بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های قم

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های قم

questions چطور هتل های قم را با تخفیف رزرو کنیم؟
arrow down icon

با رزرو هر یک از هتل های این شهر از سایت یا اپلیکیشن رسپینا می توانید از تخفیف برخوردار شوید.

questions بهترین هتل های قم کدامند؟
arrow down icon

شهر قم هتل 5 ستاره ندارد و هتل های 4 ستاره از قبیل کریمه، استقلال، مهسان، ملل، پارسیا، المپیک، الزهرا و هتل بین المللی از جمله گزینه های مناسب برای اقامت در سفر به این شهر می باشد

questions هتل های ارزان قیمت قم کدامند؟
arrow down icon

هتل راسپینا، جمیل، آراز، ارم، امامی، هتل آپارتمان عامری، صادقیه و هتل آپارتمان نیاوران از جمله گزینه های ارزان قیمت برای اقامت در قم می باشند

questions چرا رزرو هتل در قم را با رسپینا انجام دهیم؟
arrow down icon

تمام رزروهای انجام شده از طریق رسپینا شامل تخفیف بوده و از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در قم که دومین شهر زیارتی در کشورمان به شمار می رود، در تمام روزهای سال، مخصوصا ایام ولادت امام زمان (عج) و حضرت معصومه (س) یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که لازم است در کنار قبل از سفر با شناخت کافی و به بهترین شیوه انجام شود. سایت رزرو هتل رسپینا؛ در ادامه به چند مورد مهم در نحوه رزرو اینترنتی هتل قم با بالاترین تخفیف و ارزان ترین قیمت، قیمت هتل ها، قوانین و نکات مهم در رزرو آنها اشاره خواهد داشت.

رزرو آنلاین هتل های قم

قم بعد از مشهد دومین شهر زیارتی در ایران می باشد که به دلیل فاصله کوتاه آن با تهران و همچنین وجود اماکن زیارتی در طول سال میزبان مسافران و زائران زیادی است. علاوه بر امکان مراجعه حضوری به هتل ها و انجام کارهای مربوط به رزرو، بسیاری از افراد در دنیای امروز رزرو آنلاین هتل ها را ترجیح می دهند. دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد، به عنوان مثال با رزرو اینترنتی هتل در قم از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

رزرو هتل در قم

رزرو هتل ها قبل از تکمیل ظرفیت

شهرهای زیارتی به شدت تحت تاثیر اعیاد و مراسم مذهبی می باشند، به طوریکه در دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه و همچنین تولدت امام زمان عج میزان تقاضا برای خرید تور قم تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. در این بازه های زمانی قم به شدت شلوغ شده و هتل های خیلی زود تکمیل میشوند. در نتیجه اگر از قبل سفر نسبت به انتخاب و رزرو اقدام نکرده باشید، با لیست تکمیل شده هتل های با کیفیت با قیمت مناسب مواجه خواهید شد. بهترین راهکار در این شرایط این است که چند روز قبل از سفر رزرو هتل قم را انجام دهید. توجه داشته باشید که در این شرایط احتمال تکمیل ظرفیت هتل های با کیفیت با قیمت مناسب بیشتر بوده و با خیال آسوده و بدون نگرانی می توانید کوله بار سفر را به سمت این شهر بردارید.

مقایسه آسان هتل

هتل های قم شامل هتل های 4، 3، 2 و یک ستاره بوده و هر یک از نظر موقعیت مکانی، قیمت و امکانات با هم تفاوت زیادی دارند. با توجه به پراکندگی هتل ها در مناطق مختلف و تنوع زیاد آنها، لذا با مراجعه حضوری نمی توان مقایسه خوبی بین آنها داشت. این در حالیست که با رزرو اینترنتی می توان براحتی هتل ها را بر اساس فاکتورهای مختلف با هم مقایسه نمود و هتل های قم نزدیک به حرم را شناسایی نمود و رزرو را انجام داد. 

رزرو هتل های قم با تخفیف

یکی از مهم ترین دلایلی که اغلب افراد رزروهای اینترنتی را در اولویت قرار می دهند، قیمت ارزان آنها نسبت به رزروهای حضوری می باشد. ارائه تخفیف های متعدد که سایت و سامانه های رزرو در طول سال ارائه می دهند، شرایطی را فراهم می کند تا بتوانید رزرو هتل های قم با تخفیف و ارزان ترین قیمت را انجام دهید. توجه داشته باشید که با رزروهای حضوری این تخفیف ها اعمال نشده و در نتیجه مجبور خواهید بود هزینه بیشتری را برای هتل مورد نظر پرداخت نمایید. به عنوان مثال، رسپینا در طول سال جشنواره های فروش متعدد ارائه داده و این یعنی می توانید هتل های قم را با ارزان ترین قیمت و بالاترین تخفیف رزرو کنید.

رزرو هتل های قم

قیمت هتل های قم چقدر است؟

هتل های داخلی و خارجی همیشه تحت تاثیر چند فاکتور مهم قرار گرفته و بر همین اساس نرخ های آنها افزایش یا کاهش پیدا می کند. این مسئله را در قیمت هتل های قم نیز به چشم میخورد. توجه داشته باشید که اطلاع از عوامل مهم در تعیین قیمت هتل ها، می تواند به عنوان راه حلی برای رزرو هتل های ارزان قم محسوب گردد. از مهم ترین مواردی که می توانند در گران یا ارزان بودن هتل های قم اثر گذار باشند عبارتند از:

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

تفاوتی ندارد که هتل های داخلی را بخواهید رزرو کنید یا خارجی، در هر صورت نوع امکاناتی که در اتاق ها و سایر بخش های هتل ارائه می گردد، با قیمت هتل ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل است که هتل های 4 ستاره همیشه قیمت بیشتری نسبت به هتل های 3 و 2 ستاره دارند. در نتیجه می توان گفت، اگر ارزان بودن سفر برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است هتل هایی را انتخاب کنید که از امکانات تفریحی و رفاهی کمتری برخوردار باشند.

زمان رزرو 

هر یک از شهرهای توریستی یک بازه زمانی خاص در سال بیشتر مورد توجه مسافران قرار میگیرند. قم و مشهد دو شهری می باشند که تحت تاثیر مراسم و مناسبتهای مذهبی هستند. به همین دلیل در برخی از روزهای سال از قبیل دهه کرامت و ولادت امام زمان و ایام عزاداری محرم و صفر شلوغ بوده و بیشتر مورد توجه زائران و مسافران قرار میگیرد. در این بازه های زمانی قیمت هتل ها نیز با رشد زیادی مواجه میشوند. در نتیجه می توان گفت، برای تجربه سفر ارزان به قم بهتر است روزهایی را انتخاب کنید که با مناسبتهای مذهبی مقارن نباشد. 

موقعیت مکانی هتل

با توجه به اینکه اغلب افراد به عشق زیارت حرم حضرت معصومه س و جمکران به قم سفر می کنند، لذا رزرو هتل در قم نزدیک به حرم را در اولویت قرار می دهند. میزان فاصله هتل ها از حرم ارتباط مستقیم با قیمت آنها داشته و هر چه به هتل نزدیک تر باشد، به همان نسبت نیز قیمت آن ها بیشتر خواهد بود. برای رزرو هتل های ارزان قم، بهتر است هتل هایی را انتخاب کنید که از حرم فاصله بیشتری دارند.

بهترین هتل های 4 ستاره قم کدامند؟

بهترین هتل های قم در گروه هتل های 4 ستاره قرار دارند و در این شهر هتل 5 ستاره وجود ندارد. هتل های 4 ستاره دارای امکانات بسیار مناسبی بوده و فاصله کمی با حرم دارند. 

هتل های ارزان قم کدامند؟

اگر از آن گروه افرادی هستید که ارزان بودن سفر را در اولویت قرار می دهید، بهتر است هتل های 3، 2 و یک ستاره قم را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و برخی از آنها در فاصله بسیار کوتاهی با حرم قرار گرفته و بقیه در خیابان های اطراف و سایر مناطق شهر قم قرار دارند. از بهترین هتل های ارزان قم می توان به هتل امامی، مرکز گردشگری سلامت، هتل آپارتمان فردوس، هتل آپارتمان زرین اشاره نمود.

نحوه رزرو هتل های قم

برای رزرو اینترنتی هتل در قم از رسپینا لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

* بعد از ورود به سایت رسپینا، منوی رزرو هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید

* بعد از ورود به صفحه رزرو، در کادر سمت راست صفحه اطلاعات مقصد و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص نموده و در نهایت روی دکمه "جستجو" کلیک کنید. سپس در صفحه نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی دکمه "تایید" کلیک نمایید.

* در این صفحه لیست کاملی از هتل های قم را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال کنید.

* از کادر وسط  صفحه، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید

* بعد از طی کردن این مراحل، هزینه مورد نظر را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو،  بلافاصله واچر هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

چرا رزرو هتل های قم را از رسپینا انجام دهیم

رسپینا یکی از موفق ترین سایت ها در ارائه خدمات رزرو هتل خارجی و داخلی می باشد که مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین دلایلی که می توان برای رزرو هتل در قم رسپینا را انتخاب نمود عبارتند از:

پوشش تمام هتل های قم

بدون شک هر چه حق انتخاب بالاتری برای هتل داشته باشید، گزینه های بهتر و متناسب با شرایط خود را آسان تر می توانید برگزینید. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های رسپینا، پوشش تمام هتل های قم می باشد. به عبارت دیگر، از لوکس ترین و مجلل ترین هتل ها گرفته تا ارزان ترین آنها را می توان در این سامانه مشاهده و براحتی رزرو نمود.

 رزرو هتل آپارتمان قم

برای تجربه سفر ارزان تر می توان رزرو هتل آپارتمان های قم را انجام داد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. خوشبختانه رسپینا نه تنها هتل های این شهر را پوشش میدهد، بلکه تعداد زیادی از هتل آپارتمان ها که امکان رزرو اینترنتی را دارا می باشند در مجموعه مراکز اقامتی قرار داده است.

رزرو آسان و بدون ابهام هتل

از ویژگی های منحصر به فرد رسپینا می توان به آسان بودن و دوری از هرگونه ابهام و پیچیدگی آن اشاره نمود. کافیست برای رزرو هتل در قم تاریخ آغاز و پایان سفر را مشخص کنید تا براحتی با لیست کاملی از هتل ها مواجه شوید و مقایسه آسانی را در میان گزینه های مختلف انجام دهید.

رزرو ارزان هتل قم

رسپینا با توجه به تخفیف هایی باور نکردنی که برای هتل های خود ارائه می دهد، این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید رزرو ارزان هتل قم را انجام دهید. علاوه بر تخفیف هایی که همیشه بر روی هتل ها ارائه می گردد، در روزهای خاصی از سال که با مناسبت های مذهبی و غیره مواجه هستند، از طریق این سامانه جشنواره های فروش برگزار شده و هتل ها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین تخفیف ارائه می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

گروهی از کارشناسان حرفه ای در تیم پشتیبانی رسپینا به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی (حتی در روزهای تعطیل رسمی سال) آماده پاسخگویی می باشند. به عبارت دیگر، در فرآیند رزرو هتل در قم یا پس از آن اگر با مشکل خاصی مواجه شدید، کافیست با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا تماس بگیرید.