بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های کلاردشت

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های کلاردشت

questions بهترین هتل های کلاردشت کدامند؟
arrow down icon

هتل باران سبز، پارسیان و توکل از بهترین هتل ها در این شهر به شمار می روند

questions چطور هتل های کلاردشت را با تخفیف رزرو کنیم؟
arrow down icon

با رزرو هر یک از این هتل ها از رسپینا می توانید رزرو با تخفیف را انجام دهید.

questions چطور هتل در کلاردشت را ارزان رزرو کنیم؟
arrow down icon

از مهم ترین فاکتورها برای رزرو ارزان قیمت هتل های این شهر، توجه به زمان می باشد. در روزهای پیک سفر قیمت هتل ها با رشد زیادی مواجه شده و خارج از پیک می توانید آنها را ارزان رزرو کنید

questions چرا رزرو هتل کلاردشت را از رسپینا انجام دهیم؟
arrow down icon

با انتخاب رسپینا برای رزرو هتل از امکان استرداد آنلاین، پشتیبانی 24 ساعته، رزرو با تخفیف و مشاهده عکس و قوانین و شرایط اتاق ها برخوردار خواهید شد

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در کلاردشت مازندران اغلب به دلیل تقاضای بالای مسافران به خصوص در فصل های بهار و تابستان اندکی با ترافیک مواجه است. این شهر بسیار خوش آب و هوا بوده و به همین جهت در بهار و تابستان پذیرای مهمانان از سراسر کشور می باشد. از این رو هتل های متعددی به جهت اقامت مسافران در کلاردشت شروع به کار نموده اند. دراین مطلب قصد معرفی هتل های معروف کلاردشت، روال و قوانین مهم جهت رزرو هتل در کلاردشت را داریم.

رزرو هتل در کلاردشت

رزرو آنلاین هتل در کلاردشت

اگر قصد سفر به کلاردشت را دارید توصیه می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نکاتی مهم در رابطه با روش های رزرو هتل آشنا شوید.

درگذشته تنها می توانستید به صورت حضوری به هتل های موجود در شهر کلاردشت مراجعه نموده و در صورت وجود ظرفیت نسبت به رزرو آن اقدام کنید. اما امروزه بیشتر این هتل ها امکان رزرو اتاق به صورت آنلاین را برای مسافران فراهم آورده اند. به این صورت زمان ورود به شهر دیگر دچار سردرگمی نخواهید شد و به راحتی می توانید به محل اقامت خود مراجعه نمایید. از دیگر ویژگی های رزرو آنلاین هتل در کلاردشت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رزرو هتل در کلاردشت پیش از تکمیل ظرفیت

کلاردشت یکی از شهرهای استان مازندران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب از آب و هوای لذیت بخشی برخوردار است. از این جهت سالانه تعداد بسیار زیادی مسافر به این شهر سفر می کنند. این موارد سبب شده هتل های متعددی با امکانات و ویژگی های مختلف در این شهر بنا شوند. با این حال در فصل های پر ترافیک و ایام تعطیلات، ظرفیت هتل های آن به سرعت تکمیل می شود.

رزرو آنلاین به شما این امکان را می دهد که پیش از شروع سفر خود از محل اقامتتان در شهر کلاردشت اطمینان یافته و هتلی مناسب با شرایط و بودجه تان انتخاب نمایید.

مقایسه آسان هتل های کلاردشت

تنوع در تعداد هتل های شهر کلاردشت موجب سردرگمی مسافران به هنگام رزرو اتاق خواهد شد. ضمن این که هر یک از این هتل ها نیز دارای امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی می باشد. رزرو هتل در کلاردشت به صورت آنلاین شرایطی فراهم می آورد که می توان به آسانی به مقایسه هتل های مختلف کلاردشت و امکانات آن ها پرداخت. رسپینا به تفصیل شرایط و امکانات هر یک از هتل های کلاردشت را به همراه قیمت هر شب اقامت توضیح داده است. به این صورت شما می توانید نسبت به انتخاب هتل ارزان در کلاردشت و مطابق با نیازهایتان بپردازید.

رزرو هتل کلاردشت با تخفیف

در اغلب مواقع استفاده از رزرو آنلاین هزینه کمتری در مقابل رزروهای حضوری دارد. دلیل این امر به قراردادهای طولانی مدت میان سایت ها و هتل ها می باشد. معمولا این قراردادها با تخفیفی مناسب همراه هستند که در نهایت مسافران مبلغ نهایی کمتری پرداخت خواهند نمود. هتل های کلاردشت نیز به همین منوال بوده و برای رزرو با تخفیف مناسب می توانید در سایت ها جستجو نموده و بهترین قیمت را انتخاب کنید.

در کنار این موارد آژانس هایی همچون رسپینا در طول سال جشنواره های فروش جذابی برگزار می کنند که اگر زمان سفر شما در این بازه باشد؛ می توانید از تخفیف های عالی به هنگام رزرو به صورت آنلاین برخوردار شوید.

