات موجود در آنها می باشد. با توجه به اینکه هتل های رشت در مجموعه گسترده ای از هتل های 5، 4 و 3 و 2 و یک ستاره قرار دارند، از نظر نوع امکانات تفریحی و رفاهی با هم تفاوت زیادی دارند. تنها هتل 5 ستاره این شهر امکانات بسیار خوبی از قبیل مجموعه های آبی و رزشی ارائه می دهد و به همین خاطر، قیمت بیشتری نسبت به هتل های سه ستاره آن دارد.

زمان رزرو هتل

اگر به دنبال تجربه سفری ارزان به رشت هستید، بهتر است به زمان سفر دقت زیادی داشته باشید، چون قیمت هتل ها و سایر خدمات گردشگری با افزایش میزان تقاضا برای سفر به این شهر با رشد مواجه میشود. پاییز و زمستان دو بازه زمانی هستند که هتل های رشت را با قیمت ارزان می توان رزرو کرد، در مقابل، قیمت هتل های رشت در بهار و تابستان افزایش پیدا می کند.

بهترین هتل های 5 ستاره رشت کدامند؟

برای تجربه سفری لوکس به رشت، رزرو تنها هتل 5 ستاره این شهر از بهترین انتخاب ها خواهد بود. هتل کادوس، تنها هتل 5 ستاره رشت می باشد که در یکی از بهترین مناطق شهر رشت واقع شده است. این هتل دارای 5 طبقه و 96 اتاق می باشد که همگی از امکانات خوبی برخوردار هستند

بهترین هتل های 4 ستاره رشت کدامند؟

رشت تنها یک هتل 4 ستاره داشته و با توجه به قیمت مناسب آن و امکانات ایده آلی که در آن ارائه شده است، از تقاضای زیادی برخوردار می باشد. هتل شبستان تنها هتل 4 ستاره رشت می باشد که در خیابان بنت الهدی واقع شده است.

هتل های ارزان رشت کدامند؟

برای رزرو هتل های ارزان رشت می توانید یکی از هتل های 3، 2 و یک ستاره آن را انتخاب کنید. این هتل ها شامل هتل غدیر رشت، هتل آپارتمان صبوری، هتل اردیبهشت، خانه مسافر مهر و هتل آپارتمان نرگس رشت می باشند.

چرا رزرو هتل در رشت را از رسپینا24 انجام دهیم

سامانه رزرو آنلاین هتل رسپینا24 یکی از موفق ترین سایت ها در ارائه خدمات رزرو هتل خارجی و داخلی می باشد که مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین دلایلی که می توان برای رزرو هتل در رشت رسپینا24 را انتخاب نمود عبارتند از:

پوشش تمام هتل های رشت

بدون شک هر چه حق انتخاب بالاتری برای هتل داشته باشید، گزینه های بهتر و متناسب با شرایط خود را آسان تر می توانید برگزینید. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های رسپینا24، پوشش تمام هتل های رشت می باشد. به عبارت دیگر، از لوکس ترین و مجلل ترین هتل ها گرفته تا ارزان ترین آنها را می توان در این سامانه مشاده و براحتی رزرو نمود.

 رزرو هتل آپارتمان رشت

برای تجربه سفر ارزان تر می توان رزرو هتل آپارتمان های رشت را انجام داد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. خوشبختانه رسپینا24 نه تنها هتل های این شهر را پوشش میدهد، بلکه تعداد زیادی از هتل آپارتمان ها که امکان رزرو اینترنتی را دارا می باشند در مجموعه مراکز اقامتی قرار داده است.

رزرو آسان و بدون ابهام هتل

از ویژگی های منحصر به فرد فرآیند رزرو هتل در سامانه رسپینا24 می توان به آسان بودن و دوری از هرگونه ابهام و پیچیدگی آن اشاره نمود. کافیست برای رزرو هتل در رشت تاریخ آغاز و پایان سفر را مشخص کنید تا براحتی با لیست کاملی از هتل ها مواجه شوید و مقایسه آسانی را در میان گزینه های مختلف انجام دهید.

