بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های مشهد

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های مشهد

questions چطور می توان از سایت رسپینا و یا از طریق تیم پشتیبانی هتل های مشهد را با قیمت ارزان رزرو کرد؟
arrow down icon

از طریق تماس با تیم پشتیبانی رسپینا می توانید از ارزانترین هتلها و بهترین زمان برای رزرو مطلع شوید. بعلاوه میتوانید با استفاده از فیلترهای موجود در صفحه، قیمت را فعال کنید. در این صورت، لیست هتل‌ های مشهد از ارزان به گران برای شما مرتب می شود.

questions آیا امکان مقایسه تمام هتل های مشهد در وب سایت رسپینا وجود دارد؟
arrow down icon

بله. شما به راحتی میتوانید امکانات تمام هتل های مشهد را همراه با عکس و قیمت مشاهده و مقایسه کنید.

questions در صورت کنسلی یا تغییر هتل، هزینه ای بابت جریمه کسر خواهد شد؟
arrow down icon

رسپینا علاوه بر پوشش تمام هتل های مشهد با قیمت ارزان، در مقابل کنسلی یا تغییر هتل هیچ گونه مبلغی به نفع خود دریافت نمیکند.

questions رزرو هتل های مشهد از رسپینا چه مزایایی دارد؟
arrow down icon

با انتخاب رسپینا برای رزرو هتلهای مشهد، ضمن برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته، می توانید در صورت لزوم استرداد آنلاین هتل را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل های مشهد را می توان از رسپینا با کمترین هزینه و امکان اطلاع از فاصله هتل با حرم در سریعترین زمان رزرو نمود. تنوع این هتل ها از نظر امکانات و موقعیت مکانی و قیمت ها بسیار زیاد بوده و مسافران حق انتخاب بالایی برای رزرو هتل در این شهر دارند. در ادامه به معرفی کامل بهترین گزینه ها برای رزرو هتل های لوکس و ارزان قیمت مشهد و قوانین و نکات مهم در فرآیند رزرو می پردازیم.

رزرو هتل های مشهد

مزایای رزرو هتل های مشهد از رسپینا

رسپینا با همراهی بیش از 1 میلیون مشتری وفادار به عنوان یکی از موفق ترین سایت ها در ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت دارد. مهم ترین مزیت رسپینا در دسترس بودن آن برای مسافران مشهد است؛‌ زیرا با توجه به حضور دفاتر ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری رسپینا در مشهد،‌ علاوه بر شناخت کامل نسبت به جغرافیای هتل های مشهد، در صورت بروز هر گونه مشکل، دسترسی مسافر بسیار آسان است.
سایر مزایای رزرو هتل های مشهد از رسپینا عبارتند از:

  • تضمین قیمت هتل های مشهد: سایت رسپینا به شما این تضمین را می دهد که اگر پس از چک کردن تمام سایت های آنلاین هتل، نرخی پایین تر از قیمت های مشهد در رسپینا پیدا کردید، می توانید کل پول رزرو خود را پس بگیرید.
  • دریافت آنی واچر هتل در مشهد: پس از تکمیل فرآیند رزرو و پرداخت هزینه، بلافاصله واچر خرید هتل های مشهد برای شما ارسال می گردد. در صورت عدم دریافت واچر، می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا تماس بگیرید.
  • پوشش تمامی هتل های مشهد: بدون شک هر چه حق انتخاب بالاتری برای هتل داشته باشید، گزینه های بهتری دارید که متناسب با شرایط خود می توانید آسان تر رزرو کنید. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های رسپینا، پوشش تمام هتل های مشهد است. به عبارت دیگر، از لوکس ترین و مجلل ترین هتل ها گرفته تا ارزان ترین آنها را می توان در این سامانه مشاهده و به راحتی رزرو نمود.
  • رزرو به آسانی چند کلیک: از ویژگی های منحصر به فرد فرآیند رزرو رسپینا، می توان به آسان بودن و دوری از هرگونه ابهام و پیچیدگی آن اشاره نمود. کافیست تاریخ شروع و پایان سفر را مشخص کنید تا به راحتی با لیست کاملی از هتل ها مواجه شوید و مقایسه آسانی را در میان گزینه های مختلف انجام دهید.
  • پشتیبانی 24 ساعته: در صورت مواجه شدن با هر گونه خطا و سوال و یا ابهام در فرآیند رزرو اینترنتی هتل و موارد مشابه، کافیست از طریق شماره تماسی که در عکس و یا پایین صفحه درج شده است، با تیم پشتیبانی رسپینا تماس بگیرید.

