تاریخ ورود
تاریخ خروج
هتل شهاب ناهارخوران گرگان
هتل شهاب ناهارخوران گرگان
هتل شهاب ناهارخوران گرگان
هتل شهاب ناهارخوران گرگان
هتل شهاب ناهارخوران گرگان
هتل شهاب ناهارخوران گرگان
هتل شهاب ناهارخوران گرگان
+ 3 عکس دیگر

هتل شهاب ناهارخوران گرگان

starstarstarstar
گرگان، بلوار ناهارخوران، 300 متر مانده به کلانتری
تعداد طبقه 4
تعداد اتاق ــ
تحویل اتاق 15:00
تخلیه اتاق 12:00

  • رزرو اتاق
  • امکانات هتل
  • قوانین و مقررات
  • موقعیت هتل
  • نظرات کاربران
  • هتل های مشابه

رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان

امکانات هتل شهاب ناهارخوران گرگان

  • پارکینگ رایگان
  • پذیرش 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • آسانسور
  • لاندری (خشکشویی)
  • نمازخانه
  • لابی
موارد بیشتر arrow-down

قوانین و مقررات هتل شهاب ناهارخوران گرگان

  • ساعت ورود و خروج:
    ساعت تحویل اتاق : 15:00 ساعت تخلیه اتاق: 12:00
  • قوانین کنسلی:
    کنسلی رزرو در ایام پیک و غیره پیک، با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف، متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می شود.
  • قانون خردسال:
    سن کودک برای اقامت رایگان کودکان زیر 5 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها کودکان بین 5 تا 12 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)
  • اطلاعات مهم :
    پذیرش خانم مجرد: با مدارک شناسایی معتبرصیغه نامه: با مهر برجسته محضر

مکان های مهم اطراف هتل شهاب ناهارخوران گرگان

  • مجموعه بهشت هیرکان : فاصله تا مکان : 6.023 کیلومتر
  • فرودگاه گرگان : فاصله تا مکان : 14.036 کیلومتر
  • پایانه مسافربری : فاصله تا مکان : 11.41 کیلومتر
  • پاساژ خلیج فارس : فاصله تا مکان : 6.922 کیلومتر
  • پارک ناهارخوران : فاصله تا مکان : 8.281 کیلومتر
  • پردیس سینمایی کاپری : فاصله تا مکان : 5.734 کیلومتر

نظرات کاربران درباره هتل شهاب ناهارخوران گرگان

میانگین رضایتمندی کاربران
0 از 10 بدون نظر از 0 نفر
  • پاکیزگی هتل و اتاق ها
  • عملکرد کارکنان
  • امکانات
  • کیفیت غذا
  • آرامش و راحتی
  • موقعیت و دسترسی
  • ارزش هتل نسبت به قیمت
در حال حاضر نظری برای این هتل ثبت نشده است ، می توانید با زدن روی دکمه ثبت نظر اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می کنید.

هتل های مشابه هتل شهاب ناهارخوران گرگان

questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان را در سایت رسپینا 24 با سرعت و امنیت انجام دهید. جنگل ناهارخوران گرگان یکی از جاذبه ­های طبیعی و شگرف استان گلستان است که با مناظر زیبا و آب و هوای دلنشین، در همه فصول سال مملو از افراد محلی و مسافرانی است که برای دیدن این جذابیت ها و گذراندن اوقات فراغت یا تعطیلاتشان به این تکه از بهشت ایران می­آیند. هتل شهاب ناهارخوران با موقعیت فوق العاده اش، دسترسی بسیار خوبی به جنگل ناهار خوران دارد و مهمانان به راحتی می توانند از زیبایی ها و آرامش این جنگل بهره ببرند. اگر به دنبال رزرو هتل در گرگان هستید و در نظر دارید تا رزرو اینترنتی هتل شهاب ناهارخوران گرگان با تخفیف را انجام دهید، در ادامه با رسپینا 24 همراه شوید تا بیشتر با این هتل زیبا آشنا شوید.

