بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های سبزوار

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های سبزوار

questions بهترین هتل های سبزوار کدامند؟
arrow down icon

سبزوار شهر کوچکی است و به همین خاطر تعداد محدودی نیز هتل دارد که از جمله آن ها می توان به هتل جهانگردی و هتل کاملیا اشاره کرد.

questions آیا امکان استرداد رزرو هتل های سبزوار وجود دارد؟
arrow down icon

بله؛ شما به همان راحتی که می توانید رزرو خود را انجام دهید به همان راحتی نیز می توانید استرداد کنید و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

questions در صورت عدم دریافت واچر هنگام رزرو باید چه کار کنیم؟
arrow down icon

اصلا نگران نباشید؛ اگر پس از مدت اعلام شده واچر هتل برایتان ارسال نشد شما می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا تماس بگیرید تا مشکل رفع شود.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در سبزوار معادل است با رزرو هتل در شهری با آثار تاریخی و دینی متعدد. اگر علاقمند به بازدید از آثار تاریخی هستید و یا در مسیر مشهد به شاهرود و تهران قصد استراحت در بین راه را دارید، اقامت در سبزوار انتخاب مناسبی برای شما عزیزان خواهد بود.

رزرو هتل در سبزوار

مزایای رزرو هتل در سبزوار به صورت اینترنتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خرید غیر حضوری جزو ملزومات زندگی شده است. شما می توانید به راحتی رزرو هتل در سبزوار خود را از طریق سایت رسمی رسپینا انجام دهید تا علاوه بر مقایسه خدمات هتل و قیمت ها، از پشتیبانی 24 ساعته سایت نیز بهره مند شوید.

ارزان ترین قیمت هتل های سبزوار چقدر است؟

رزرو هتل در سبزوار چندان کار دشواری نیست؛ به علت کوچک بودن شهر سبزوار هتل های محدودی در این شهر وجود دارد بنابراین مقایسه قیمت ها دشوار نمی باشد. اما شما می توانید در اقامتگاه های بومگردی و یا سوئیت هایی که به همین منظور به مسافران اجاره داده می شود نیز اقامت کنید تا هزینه کمتری بابت اقامت خود پرداخت کنید.

بهترین هتل های سبزوار

برای اقامت ارزان در سبزوار ابتدا باید امکانات هتل را بر اساس قیمت آن بررسی کنید و سپس موقعیت مکانی هتل را در نظر بگیرید و رزرو خود را انجام دهید. از هتل های سبزوار می توان به هتل کاملیا و هتل جهانگردی اشاره کرد:

هتل کاملیا

هتل کاملیا سبزوار در سال 1382 در 5 طبقه افتتاح شده است. مساحت این هتل حدود 4 هزار متر مربع است و دارای امکاناتی از جمله رستوران و تالار عروسی می باشد. این هتل سه ستاره در حدفاصل شهرهای نیشابور و شاهرود قرار دارد.

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی سبزوار در سال 1356 و قبل از وقوع انقلاب فعالیت خود را آغاز کرد، به همین دلیل جز هتل های باتجربه در صنعت گردشگری می باشد. این هتل در 2 طبقه و 21 واحد اقامتی افتتاح شده است و در سال 1395 بازسازی گردید. هتل جهانگردی در میدان مادر سبزوار واقع شده است و فاصله 10 کیلومتری تا فرودگاه دارد.

نحوه رزرو آنلاین هتل در سبزوار

برای رزرو هتل در سبزوار به صورت اینترنتی کافیست مراحل زیر را طی کنید:

وارد سایت رسمی رسپینا شوید و در بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید.

در صفحه بعد اسم شهر و مدت اقامت را مشخص سازید.

لیستی از هتل هایی که در آن بازه زمانی ظرفیت دارند برای شما باز می شود، پس از مقایسه امکانات هتل و قیمت آن رزرو اتاق را انجام دهید.

اطلاعات رزرو کننده را وارد نمایید و ثبت اطلاعات بزنید.

هزینه نهایی را از طریق کارت های بانکی پرداخت کنید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

رزرو هتل های سبزوار با رسپینا

اگر قصد اقامت ارزان در سبزوار را دارید به راحتی می توانید با مراجعه به سامانه رسمی رسپینا رزرو خود را انجام دهید. همچنین با مراجعه به سایت رسپینا شما می توانید از پشتیبانی 24 ساعته سایت و امکان استرداد آنلاین رزرو خود نیز بهره مند شوید. رسپینا اقامت خوشی را برایتان آرزو می کند.