بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های شهرکرد

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های شهرکرد

questions بهترین زمان برای رزرو هتل در شهرکرد چه وقت است؟
arrow down icon

در بهار و تابستان که فصل شکوفایی طبیعت است بهترین زمان برای سفر به این شهر می باشد. البته شهرکرد در همه ی فصول مسافر خود را دارد.

questions بهترین هتل های شهرکرد کدامند؟
arrow down icon

هتل پارسیان، هتل دیبا، هتل دامون، هتل جهانگردی و...

questions چگونه می توانیم رزرو هتل در شهرکرد را انجام دهیم؟
arrow down icon

وارد سایت رسپینا شوید و در بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک نمایید. در صفحه بعد اسم شهر، شهرکرد و مدت اقامت را مشخص سازید. لیستی از هتل هایی که در آن تاریخ ها ظرفیت دارند برای شما باز می شود، پس از مقایسه قیمت و امکانات هتل روی کلمه رزرو اتاق کلیک نمایید. اطلاعات خواسته شده رزرو کننده را وارد و ثبت اطلاعات بزنید. هزینه را از طریق کارت بانکی پرداخت نمایید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل های شهرکرد اقامت در شهری سرسبز با قدمتی کهن را برای شما رقم می زند. شهرکرد مرتفع ترین مرکز استان ایران است، به همین خاطر به "بام ایران "نیز شهرت دارد. آبشار زردلیمه، پارک ملی تنگه صیاد، تالاب چغاخور، تالاب گندمان، قلعه جونقان، حمام خان، شیرسنگی و... از جاذبه های دیدنی شهرکرد می باشد. اگر قصد رزرو هتل در این شهر را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

رزرو هتل در شهرکرد

بهترین زمان برای رزرو هتل در شهرکرد

در بهار و تابستان که فصل شکوفایی طبیعت است بهترین زمان برای سفر به این شهر می باشد. البته شهرکرد در همه ی فصول مسافر خود را دارد.

بهترین هتل های شهرکرد

شهرکرد یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای ایران است و حدود 4 تا 5 اقامتگاه و هتل دارد که ما در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم داشت:

هتل پارسیان

هتل پارسیان آزادی شهرکرد یا هتل انقلاب سابق در سال 1374 افتتاح گردیده است. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موقعیت مکانی مناسب، سالن ورزشی، رستوران پارسه، رستوران زمانخان، سالن همایش، فروشگاه صنایع دستی و ... اشاره کرد.

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی شهرکرد در سال 1354 افتتاح و در سال 1392 بازسازی گردید. این هتل دارای 12 اتاق با امکانات رفاهی مناسب می باشد و همچنین دسترسی آسانی به مرکز شهر و اماکن دیدنی از جمله موزه باستان شناسی و مسجد اکباتان دارد.

هتل دیبا

هتل دیبا شهرکرد در سال 1390 در 3 طبقه و 16 واحد اقامتی افتتاح شده است. موقعیت مکانی مناسب از عوامل تاثیر گذار در انتخاب این هتل می باشد. از این هتل تا موزه باستان شناسی شهرکرد، امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون و مسجد اتابکان 10 دقیقه با اتومبیل فاصله است و همچنین فاصله ی 12 دقیقه ای با فرودگاه این شهر دارد.

هتل دامون

هتل دامون شهر کرد در سال 1390 در مرکز این شهر افتتاح گردید. ساختمان این هتل در 4 طبقه و 32 واحد بنا شده است و دارای امکانات رفاهی ضروری می باشد. از امکانات این هتل می توان به دارابودن سالن همایش، اتاق جلسات، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت، تاکسی سرویس، پارکینگ، خشکشویی، روم سرویس، خدمات پزشکی و... اشاره کرد. هتل دامون انتخاب مناسبی برای رزرو هتل در شهرکرد است.

نحوه رزرو آنلاین هتل های شهرکرد

برای رزرو هتل در شهرکرد به صورت اینترنتی کافیست مراحل زیر را طی کنید:

وارد سایت رسپینا شوید و در بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک نمایید.

در صفحه بعد اسم شهر، شهرکرد و مدت اقامت را مشخص سازید.

لیستی از هتل هایی که در آن تاریخ ها ظرفیت دارند برای شما باز می شود، پس از مقایسه قیمت و امکانات هتل روی کلمه رزرو اتاق کلیک نمایید.

اطلاعات خواسته شده رزرو کننده را وارد و ثبت اطلاعات بزنید.

هزینه را از طریق کارت بانکی پرداخت نمایید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

اقامت در هتل های شهرکرد با رسپینا

شما می توانید به راحتی رزروهتل در شهرکرد خود را از طریق سایت رسپینا انجام دهید تا علاوه بر مقایسه قیمت ها و امکانات رفاهی کامل هر هتل، از پشتیبانی 24 ساعته سایت و امکان استرداد آنلاین نیز بهره مند شوید.