چرا رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان را انجام دهیم؟

هتل 4 ستاره شهاب ناهارخوران گرگان برای پاسخ به نیاز مسافرانی که به دنبال اقامت شبانه در نزدیکی جنگل ناهار خوران بودند، در سال 1393 کار خود را آغاز کرد و با دارا بودن 4 طبقه و 43 اتاق دو و سه تخته، اتاق سه تخته ویژه، سوئیت دو نفره و رویال سوئیت، و با امکانات و خدمات و مناظر جذابش، دل هر مسافری را می رباید.

امکانات اتاق های هتل شهاب ناهارخوران گرگان:

این هتل چهار ستاره با امکاناتی نظیر اینترنت، یخچال، آب رایگان، روم سرویس، مبلمان، پاور سوئیچ، تلفن، شبکه پخش فیلم، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، تلویزیون، بالکن و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آماده پذیرایی از مهمانان محترم است.

(این هتل دارای IPTV  و ماهواره است).

امکانات عمومی هتل شهاب ناهارخوران:

هتل 4 ستاره شهاب دارای لابی، آسانسور، اتاق چمدان، پله اضطراری، کافی شاپ و رستوران، نمازخانه، فضای سبز، خدمات تشریفات ویژه، پارکینگ، خدمات بیدار باش و خانه داری، خشکشویی و خدمات برای معلولین است.

(در نظر داشته باشید که این هتل فاقد کتابخانه، فروشگاه، زنگ هشدار، صرافی، زمین تنیس، استخر، سالن ورزشی، اتاق بازی، کرایه اتومبیل بدون راننده، سالن بیلیارد، خودپرداز و خدمات تهیه بلیط است).

 

فاصله هتل شهاب ناهارخوران تا برخی از اماکن خدماتی و گردشگری مهم:

فاصله تا جنگل ناهار خوران:ک 2.7 کیلومتر

فاصله تا پارک جنگلی النگدره: 7 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه: 19.9 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه راه آهن: 15.1 کیلومتر

فاصله تا بازار نعلبندان: 10.6 کیلومتر

فاصله تا کاخ آقا محمد خان: 10 کیلومتر

فاصله تا مسجد جامع گرگان: 10.6 کیلومتر

چطور رزرو آنلاین هتل شهاب ناهارخوران گرگان را انجام دهیم؟

برای رزرو اینترنتی هتل شهاب ناهارخوران گرگان از رسپینا24 لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

* بعد از ورود به سایت رسپینا24، منوی رزرو هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید

* بعد از ورود به صفحه رزرو هتل، در کادر سمت راست صفحه اطلاعات مقصد و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص نموده و در نهایت روی دکمه "جستجو" کلیک کنید. سپس در صفحه نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی دکمه "تایید" کلیک نمایید.

* در این صفحه لیست کاملی از هتل های گرگان را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال کنید.

* از کادر وسط  صفحه، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید

* بعد از طی کردن این مراحل، هزینه مورد نظر را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان، واچر هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

ارزان ترین قیمت هتل شهاب ناهارخوران گرگان چقدر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که اغلب مسافران در فرآیند رزرو هتل با آن مواجه هستند، قیمت و هزینه هر یک از هتل ها و دلیل تفاوت قیمت آنها در روزهای مختلف سال می باشد. قیمت اتاق های هتل شهاب ناهارخوران گرگان و سایر هتل ها در هر گوشه از دنیا بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین میشوند که مهم ترین آنها عبارتند از:

زمان رزرو هتل

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایلی که در تعیین قیمت هتل ها اثرگذار است، بازه زمانی سفر می باشد و این مساله مخصوصا در شهرهای توریستی و زیارتی اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال، در رزرو هتل های داخلی بازه زمانی تعطیلات نوروز و یا تعطیلات رسمی چند روزه به شدت بر قیمت هتل اثرگذار می باشد.

