تاریخ ورود
تاریخ خروج
هتل عقیق رضوی مشهد
هتل عقیق رضوی مشهد
هتل عقیق رضوی مشهد
هتل عقیق رضوی مشهد
هتل عقیق رضوی مشهد
هتل عقیق رضوی مشهد
هتل عقیق رضوی مشهد

هتل عقیق رضوی مشهد

starstar
مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان، بین نوغان 1 و 3، پلاک 120 و 121
تعداد طبقه 2
تعداد اتاق ــ
تحویل اتاق 15:00
تخلیه اتاق 12:00

  • رزرو اتاق
  • امکانات هتل
  • قوانین و مقررات
  • موقعیت هتل
  • نظرات کاربران
  • هتل های مشابه

رزرو هتل عقیق رضوی مشهد

امکانات هتل عقیق رضوی مشهد

  • پارکینگ رایگان
  • پذیرش 24 ساعته
  • پرینتر
  • کافی شاپ
  • تاکسی سرویس
  • اتاق چمدان
  • آسانسور
  • خدمات CIP
  • روزنامه
  • خدمات خانه داری
  • خدمات باربری
  • نمازخانه
  • لابی
موارد بیشتر arrow-down

قوانین و مقررات هتل عقیق رضوی مشهد

  • ساعت ورود و خروج:
    تحویل اتاق : 14:00 تخلیه اتاق : 12:00
  • قوانین کنسلی:
    کنسلی رزرو در ایام پیک و غیره پیک، با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف، متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می شود.
  • قانون خردسال:
    بازه سنی اقامت رایگان کودکان : کودک زیر ۳ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها : کودک بین ۳ تا ۵ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس)
  • اطلاعات مهم :
    پذیرش خانم مجرد: با مدارک شناسایی معتبرصیغه نامه: با مهر برجسته محضراتباع خارجی: نرخ میهمان خارجی (غیرعرب زبان) : یکسان با نرخنامه نرخ میهمان خارجی (عرب زبان) : یکسان با نرخنامه

مکان های مهم اطراف هتل عقیق رضوی مشهد

در حال حاضر اطلاعاتی برای این بخش مجود نیست

نظرات کاربران درباره هتل عقیق رضوی مشهد

میانگین رضایتمندی کاربران
0 از 10 بدون نظر از 0 نفر
  • پاکیزگی هتل و اتاق ها
  • عملکرد کارکنان
  • امکانات
  • کیفیت غذا
  • آرامش و راحتی
  • موقعیت و دسترسی
  • ارزش هتل نسبت به قیمت
در حال حاضر نظری برای این هتل ثبت نشده است ، می توانید با زدن روی دکمه ثبت نظر اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می کنید.

هتل های مشابه هتل عقیق رضوی مشهد

questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل عقیق رضوی مشهد

questions در صورت کنسل کردن رزرو چه مبلغی به مهمان عودت داده می شود؟
arrow down icon

از آنجا که اکثر هتل ها شرایط قوانین یکسانی ندارند و می بایست بعد از اعلام کنسلی، قانون هتل برای رزرو شما پرسیده شود تا بتوانیم شرایط کنسلی را اعلام نمائیم.

questions رزرو آنلاین نسبت به رزرو حضوری چه مزیت هایی دارید؟
arrow down icon

در رزرو آنلاین علاوه بر اینکه می توانید هتل مورد نظر خود را با قیمت مناسب تر و به صرفه تری رزرو بفرمایید می توانید اطمینان حاصل کنید که اتاق موردنظر برای شما رزرو شده است و در روز ورود با مشکل تکمیل ظرفیت هتل روبرو نخواهید شد.

questions چه مدارکی جهت پذیرش در هتل مورد نیاز است؟
arrow down icon

مدارک شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه برای افراد مقیم ایران و برای غیر ایرانی‌ها پاسپورت. در ضمن، خانواده‌های ایرانی حتماً باید مدارک محرمیت خود را به همراه داشته باشند..

questions برای میهانان خارجی هزینه ی اقامت چگونه می باشد؟
arrow down icon

هزینه ی اقامت میهمانان خارجی عرب زبان و غیر عرب زبان ، در این هتل یکسان با نرخ نامه هتل می باشد .

questions فاصله هتل عقیق رضوی مشهد تا حرم چقدر است؟
arrow down icon

این هتل تا حرم حدود 400 متر فاصله دارد

questions هتل عقیق رضوی چند ستاره است؟
arrow down icon

این هتل دارای دو ستاره می باشد

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل عقیق رضوی مشهد  از هتل های دو ستاره در شهر مشهد محسوب می شود که در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. از بهترین ویژگی های این هتل، دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و اماکن گردشگری از جمله مدرسه و بازارچه عباس قلی خان، گنبد خشتی، خانه داروغه اشاره نمود. به منظور بررسی نظرات، امکانات و راه های رزرو هتل دو ستاره عقیق رضوی در مشهد با تخفیف و ارزان ترین قیمت در ادامه با سایت رزرو هتل های مشهد رسپینا همراه باشید.

