بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های سرعین

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در سرعین در روزهای خوش آب و هوا می تواند فرصتی برای تجربه اقامتی عالی در فاصله کوتاه با چشمه های آبگرم این شهر باشد. تنوع زیاد در هتل و امکانات ایده آل آنها برای میزبانی از مسافران و فاصله کوتاه اغلب آنها تا چشمه های آبگرم از مهم ترین ویژگی های هتل هایی می باشد که نتیجه رزرو هتل های سرعین را به بهترین نحو شکل می دهند. سایت رزرو هتل رسپینا در ادامه به مواردی از قبیل نحوه رزرو اینترنتی، قیمت هتل و نکات مهم در رزرو هتل های ارزان اشاره خواهیم داشت.

رزرو آنلاین هتل های سرعین

سرعین یکی از شهرهای بسیار زیبا در اردبیل می باشد که به خاطر وجود چشمه های آبگرم متعدد شهرت زیادی دارد. این شهر به دلیل شرایط آب و هوایی، در اواخر بهار و تابستان یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به شمار می رود. برای تجربه سفری برنامه ریزی شده، لازم است مقدمات آن به درستی فراهم گردد. رزرو آنلاین هتل های سرعین یکی از بهترین انتخاب ها برای تجربه سفری عالی خواهد بود که چند دلیل مهم برای این حرف وجود دارد  که عبارتند از:

رزرو هتل ها قبل از تکمیل ظرفیت

چشمه های آبگرم سرعین دارای خواص درمانی بسیار زیادی بوده و به همین دلیل است که در بهار و تابستان افراد زیادی از گوشه و کنار کشورمان به این شهر سفر می کنند. در این بازه های زمانی تقاضا برای سفر به سرعین بسیار زیاد شده و در نتیجه، هتل های با کیفیت آن خیلی زود ظرفیتشان تکمیل می گردد. افرادی که قصد دارند سفرشان کاملا مدیریت شده پیش برود، با رزرو آنلاین به این محدودیت غلبه می کنند و از چند هفته قبل از سفر محل مناسبی را برای اقامت چند روزه خود انتخاب می کنند.

مقایسه آسان هتل

خواسته و سلیقه افراد در انتخاب هتل با هم تفاوت زیادی دارد، به طوریکه در سفر به سرعین برخی فاصله کوتاه هتل تا چشمه های آبگرم را در اولویت قرار می دهند و برخی اقامت در مرکز شهر را ترجیح خواهند داد. علاوه براین، نوع امکانات موجود در اتاق ها و سایر بخش های هتل ها و قیمت آنها نیز با هم متفاوت بوده و لازم است به آن توجه شود. با رزرو اینترنتی هتل های سرعین این فرصت فراهم می گردد تا براحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه، هتل ها را با هم مقایسه نمود و انتخابی عالی را تجربه کرد.

رزرو هتل های سرعین با تخفیف

رزرو هتل در سرعین با تخفیف از دیگر مزایای رزروهای اینترنتی و آنلاین به شمار می رود که تاثیر زیادی بر هزینه های سفر خواهد داشت. با توجه به تخفیف هایی که سایت ها برای جذب کاربر بیشتر ارائه می دهند و همچنین تخفیف هایی که از هتل ها دریافت می کنند، می توان با قیمت بسیار ارزان تر از قیمت واقعی هتل مورد نظر ر رزرو کرد.

رزرو هتل در سرعین

قیمت هتل های سرعین چقدر است؟

در پاسخ به این سوال که قیمت هتل ها چقدر است، لازم است ابتدا به فاکتورهای موثر در تعیین قیمت آنها اشاره شود. به عبارت دیگر، بهتر است بدانیم که در رزرو هتل در سرعین چه مواردی می تواند بر گران یا ارزان بودن آنها ثرگذار باشد. اطلاع از این موارد در نهایت باعث میشود تا بتوانید هتل های ارزان را انتخاب و رزرو کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

تفاوتی ندارد که هتل های داخلی را رزرو می کنید یا خارجی، در هر صورت نوع امکاناتی که در آنها ارائه می گردد ارتباط مستقیم با قیمت هتل خواهد داشت. به عبارت دیگر، هر چه امکانات بیشتر، به همان نسبت نیز قیمت هتل افزایش پیدا می کند. به همین دلیل است که هتل های 5 و 4 ستاره قیمت های بیشتری نسبت به سایر هتل ها ارائه می دهند.