قیمت رزرو اینترنتی هتل شهاب ناهارخوران گرگان

از دیگر موارد بسیار مهم که در محاسبه قیمت هتل نقش دارد، نحوه رزرو می باشد. با توجه به قرادادهای بلند مدت که سایت های مرجع مانند رسپینا24 با هتل ها دارد، از تخفیف های ویژه برخوردار می گردند و در نهایت این تخفیف را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. به عبارت دیگر، قیمت اتاق های هتل شهاب ناهارخوران گرگان در شرایطی که اینترنتی رزرو شوند با هزینه رزروهای حضوری تفاوت زیادی داشته و ارزان تر می باشند.

امکانات اتاق های هتل

نوع امکانات و شرایط موجود در اتاق ها از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در تعیین قیمت هتل شهاب ناهارخوران گرگان می باشد. به عنوان مثال اتاق هایی با چشم انداز و امکانات و تجهیزات بهتر همیشه گران تر از سایر گزینه ها در یک هتل می باشند.

سوالات رایج در رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان

برای رفع ابهامات موجود در رزرو هتل 4 ستاره شهاب ناهار خوران گرگان در ادامه به چند مورد از سوالات رایج در این باره پاسخ خواهیم داد:

بعد از تکمیل فرآیند رزرو چه کار باید انجام دهیم؟

اتمام فرآیند رزرو در رسپینا24 به معنای قطعی بودن رزرو می باشد و به همین خاطر واچر بلافاصله برایتان ارسال می گردد. بهتر است از فایل ارسال شده پرینت تهیه نمایید و در زمان مراجعه به هتل، علاوه بر کارت شناسایی واچر را نیز ارائه دهید. البته بدون واچر و تنها با ارائه کد ارسال شده توسط رسپینا24 بعد از تکمیل فرآیند رزرو، پذیرش هتل کارهای مربوطه را برای تحویل اتاق انجام می دهد.

چطور رزرو اینترنتی هتل را کنسل کنیم؟

قوانین استرداد و کنسل کردن هتل با توجه به قوانین و سیاست های مدیریتی هتل تعیین می گردد. در نتیجه نمی توان به طور قطع مشخص کرد که آیا هتل قابل استرداد می باشد یا خیر. به عنوان مثال در رزرو اینترنتی هتل های گرگان مخصوصا در روزهای خاصی از سال مانند تعطیلات نوروز، امکان استرداد وجود ندارد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم قبل از رزرو حتما شرایط استرداد را مطالعه نمایید.

بعد از مراجعه به هتل، اگر رزرو ثبت نشده باشد چه کاری باید انجام دهیم؟

دریافت کد و واچر بعد از انجام فرآیند رزرو به معنای قطعی بودن رزرو می باشد، اما اگر بخاطر خطاهای سیستمی نام مسافر برای هتل ثبت نشده باشد لازم است با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا24 تماس بگیرید.

هزینه رزرو هتل کودکان چقدر است؟

هر یک از هتل های داخلی و خارجی با توجه به سیاست های مدیریتی خود برای گروه های سنی مختلف قوانین خاصی را تعریف می کنند. در فرآیند رزرو هتل اطلاعات کامل درباره قیمت رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان برای کودکان مشخص شده و می توانید قبل از رزرو آنها را مطالعه نمایید.

چرا هتل شهاب ناهارخوران گرگان را با رسپینا24 رزرو کنیم؟

سایت رزرو اینترنتی هتل رسپینا24 یکی از جامع ترین سایت ها در حوزه ارائه خدمات گردشگری می باشد که تمام آنچه برای یک سفر خاطره انگیز لازم می باشد را به صورت کاملا آنلاین ارائه می دهد. از اصلی ترین دلایلی که باعث میشوند رسپینا24 گزینه ای مناسب برای رزرو هتل 4 ستاره شهاب ناهارخوران گرگان به شمار رود عبارتند از:

مقایسه آسان امکانات هتل ها       

تنوع در هتل های گرگان بسیار زیاد می باشد و هر یک دارای ویژگی های مختلف و متنوعی هستند. برای رهایی از سردرگمی در فرآیند رزرو هتل های گرگان، رسپینا24 مشخصات کامل و جامعی را از هر یک از هتل ها همراه با تصویر ارائه داده است. در نتیجه می توان براحتی هتل های مختلف را با هم مقایسه و بهترین گزینه ها را انتخاب و رزرو نمود.

رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان با تخفیف

یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های رزروهای انجام شده از طریق سایت رزرو هتل رسپینا24، بهره مندی از تخفیف می باشد که در رزروهای حضوری چنین امکانی وجود ندارد. برای رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان با تخفیف کافیست با رسپینا24 همراه باشید تا در تمام طول سال با قیمت های ارزان هتل خود را رزرو کنید.

استرداد آنلاین هتل

به دلایل مختلف ممکن است بعد از رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان برنامه سفر تغییر نموده و یا کنسل شود. در این شرایط بهتر است برای جلوگیری از ضررهای بیشتر استرداد هتل را انجام دهید. تمام رزروهای انجام شده از طریق رسپینا24 امکان استرداد آنلاین داشته و در کمترین زمان شرایط را برای استرداد هتل مورد نظر فراهم می کنند. البته لازم به ذکر است که این سامانه با توجه به شرایط استرداد تعریف شده توسط هتل هزینه ها را محاسبه خواهد کرد.

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان رسپینا24 به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی حتی در روزهای تعطیل رسمی سال، پاسخگوی سوالات شما در زمینه رزرو هتل می باشند. در صورت مواجه شدن با هر گونه خطا در حین رزرو هتل و یا نبود نام مسافر در لیست مهمانان هتل پس از تکمیل فرآیند رزرو آنلاین، کافیست با واحد پشتیبانی 24 ساعته رزرو هتل رسپینا24 تماس بگیرید. همکاران ما در کمترین زمان مشکلات را برطرف خواهند نمود.

نکات مهم در رزرو اینترنتی هتل شهاب ناهارخوران گرگان از رسپینا24

* رسپینا24 تعهدی نسبت به طبقه، رنگ و طرح اتاق بر عهده نداشته و شماره اتاق هنگام ورود مهمانان به هتل توسط پذیرش تعیین می شود.

* رسپینا24 در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو سفر مهمانان، بعد از رزرو هتل هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه ی مهمان به هتل در روز مقرر، مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو هتل خواهد شد.

* مبلغ پرداخت شده برای رزرو آنلاین هتل شهاب ناهارخوران گرگان، فقط شامل هزینه ی اقامت بوده و شامل حمل و نقل، اجاره ی خودرو، پارکینگ و غیره نمی باشد، مگر آنکه در قرار داد ذکر شده باشد.

* هزینه ی سرویس های اضافه مانند استخر، جکوزی، غذا، نوشیدنی و غیره که در قرار داد رزرو هتل ذکر نشده اند، باید توسط مسافر به صورت مستقیم به هتل پرداخت گردد.

* با توجه به اینکه نرخ کنسلی برای هتل های مختلف در طول سال و ایام خاص متفاوت می باشد، هزینه ی دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

* قیمت های اعلام شده برای رزرو هتل که روی سایت اعلام شده اند برای مهمانان ایرانی می باشد. جهت اطلاع از هزینه ی رزرو هتل برای مهمانان خارجی با کارشناسان رسپینا24 تماس بگیرید.

* نرخ های اعلام شده روی سایت برای رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان در ایام نوروز به صورت علی الحساب بوده و در صورت افزایش نرخ، ما به التفاوت قبل از ورود مهمان به هتل دریافت خواهد شد. مهمانان گرامی توجه داشته باشند که رزرو هتل نوروزی به هیچ عنوان کنسلی یا تغییر تاریخ ندارند.

* هزینه ی اقامت کودکان بر اساس قوانین هتل محاسبه می گردد

علاوه بر رزرو هتل 4 ستاره شهاب ناهارخوران گرگان، می توانید با رسپینا24 مقدمات سفر به این شهر را کاملا آنلاین و ارزان فراهم کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید بلیط سفر را خریداری کنید و با خیال آسوده قدم به این شهر بگذارید.