مزایای رزرو هتل های مشهد از رسپینا

قیمت هتل های مشهد

قیمت هتل در مشهد به فاکتورهای بسیاری وابسته است. لذا نمی توان به طور مشخص قیمت هتل ها و هتل آپارتمان های لوکس و ارزان قیمت این شهر را مشخص نمود. البته در تعیین قیمت هتل ها چند فاکتور مهم اثرگذار است که عبارتند از:

  • زمان رزرو هتل: در روزهای اوج سفر باید منتظر افزایش چشمگیر قیمت هتل های مشهد باشیم. به عنوان مثال تقاضا برای سفر و رزرو هتل های مشهد در تعطیلات نوروز، تابستان و ایام میلاد و شهادت امام رضا (ع) افزایش می یابد، بنابراین باعث می شود هتل نیز گران تر ارائه شود. در مقابل، زمستان زمان بسیار مناسبی برای تجربه سفر ارزان به این شهر و رزرو هتل مشهد با تخفیف خواهد بود.
  • تعداد ستاره هتل: هتل ها بر اساس نوع امکانات و خدمات رفاهی و سایر فاکتورها درجه بندی شده و هر یک قیمت های متفاوتی را برای اتاق های خود ارائه می دهند. اگر به دنبال رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب هستید، بهتر است ابتدا هتل هایی با تعداد ستاره های کمتر را انتخاب نمایید، چرا که این هتل ها از امکانات کمتری نسبت به هتل های لوکس برخوردار هستند.
  • موقعیت مکانی هتل: هتل های نزدیک به مکان های توریستی و مذهبی همیشه نرخ بالاتری برای مسافران دارند. بنابراین رزرو هتل های مشهدکه نزدیک به حرم هستند، نسبت به هتل های دور از حرم، هزینه بیشتری برای مسافران خواهند داشت. همچنین لازم است بدانید که قیمت رزرو هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم از قیمت هتل های مشهد نزدیک حرم کمتر است، بنابراین می توانید با انتخاب هتل آپارتمان، هم نزدیک حرم باشید و در عین حال هزینه اقامت خود را کاهش دهید. برای اطلاع از موقعیت هتل، می توانید در قسمت انتخاب نوع هتل، بر روی گزینه "نمایش روی نقشه" کلیک کنید.
  • نوع اتاق و امکانات ارائه شده در آن: در قسمت انتخاب اتاق، می توانید قیمت اتاق های مختلف هتل مدنظر خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که اتاق های دارای ظرفیت بیشتر، گرانتر از اتاق های ۲ نفره است. امکانات ارائه شده در هتل، یکی دیگر از مواردی است که می توانید قیمت هتل های مشهد را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، امکانات موجود در هتل درویشی بسیار بیشتر و به روز تر از امکاناتی است که در مسافرخانه ها وجود دارد. در نتیجه قیمت مسافرخانه در مشهد در مقابل قیمت هتل پنج ستاره مشهد همچون درویشی کمتر است.

رزرو هتلهای مشهد با تضمین کمترین قیمت

رزرو اینترنتی هتل های مشهد

مراحل رزرو هتل در مشهد از سایت رسپینا بسیار آسان است و با طی کردن مراحل زیر در کمتر از چند دقیقه انجام می شود: 