زمان رزرو 

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند به شدت بر قیمت هتل اثر داشته باشد، زمان سفر است. بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به سرعین بوده و تقاضا برای رزرو هتل های آن افزایش می کند. به همین دلیل، قیمت آنها نیز با رشد زیادی مواجه می گردد. به طوریکه می توان هتل های بسیار خوب با امکانات عالی را در زمستان با قیمت ارزان رزرو نمود. این مسئله در تمام خدمات گردشگری داخلی و خارجی نیز به چشم میخورد.

موقعیت مکانی هتل

اصلی ترین دلیل سفر به سرعین، استفاده از چشمه های آبگرم آن می باشد و به همین دلیل است که تقاضا برای رزرو هتل های سرعین نزدیک چشمه های آبگرم بیشتر از سایرین است. به عبارت دیگر، موقعیت مکانی هتل و میزان فاصله آنها از مکان های دیدنی و مهم شهر از جمله فاکتورهای اثرگذار بر قیمت آنها می باشد که لازم است در فرآیند رزرو به آن توجه داشت.

بهترین هتل های 4 ستاره سرعین کدامند؟

سرعین هتل 5 ستاره نداشته و بهترین هتل های آن را در میان 4 ستاره ها باید جستجو کرد که تنوع خوبی دارند. شش هتل 4 ستاره در این شهر وجود دارد که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند و می توانند شرایط ایده آلی را فراهم کنند. 

هتل های ارزان سرعین کدامند؟

برای تجربه سفر ارزان به سرعین، رزرو هتل های 3 و 2 ستاره گزینه مناسبی خواهد بود. لازم به ذکر است که رزرو هتل های ارزان سرعین می تواند اقامت با کیفیتی را برایتان فراهم کند و شریط ارائه شده در آنها کاملا ایده آل می باشد.

چرا رزرو هتل های سرعین را از رسپینا24 انجام دهیم

رسپینا24 یکی از موفق ترین سایت ها در ارائه خدمات رزرو هتل خارجی و داخلی می باشد که مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین دلایلی که می توان رسپینا24 را انتخاب نمود عبارتند از:

پوشش تمام هتل های سرعین

بدون شک هر چه حق انتخاب بالاتری برای هتل داشته باشید، گزینه های بهتر و متناسب با شرایط خود را آسان تر می توانید برگزینید. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های رسپینا24، پوشش تمام هتل های سرعین می باشد. به عبارت دیگر، از لوکس ترین و مجلل ترین هتل ها گرفته تا ارزان ترین آنها را می توان در این سامانه مشاهده و براحتی رزرو نمود.

 رزرو هتل آپارتمان سرعین

برای تجربه سفر ارزان تر می توان رزرو هتل آپارتمان های سرعین را انجام داد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. خوشبختانه رسپینا24 نه تنها هتل های این شهر را پوشش میدهد، بلکه تعداد زیادی از هتل آپارتمان ها که امکان رزرو اینترنتی را دارا می باشند در مجموعه مراکز اقامتی قرار داده است.

رزرو آسان و بدون ابهام 

از ویژگی های منحصر به فرد رسپینا24 می توان به آسان بودن و دوری از هرگونه ابهام و پیچیدگی آن اشاره نمود. کافیست برای رزرو هتل در سرعین تاریخ آغاز و پایان سفر را مشخص کنید تا براحتی با لیست کاملی از هتل ها مواجه شوید و مقایسه آسانی را در میان گزینه های مختلف انجام دهید.