رزرو ارزان هتل رشت

سامانه رزرو هتل رسپینا24 با توجه به تخفیف هایی باور نکردنی که برای هتل های خود ارائه می دهد، این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید رزرو ارزان هتل رشت را انجام دهید. علاوه بر تخفیف هایی که همیشه بر روی هتل ها ارائه می گردد، در روزهای خاصی از سال که با مناسبت های مذهبی و غیره مواجه هستند، از طریق این سامانه جشنواره های فروش برگزار شده و هتل ها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین تخفیف ارائه می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

گروهی از کارشناسان حرفه ای در تیم پشتیبانی رسپینا24 به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی (حتی در روزهای تعطیل رسمی سال) آماده پاسخگویی می باشند. به عبارت دیگر، در فرآیند رزرو یا پس از آن اگر با مشکل خاصی مواجه شدید، کافیست با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا24 تماس بگیرید.

نحوه رزرو هتل های رشت

برای رزرو اینترنتی هتل در رشت از رسپینا24 لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

* بعد از ورود به سایت رسپینا24، منوی رزرو هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید

* بعد از ورود به صفحه رزرو هتل، در کادر سمت راست صفحه اطلاعات مقصد و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص نموده و در نهایت روی دکمه "جستجو" کلیک کنید. سپس در صفحه نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی دکمه "تایید" کلیک نمایید.

* در این صفحه لیست کاملی از هتل های رشت را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال کنید.

* از کادر وسط  صفحه، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید

* بعد از طی کردن این مراحل، هزینه مورد نظر را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو هتل مورد نظر،  بلافاصله واچر هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قوانین و نکات مهم در رزرو هتل های رشت

در انتخاب و رزرو هر یک از هتل های رشت لازم است برخی از قوانین و شرایط را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

* رسپینا24 تعهدی نسبت به طبقه، رنگ و طرح اتاق بر عهده نداشته و شماره اتاق هنگام ورود مهمانان به هتل توسط پذیرش تعیین می شود.

* رسپینا24 در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو سفر مهمانان، بعد از رزرو هتل هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه ی مهمان به هتل در روز مقرر، مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو هتل خواهد شد.

* مبلغ پرداخت شده برای رزرو آنلاین هتل های رشت، فقط شامل هزینه ی اقامت بوده و شامل حمل و نقل، اجاره ی خودرو، پارکینگ و غیره نمی باشد، مگر آنکه در قرار داد ذکر شده باشد.

* هزینه ی سرویس های اضافه مانند استخر، جکوزی، غذا، نوشیدنی و غیره که در قرار داد رزرو هتل ذکر نشده اند، باید توسط مسافر به صورت مستقیم به هتل پرداخت گردد.

* با توجه به اینکه نرخ کنسلی برای هتل های مختلف در طول سال و ایام خاص متفاوت می باشد، هزینه ی دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

* قیمت های اعلام شده برای رزرو هتل که روی سایت اعلام شده اند برای مهمانان ایرانی می باشد. جهت اطلاع از هزینه ی رزرو هتل برای مهمانان خارجی با کارشناسان رسپینا24 تماس بگیرید.

* نرخ های اعلام شده روی سایت برای رزرو هتل های رشت در ایام نوروز به صورت علی الحساب بوده و در صورت افزایش نرخ، ما به التفاوت قبل از ورود مهمان به هتل دریافت خواهد شد. مهمانان گرامی توجه داشته باشند که رزرو هتل نوروزی به هیچ عنوان کنسلی یا تغییر تاریخ ندارند.

* هزینه ی اقامت کودکان بر اساس قوانین هتل محاسبه می گردد

علاوه بر رزرو هتل های رشت، می توانید با رسپینا24 مقدمات سفر به این شهر را کاملا آنلاین و ارزان فراهم کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید بلیط سفر را خریداری کنید و با خیال آسوده قدم به این شهر بگذارید.