  1. ابتدا در بالای همین صفحه یا در صفحه اصلی بعد از کلیک بر روی آیکن هتل، نام شهر و تاریخ مورد نظر را برای رزرو وارد و روی دکمه جستجو کلیک کنید. در این صورت هتل های دارای ظرفیت در بازه زمانی انتخابی شما نمایش داده شود.
  2. در صفحه بعد با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال نمایید. در این صورت می توانید هتل دلخواه خود را با توجه به تعداد ستاره، قیمت و آدرس آن انتخاب کنید.
  3. در قسمت بعد بایستی اتاق مدنظر را با توجه به ظرفیت و فولبرد یا معمولی بودن آن انتخاب و گزینه رزرو آنلاین را در قسمت سمت راست کلیک سپس شماره موبایل و کد امنیتی قرار داده شده را وارد نمایید.
  4. سپس مشخصات مسافران را با توجه به اطلاعات کارت ملی و شناسنامه افراد بررسی و اطلاعات تماس را وارد نمایید. در نهایت بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید.
  5. در صفحه بعد، اطلاعات وارد شده در این صفحه را مجددا بررسی و در صورت تایید آن ها، با انتخاب گزینه ادامه به صفحه پرداخت متصل می شوید.
  6. در مرحله آخر هزینه رزرو هتل مورد نظر خود در مشهد را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو، بلافاصله واچر در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

مراحل رزرو هتلهای مشهد از رسپینا

رزرو هتل های مشهد از طریق اپلیکیشین رسپینا

در صورت عدم دسترسی به لپ تاپ یا کامپیوتر، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن رسپینا، هتل ‌های مختلف در شهر مشهد را رزرو کنید. از مهم ترین مزیت های استفاده از اپلیکیشن رسپینا، صرفه ‌جویی در زمان است که با استفاده از آن می‌ توانید به سرعت تمام هتل‌ های مشهد را بررسی کنید و در کمترین زمان ممکن اقدام به رزرو کنید. مراحل رزرو هتل های مشهد از اپلیکشین رسپینا همانند رزرو از طریق وب سایت است که در بالا توضیح داده ایم.

رزرو هتل های مشهد از طریق اپلیکیشین رسپینا

رزرو تلفنی هتل های مشهد از رسپینا

چنانچه به رمز دوم کارت خود دسترسی ندارید، می توانید رزرو هتل های مشهد را با ارزانترین قیمت و به صورت تلفنی انجام دهید. برای این منظور کافیست ضمن برقراری تماس با تیم پشتیبانی رسپینا، شهر مقصد را اعلام نموده و از ارزانترین هتل ها و بهترین زمان برای رزرو مطلع شوید. سپس با مشخص کردن هتل دلخواه و زمان اقامت، شماره حساب رسپینا را از کارشناس پشت خط دریافت نمایید. در نهایت ضمن واریز هزینه رزرو مجددا با پشتیبانی تماس گرفته و با اعلام مشخصات فیش واریزی، کارشناسان ما فرآیند رزرو را انجام داده و شما می توانید لینک دانلود واچر هتل را از طریق پیام رسان های مختلف دریافت کنید.

رزرو تلفنی هتل های مشهد

رزرو هتل مشهد نزدیک به حرم

نزدیک حرم را ترجیح می دهند. دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به دسترسی آسان به حرم، بازار و مراکز خرید بسیار متنوع در اطراف آن اشاره نمود. برای انتخاب و رزرو هتل های مشهد با قیمت مناسب نزدیک حرم می توان به هتل آپارتمان ها و هتل های 2 و 3 ستاره و در برخی از مواقع به هتل های 4 ستاره در خیابان امام رضا و طبرسی اشاره نمود.

 البته توجه داشته باشید که فصل و روزهایی که به دلیل شرایط آب و هوایی و نبود تعطیلات رسمی چند روزه از تعداد زائران این شهر کاسته می شود، این امکان وجود دارد که بتوانید اقامت ارزانی را در لوکس ترین هتل مشهد نزدیک به حرم تجربه کنید. علاوه بر این، لازم است بدانید که با اقامت در هتل های مشهد نزدیک حرم با ترمینال مسافربری، فرودگاه و ایستگاه راه آهن فاصله کمی دارند.

رزرو هتل مشهد نزدیک حرم

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم کدامند؟

بهترین هتل های مشهد به ترتیب از لحاظ نزدیکی به حرم هتل درویشی، هتل مدینه الرضا و هتل قصر الضیافه، هتل قصر طلایی و هتل بین المللی قصر، با کیفیت 5 ستاره هستند. معمولا بهترین هتل ها شامل هتل های خیابان امام رضا مشهد بوده که شامل انواع هتل با کیفیت های متفاوت است. همچنین بهترین هتل آپارتمانهای مشهد نزدیک حرم با قیمت مناسب برای کسانی که نمیخواهند هزینه زیادی صرف هتل کنند، وجود دارد و همین امر حق انتخاب بیشتری به مسافران برای اقامت در این شهر می دهد. در جدول زیر لیستی بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم از نظر مسافران را ارائه کرده ایم.