رزرو ارزان هتل سرعین

رسپینا24 با توجه به تخفیف هایی باور نکردنی که برای هتل های خود ارائه می دهد، این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید رزرو ارزان هتل سرعین را انجام دهید. علاوه بر تخفیف هایی که همیشه بر روی هتل ها ارائه می گردد، در روزهای خاصی از سال که با مناسبت های مذهبی و غیره مواجه هستند، از طریق این سامانه جشنواره های فروش برگزار شده و هتل ها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین تخفیف ارائه می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

گروهی از کارشناسان حرفه ای در تیم پشتیبانی رسپینا24 به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی (حتی در روزهای تعطیل رسمی سال) آماده پاسخگویی می باشند. به عبارت دیگر، در فرآیند رزرو یا پس از آن اگر با مشکل خاصی مواجه شدید، کافیست با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا24 تماس بگیرید. این قابلیت در خرید تور تیز در دسترس می باشد.

نحوه رزرو هتل های سرعین

برای رزرو اینترنتی هتل در سرعین از رسپینا24 لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

* بعد از ورود به سایت رسپینا24، منوی رزرو هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید

* بعد از ورود به صفحه رزرو، در کادر سمت راست صفحه اطلاعات مقصد و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص نموده و در نهایت روی دکمه "جستجو" کلیک کنید. سپس در صفحه نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی دکمه "تایید" کلیک نمایید.

* در این صفحه لیست کاملی از هتل های سرعین را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال کنید.

* از کادر وسط  صفحه، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید

* بعد از طی کردن این مراحل، هزینه مورد نظر را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو هتل مورد نظر،  بلافاصله واچر هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قوانین و نکات مهم در رزرو هتل های سرعین

در انتخاب و رزرو هر یک از هتل های سرعین لازم است برخی از قوانین و شرایط را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

* رسپینا24 تعهدی نسبت به طبقه، رنگ و طرح اتاق بر عهده نداشته و شماره اتاق هنگام ورود مهمانان به هتل توسط پذیرش تعیین می شود.

* رسپینا24 در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو سفر مهمانان، بعد از رزرو هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه ی مهمان به هتل در روز مقرر، مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو خواهد شد.

* مبلغ پرداخت شده برای رزرو آنلاین هتل های سرعین، فقط شامل هزینه ی اقامت بوده و شامل حمل و نقل، اجاره ی خودرو، پارکینگ و غیره نمی باشد، مگر آنکه در قرار داد ذکر شده باشد.

* هزینه ی سرویس های اضافه مانند استخر، جکوزی، غذا، نوشیدنی و غیره که در قرار داد رزرو هتل ذکر نشده اند، باید توسط مسافر به صورت مستقیم به هتل پرداخت گردد.

* با توجه به اینکه نرخ کنسلی برای هتل های مختلف در طول سال و ایام خاص متفاوت می باشد، هزینه ی دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

* قیمت های اعلام شده برای رزرو که روی سایت اعلام شده اند برای مهمانان ایرانی می باشد. جهت اطلاع از هزینه ی رزرو هتل برای مهمانان خارجی با کارشناسان رسپینا24 تماس بگیرید.

* نرخ های اعلام شده روی سایت برای رزرو هتل های سرعین در ایام نوروز به صورت علی الحساب بوده و در صورت افزایش نرخ، ما به التفاوت قبل از ورود مهمان به هتل دریافت خواهد شد. مهمانان گرامی توجه داشته باشند که رزرو های نوروزی به هیچ عنوان کنسلی یا تغییر تاریخ ندارند.

* هزینه ی اقامت کودکان بر اساس قوانین هتل محاسبه می گردد

علاوه بر رزرو هتل های سرعین، می توانید با رسپینا24 مقدمات سفر به این شهر را کاملا آنلاین و ارزان فراهم کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید بلیط سفر را خریداری کنید و با خیال آسوده قدم به این شهر بگذارید.

مسافران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در رزرو هتل های سرعین می توانند با کارشناسان رسپینا24 تماس حاصل نمایند. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید