بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های لاهیجان

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های لاهیجان

questions لوکس ترین هتل های لاهیجان کدامند؟
arrow down icon

هتل رسپینا، هتل دهدار و هتل ابریشمی از هتل های لوکس لاهیجان می باشد.

questions نحوه رزرو اینترنتی هتل در لاهیجان چگونه است؟
arrow down icon

• وارد صفحه اصلی رسپینا شوید و در کادر بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید. • در صفحه بعد اسم شهر (لاهیجان) و مدت اقامت را مشخص نمایید. • لیستی از هتل ها و اتاق هایی که در آن بازه ظرفیت دارند برای شما باز خواهد شد، پس از مقایسه و دیدن تصاویر می توانید روی کلمه رزرو اتاق کلیک کنید. • اطلاعات رزرو کننده را وارد و ثبت اطلاعات بزنید. • هزینه را از طریق کارت بانکی پرداخت نمایید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

questions آیا امکان استرداد رزرو هتل در لاهیجان وجود دارد؟
arrow down icon

بله؛ شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت رسپینا رزرو خود را استرداد کنید، فقط توجه داشته باشید میزان جریمه کسر شده بر اساس روز سفر و سیاست داخلی هر هتل می تواند متفاوت باشد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل های لاهیجان اقامتی در میان عطر چای و بهارنارنج را برای شما به ارمغان می آورد. لاهیجان از تاریخ کهنی برخوردار است و قدمت آن به دوران اشکانیان باز می گردد. این شهر سرشار از دیدنی های طبیعی و سرسبزی است که گردشگران را مسحور می کند. کوه شیطان، بام سبز، آرامگاه کاشف السلطنه، تالاب سوستان، پل خشتی، حمام گلشن و... از جاذبه های گردشگری لاهیجان زیبا می باشد. اگر قصد سفر و رزرو هتل در این شهر را دارید از سوغات خوشمزه آن جا غافل نشوید؛ کلوچه و کوکی خوش طعم لاهیجان و نان های محلی حسن ختام خوبی برای سفر دل انگیز شما می باشد.

رزرو هتل در لاهیجان

چرا هتل های لاهیجان را به صورت اینترنتی رزرو کنیم؟

در حال حاضر مشقت مردم به قدری شده است که دیگرتایمی برای خرید حضوری باقی نمی ماند. اتلاف وقت و هزینه و تحمل ترافیک سنگین از مشکلات خرید حضوری می باشد. ولی نگران نباشید، شما می توانید به راحتی هتل های لاهیجان را از طریق سایت های فروش معتبر رزرو کنید تا علاوه بر مقایسه امکانات هر هتل و قیمت آن، از پشتیبانی 24 ساعته و تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

بهترین هتل های لاهیجان

برای رزرو هتل در لاهیجان انتخاب های متنوعی پیش رو دارید؛ ما در ادامه به تعدادی از هتل های لوکس 5 ستاره و 4 ستاره این شهر اشاره خواهیم کرد.

هتل رسپینا

هتل رسپینا لاهیجان در سال 1397 در 4 طبقه و 20 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز کرد. از ویژگی های مهم این هتل 5 ستاره می توان به دسترسی آسان به تله کابین اهرار و استخر لاهیجان اشاره نمود. هتل رسپینا چشم انداز زیبایی از کوه ها و جنگل های لاهیجان دارد. از امکانات این هتل می توان به سالن ورزشی و استخر آن مجموعه اشاره کرد.

هتل دهدار

هتل دهدار لاهیجان در 5 طبقه در سال 1394 بنا شده است. این هتل 4 ستاره در منطقه ای خوش آب و هوا بین کوه و دریا قرار دارد. از ویژگی های مثبت این هتل می توان به دسترسی راحت به جاذبه های لاهیجان از جمله شیطان کوه و استخر، تله کابین، تالاب سوستان و بقعه چهار پادشاه اشاره نمود.

هتل ابریشمی

هتل ابریشمی لاهیجان در سال 1396 در 6 طبقه افتتاح شده است. این هتل 4 ستاره در مجاورت با دریاچه مصنوعی لاهیجان واقع گردیده و همچنین دسترسی راحتی به جاذبه های دیدنی شهر از جمله شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، موزه تاریخی چای، تالاب سوستان، آرامگاه کاشف السلطنه و تله کابین دارد.

نحوه رزرو اینترنتی هتل های لاهیجان

برای رزرو هتل در لاهیجان به صورت آنلاین کافیست مراحل زیر را طی کنید:

وارد صفحه اصلی رسپینا شوید و در کادر بالای صفحه بر روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید.

در صفحه بعد اسم شهر (لاهیجان) و مدت اقامت را مشخص نمایید.

لیستی از هتل ها و اتاق هایی که در آن بازه ظرفیت دارند برای شما باز خواهد شد، پس از مقایسه و دیدن تصاویر می توانید روی کلمه رزرو اتاق کلیک کنید.

اطلاعات رزرو کننده را وارد و ثبت اطلاعات بزنید.

هزینه را از طریق کارت بانکی پرداخت نمایید و پس از آن منتظر دریافت واچر هتل شوید.

رزرو هتل در لاهیجان با رسپینا

اگر قصد رزرو هتل های لاهیجان را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی رسپینا رزرو خود را انجام دهید. همچنین با رزرو در این سایت شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی از پشتیبانی 24 ساعته و امکان استرداد آنلاین نیز بهره مند شوید. رسپینا اقامت خوشی را برایتان آرزو می کند.