نام هتل

درجه کیفی

آدرس

فاصله تا حرم

هتل درویشی مشهد

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بین امام رضا 24 و 26

16 دقیقه پیاده روی

هتل مدینه الرضا مشهد

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خیابان شیرازی

5 دقیقه پیاده روی

هتل قصرالضیافه مشهد

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حرم مطهر- صحن هدایت

2 دقیقه پیاده روی

هتل الماس 2 مشهد

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

امام رضا 20

14 دقیقه پیاده روی

هتل کیانا مشهد

⭐️⭐️⭐️⭐️

امام رضا 2 – کوچه کربلا

8 دقیقه پیاده روی

هتل جواد مشهد

⭐️⭐️⭐️⭐️

امام رضا 3

5 دقیقه پیاده روی

هتل الماس 1 مشهد

⭐️⭐️⭐️⭐️

بین امام رضا 4 و 6

6 دقیقه پیاده روی

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم از نظر مسافران

در ابتدا بهتر است بدانید که هتل آپارتمان بیشتر مناسب سفرهای خانوادگی و طولانی مدت است زیرا امکانات یک خانه را در اختیار مسافر قرار می دهد. هزینه اقامت در هتل آپارتمان هم مانند هتل با توجه به امکانات، متفاوت است. به عنوان مثال در بعضی از آنها خدماتی همچون پارکینگ، استخر، مجموعه ورزشی و. . . ارائه می شود در حالی که در بعضی از آنها تنها امکان استراحت و پخت و پز برای مسافر فراهم شده است. همچنین متراژ هتل آپارتمان نیز در قیمت آن موثر است.

تفاوت عمده بهترین هتل های مشهد با هتل آپارتمان ها در این است که با رزرو یک اتاق کلیه خدمات بر عهده هتل است اما با رزرو هتل آپارتمان، تنها یک مکان در اختیار مسافر قرار می گیرد و باقی موارد بر عهده خود مسافر است با این تفاوت که چند روزی خانه خود را تغییر داده باشد. لیست بهترین هتل آپارتمان مشهد از نظر مردم در جدول زیر ذکر شده است.

نام هتل آپارتمان

آدرس

فاصله تا حرم

هتل آپارتمان تبسم مشهد

امام رضا 3

7 دقیقه پیاده روی تا باب الرضا

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

امام رضا 19

15 دقیقه پیاده روی تا باب الرضا

هتل آپارتمان سامرا مشهد

شیرازی 17

11 دقیقه پیاده روی تا ورودی حرم

هتل آپارتمان محراب مشهد

امام رضا 8

10 دقیقه پیاده روی تا باب الرضا

هتل آپارتمان ترنج مشهد

اندرزگو 11

6 دقیقه پیاده روی تا باب الرضا

هتل آپارتمان سبحان مشهد

امام رضا 15

15 دقیقه پیاده روی تا باب الرضا

بهترین هتل های مشهد از نظر غذا

تمامی هتل های 5 ستاره و بعضا 4 ستاره در مشهد دارای رستوران های لوکس و مجللی هستند که نه تنها برای مسافران بلکه ساکنین مشهد نیز می توانند از خدمات و امکانات ویژه آن بهره مند شوند. رستوران هایی همچون ترنم، ضیافت، ترمه، پرستیژ در هتل قصر، گل سرخ و مرمر در هتل هما 1 و 2، ارغوان، آتریوم، فیروزه در هتل درویشی، ارکیده در هتل پردیسان و. . . در بهترین هتل های مشهد نیز آماده پذیرایی در بالاترین سطح کیفیت از مهمانان (مسافر و مجاور) هستند.