قیمت هتل های کلاردشت چقدر است؟

سفر رفتن یکی از بخش های لذت بخش زندگی است، اما در صورت عدم برنامه ریزی دقیق ممکن است هزینه های آن بسیار بیشتر از آن چه مورد انتظارتان بوده، شود. این امر گاها مشکلاتی برای مسافران به وجود می آورد. از این رو آن ها می کوشند پیش از آغاز سفرشان تخمینی از هزینه های خود داشته باشند. قیمت هتل محل اقامت، بخش اصلی هزینه های سفر را شامل می شود. بنابراین بهتر است ابتدا هتل های شهر مقصد را شناسایی نموده و سپس بهترین آن ها را با توجه به بودجه مورد نظرتان انتخاب کنید. البته باید بدانید قیمت هتل ها تحت عوامل مختلفی می تواند بسیار متغیر باشد. برای مثال قیمت هتل در کلاردشت به معیارهایی همچون زمان رزرو، امکانات هتل، تعداد ستاره های حاکی از نحوه خدمات دهی و موقعیت مکانی آن ها وابسته است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل ها و سایر مراکز اقامت موقت بر اساس امکانات رفاهی و تفریحی در کنار سایر خدماتی که به مسافران ارائه می دهند دارای درجه بندی های مختلف هستند. این درجه بندی در سراسر دنیا با تعداد ستاره مشخص می شود که در ایران بازه ای بین 1 تا 5 دارد. هر چه تعداد ستاره های یک هتل بیشتر باشد، حاکی از سرویس های بیشتر و بهتری است که به مهمانان ارائه می شود. تعداد این ستاره ها رابطه مستقیم با قیمت هتل ها دارد.

به عنوان مثال هتل های 3 ستاره کلاردشت هزینه بیشتری در مقابل هتل های دو ستاره کلاردشت از مسافران دریافت می کنند که این امر وابسته به نحوه خدمات دهی و نوع امکاناتی است که در اختیار مسافران می گذارند.

زمان رزرو هتل در کلاردشت

زمان سفر همیشه یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت رزرو هتل در کلاردشت و حتی دیگر شهرهای کشور می باشد. به عنوان مثال اگر شما در زمان های پیک سفر همچون نوروز، فصل تابستان، ایام تعطیلات و ... به کلاردشت سفر کنید، هزینه ای که بابت رزرو اتاق هتل می پردازید بیشتر از زمان های معمولی خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل

موقعیت مکانی یکی دیگر از معیارهای تعیین قیمت هتل در کلاردشت می باشد. در اغلب مواقع هتل هایی که نزدیک به مناطق تفریحی و توریستی واقع شده اند، هزینه بیشتری بابت یک شب اقامت در هتل از مسافران دریافت می کنند. بنابراین اگر قصد رزرو هتل های ارزان کلاردشت را دارید بهتر است به سراغ آن هایی بروید که فاصله بیشتری با مکان های مهم و تفریحی شهر دارند.

بهترین هتل های کلاردشت کدام اند؟

کلاردشت یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای مازندران است که سالانه مسافران بسیاری به آن سفر می کنند. این شهر دارای هتل های بسیاری است که برخی از آن ها طبق شرایط سفرهای تفریحی به این شهر، سوئیت در اختیار مسافران می گذارند. رزرو سوئیت و یا آپارتمان های کوچک احساس راحتی بیشتری برای افراد در پی خواهد داشت که کاملا مناسب سفرهای خانوادگی و گروهی می باشد. هتل هایی همچون ، پارسیان و توکل در گروه هتل هایی هستند که آپارتمان های مجزایی با امکانات مناسب در اختیار مسافران می گذارند. از این جهت می توانید هنگام رزرو هتل در کلاردشت به انتخاب هتل آپارتمان ها پرداخته و آرامش بیشتری در طول سفر به خود اختصاص دهید.

پروتکل های بهداشتی هتل 

به توجه به شیوع روزافزون کرونا در تمام دنیا، دستور العمل هایی برای رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به تمام هتل ها اعلام شده است. طبق این دستور العمل تمامی هتل ها موظف هستند از پذیرش بیماران دارای نشانه هایی همچون تب و سرفه و افراد مبتلا به ویروس امتناع کنند. همچنین تمام کارکنان و پرسنل هتل باید از ماسک استفاده نموده و فاصله حداقل یک متر را از دیگران رعایت کنند. در کنار این موارد ضد عفونی نمودن تمامی بخش های هتل اعم از اتاق ها، سرویس های بهداشتی، رستوران، کافی شاپ، لابی و مجموعه های ورزشی و تفریحی در این دستور العمل الزامی برشمرده شده است.

هتل های کلاردشت نیز در همین راستا موظف به اجرای تمام پروتکل های بهداشتی می باشند تا به این صورت امنیت سلامت مسافران و کارکنان خود را حفظ نمایند.

چرا رزرو هتل در کلاردشت را از رسپینا انجام دهیم؟

رسپینا یکی از آژانس های مسافرتی معتبر است که خدمات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می دهد. رزرو هتل از این وب سایت مزایای متعددی برای مسافران در پی خواهد داشت که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم:

پوشش جامع هتل های کلاردشت

همان طور که گفتیم یکی از ویژگی های جالب توجه رزرو آنلاین امکان مقایسه میان آن ها می باشد. حال اگر تعداد گزینه های موجود بیشتر باشد، مسافر می تواند متناسب ترین آن ها را برای خود برگزیند. سایت رسپینا می کوشد بیشترین تعداد ممکن هتل را در کلاردشت ساپورت نماید تا مسافران حق انتخاب بیشتری داشته باشند. به عبارت دیگر می توان با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر از لوکس ترین تا ارزان ترین هتل ها را بررسی نموده و بهترینشان را رزرو نمود.

رزرو آسان و بدون ابهام هتل

فرآیند رزرو هتل در کلاردشت از طریق رسپینا بسیار ساده و به دور از هر گونه ابهامی است. برای این کار تنها کافی است تاریخ آغاز و پایان سفر را مشخص نمایید تا لیستی از هتل های دارای ظرفیت در شهر مقصد برایتان به نمایش در آید. حال به راحتی می توان هتل مورد نظر را انتخاب نموده و با اطلاعات مسافر رزرو نمود.

رزرو ارزان هتل کلاردشت

رسپینا همواره در تلاش است تا تخفیف های مناسبی بر روی قیمت هتل ها به مسافران ارائه کند تا سفری ارزان و لذت بخش را تجربه کنند. ضمن این که در روزهای خاصی از سال همچون مناسبت های مذهبی، جشنواره های فروش رسپینا آغاز می شود که از طریق آن ها می توانید با بهترین تخفیف هتل رزرو نمایید. رزرو ارزان هتل های کلاردشت را از رسپینا بخواهید.

دریافت آنی واچر هتل

با رسپینا می توانید به صورت آنی واچر هتل را دریافت کنید. به عبارت دیگر پس از اتمام مراحل رزرو و پرداخت هزینه اقامت، بلافاصله واچر برایتان ارسال می شود. توجه داشته باشید هنگام مراجعه به هتل لازم است واچر را به همراه کارت شناسایی خود به مسئول پذیرش تحویل دهید.

پشتیبانی 24 ساعته

رسپینا برای رسیدگی به مشکلات احتمالی در فرآیند رزرو اینترنتی هتل در کلاردشت و سایر شهرهای و کشورها، گروهی از کارشناسان خود را کار گمارده است. تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما می باشند.

فرآیند رزرو آنلاین هتل در کلاردشت

مراحل و شیوه رزرو در سایت رسپینا طبق روال ذیل انجام می پذیرد:

- وارد سایت رسپینا شده و منو رزرو هتل (بخش بالایی صفحه) انتخاب نمایید.

- در این قسمت نام شهر مقصد را به همراه بازه زمانی مورد نظرتان انتخاب کرده و دکمه جستجو را کلیلک کنید.

- حال فهرستی از هتل های دارای ظرفیت در بازه زمانی انتخابی به نمایش در می آید.

- برای محدود نمودن فهرست هتل های کلاردشت می توانید از فیلترهای سمت راست صفحه کمک بگیرید.

- حال بر روی دکمه رزرو هتل مورد نظرتان کلیلک کنید تا به صفحه مشخصات هتل هدایت شوید. در این قسمت می توانید اتاق مناسب را انتخاب نموده و در نهایت بر روی دکمه رزرو اتاق کلیک کنید.

- در صفحه پیش رو لازم است اطلاعات شخص رزرو کننده و شماره تماس را وارد نموده و دکمه ثبت اطلاعات را کلیلک کنید.

- در نهایت زمان پرداخت هزینه اقامت در هتل از طریق یکی از کارت های عضو شبکه شتاب می باشد.

- پس از پرداخت هزینه، بلافاصله واچر هتل در اختیارتان قرار می گیرد.

فرآیند استرداد آنلاین هتل های کلاردشت

در صورتی که پس از رزرو هتل در کلاردشت، تصمیم به کنسلی سفر خود داشتید می توانید به آسانی از طریق بخش استرداد آنلاین هتل در رسپینا اقدام نموده و رزرو خود را کنسل نمایید. فرآیند استرداد آنلاین هتل به صورت زیر می باشد:

- ابتدا وارد حساب کاربری خود در رسپینا شده و دکمه استرداد را انتخاب کنید.

- در بخش بعدی لازم است بر دکمه هتل کلیلک نمایید.

- حال لیستی از هتل هایی که از طریق رسپینا رزرو نموده اید، به نمایش در می آید. هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و دکمه استرداد را انتخاب کنید.

- رسپینا با هماهنگی هتل، درصد جریمه کنسلی را محاسبه نموده و به اطلاع شما خواهد رساند. در نظر داشته باشید درصد جریمه کنسلی در هتل های کلاردشت با یک دیگر متفاوت بوده و نرخ ثابتی ندارد.

رسپینا ارائه دهنده خدمات رزرو هتل در کلاردشت و دیگر شهرها و کشورها، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.