رزرو هتل های مشهد با صبحانه ناهار شام

اغلب هتل های مشهد، تنها وعده صبحانه را در اختیار مسافران قرار می دهند و هزینه آن نیز روی قیمت هتل محاسبه می شود. برخی از هتل های مشهد، امکان رزرو اتاق های هافبرد با وعده صبحانه و ناهار وجود دارد. همچنین امکان رزرو اتاق هتل فولبرد مشهد در برخی از اقامتگاه های این شهر وجود دارد. توجه داشته باشید معمولا در هتل های مشهد، اتاق های فولبرد نرخ بیشتری نسبت به سایر اتاق ها دارند و خدمات صبحانه، ناهار و شام را نیز در اختیار مسافران قرار می دهند. با وجود قیمت بالاتر اتاق های هافبرد و فولبرد نسبت به اتاق های معمولی، اما اغلب نسبت به رستوران های لوکس و متوسط مشهد، قیمت ارزانتری دارند.

رزرو هتل آپارتمان در مشهد

بسیاری از هتل آپارتمان های مشهد از نظر امکانات تفریحی و رفاهی در سطح هتل های چند ستاره در سایر شهرها هستند، لذا افراد زیادی هستند که رزرو هتل آپارتمان در مشهد را ترجیح می دهند. هتل آپارتمان های مشهد مانند منازل مسکونی هستند و به علت قیمت ارزان آن ها برای افرادی که سفر به مشهد را خانوادگی انجام می دهند، انتخاب مناسبی است. رسپینا نیز رزرو این مجموعه های اقامتی را مثل سایر هتل ها به صورت اینترنتی و تلفنی به مسافران ارائه می دهد.

رزرو ارزان هتل های مشهد

یکی از راه هایی که می توانید به کمک آن هتل های ارزان مشهد را رزرو کند، تماس با تیم پشتیبانی رسپینا است. با این کار می توانید از ارزانترین هتل ها و بهترین زمان برای رزرو مطلع شوید، سپس برای رزرو اقدام کنید. علاوه بر آن، برای رزرو ارزانترین هتل های مشهد در سایت رسپینا، این امکان فراهم شده است تا بتوانید با استفاده از فیلترهای موجود در صفحه، قیمت را فعال کنید. در این صورت، لیست هتل‌ های مشهد از ارزان به گران برای شما مرتب می شود و می توانید آن را رزرو نمائید. همچنین با انتخاب فصل زمستان برای سفر به مشهد به دلیل کاهش مسافر در این زمان، م توانید هتل های مشهد را با ارزانترین قیمت رزرو کنید.

رزرو ارزان هتلهای مشهد

رزرو هتل های مشهد به صرفه است یا مهمانپذیر؟

همانطور که می دانید در شهر مشهد گزینه های متعددی برای اقامت پیش روی شما است که می توانید با توجه به بودجه ای که برای اقامت خود در نظر گرفته اید، محل اقامت خود را مشخص کنید. اما اگر به دنبال اقامتی ارزان قیمت هستید، رزرو مهمانپذیر در مشهد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. تعداد مهمانپذیرهای مشهد بسیار زیاد و امکانات هر کدام نیز متفاوت است، بنابراین بایستی قبل از رزرو، مهمانپذیرهای مختلف را با هم مقایسه و رزرو نمائید.

رزرو مهمانپذیر در مشهد

نحوه استرداد هتل های مشهد

امکان استرداد آنلاین برای تمام خدمات ارائه شده توسط این مجموعه از جمله  بلیط سفر و هتل وجود دارد. برای کنسلی رزرو هتل های مشهد از سایت رسپینا لازم است مراحل زیر طی شوند:

  1. وارد حساب کاربری خود در سایت رسپینا شوید و روی دکمه استرداد کلیک نمایید.
  2. در صفحه بعد، دکمه هتل را انتخاب کنید.
  3. در این صفحه با لیستی از هتل هایی که از طریق رسپینا رزرو کرده اید مواجه خواهید شد. هتل مورد نظر را انتخاب و روی دکمه استرداد کلیک کنید.
  4. پس از هماهنگی با هتل و محاسبه درصد جریمه کنسلی، نتیجه به شما اطلاع رسانی خواهد شد. توجه داشته باشید که درصد جریمه کنسلی رزرو هتل های مشهد ثابت نبوده و در بازه های زمانی مختلف متغیر می باشد.

2 نکته مهم پیش از رزرو هتل های مشهد

  1. زمان مراجعه به هتل لازم است واچر و کارت شناسایی را ارائه دهید.
  2. به ساعت رسیدن به مشهد دقت کنید، زیرا تمامی هتل های مشهد زودتر از ساعت 14 اتاق را به مسافران تحویل نمی دهند.