هتل عقیق رضوی مشهد

درباره هتل عقیق رضوی مشهد

هتل 2 ستاره عقیق رضوی در مشهد سال 1398 افتتاح شد.این هتل از گزینه های خوب در میان هتل ها بوده  و اقامت در آن می تواند شرایط ایده آلی را برای سفر چند روزه فراهم کند. این هتل با داشتن 3 طبقه و 45 اتاق میزبان خوبی برای 120 میهمان می‌تواند باشد. با ورود به هتل عقیق رضوی با یک لابی شیک و زیبا رو به رو می‌شوید. کارکنان هتل بسیار مجرب بوده و فضای داخلی و اتاق های آن کاملا مدرن و تمیز می باشند.

این هتل با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران شهر مشهد مقدس بوده و اتاق های آن شامل این موارد است: هتل دو تخته فول برد، اتاق سه تخته فول برد، آپارتمان یک خوابه چهار تخته فول برد، آپارتمان یک خوابه پنج نفره فول برد.

آدرس هتل عقیق رضوی: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان، بین نوغان 1 و 3، پلاک 120 و 121

امکانات هتل عقیق رضوی مشهد

این هتل دو ستاره با توجه به تعداد ستاره های کیفی و امکاناتش دارای خدمات و تجهیزات متنوعی برای مسافران تور مشهد فراهم نموده است، اما برای آگاهی از این ویژگی های هتل باید آن را در دو بخش امکانات اتاق ها و امکانات عمومی قابل استفاده برای همه ی مسافران طبقه بندی کرد.

 امکانات در اتاق ها

روم سرویس، صبحانه ،شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آب رایگان، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی،  سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق،  اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در اتاق

این هتل فاقد IPTV مبلمان، آباژور، میزتحریر، چای ساز، بالکن، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، صندوق امانات داخل اتاق می باشد.

امکانات عمومی هتل

  لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، پرینتر ، زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه ، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات CIP تشریفات ویژه، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع،  شبکه پخش فیلم تلفن در لابی  پارکینگ  تلویزیون در لابی  اینترنت در لابی  سرویس بهداشتی فرنگی در لابی  سرویس بهداشتی ایرانی در لابی  سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات  سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

فضای عمومی هتل فاقد کتابخانه، فروشگاه ، آتلیه، فکس، مرکز خرید، گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، رستوران بام، اتاق سیگار، صرافی، کافی نت، می باشد.

عکس هتل عقیق رضوی مشهد

فاصله هتل عقیق رضوی تا مکان های مهم و دیدنی شهر:

فاصله تا حرم مطهر:  ۰٫4 کیلومتر

فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد:  ۳۸٫۳ کیلومتر

فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد:  ۱۷٫۷ کیلومتر

فاصله تا پارک ملت مشهد:  ۱۷٫۲ کیلومتر

فاصله تا سرزمین موج های آبی:  ۲۲٫۴ کیلومتر

فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه: ۲۶٫۰ کیلومتر

فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد:  ۷٫۶ کیلومتر

فاصله تا راه آهن:  ۳٫۹ کیلومتر

فاصله تا پایانه مسافربری:  ۵٫۴ کیلومتر

چند نکته مهم رزرو اتاق در هتل عقیق رضوی  مشهد

* ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 می باشد.

* هتل فاقد استخر و مجموعه آبی می باشد.

* قیمت هتل برای مهمانان عرب و غیر عرب زبان یکسان با نرخنامه محاسبه می گردد.

* پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد.

* برای پذیریش زوجین لازم است سند ازدواج یا صیغه نامه با مهر برجسته محضر برای اقامت ارائه گردد.

* وضعیت دید اتاق های هتل، خیابان و محوطه هتل می باشد.

* این هتل دارای یک پارکینگ با ظرفیت تنها 15 خودرو می باشد.

* اقامت کودکان زیر سال رایگان می باشد و کودکان 3 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، نیم بها می باشد.

نکات مهم برای رزرو ارزان هتل عقیق رضوی مشهد

چون فاکتور ها و معیار های مختلفی، نقش بسیار زیادی در قیمت هتل عقیق رضوی دارند بهتراست به آنها توجه شود تا بتوانید هتل را با هزینه کمتری رزرو کنید. این موارد شامل گزینه های زیر هستند.

رزرو هتل عقیق رضوی در زمان مناسب

برای رزرو اتاق در هتل عقیق رضوی با کمترین قیمت، باید زمان سفر خود را به شدت تحت نظر داشته باشید.  شهر مشهد چون توریستی محسوب می شود، در همه ی سال شلوغ می باشد. در تمام طول سال چیزی در حدود 20 میلیون نفر در سال، سفر به این شهر مذهبی انجام می شود. ولی در مناسبت های مذهبی و تعطیلات چند روزه مثل تعطیلات عید نوروز، دوران  اوج سفرها به این شهر است. در این شرایط قیمت هتل افزایش می یابد و بهتر است برای کم کردن هزینه های اقامت خلوت ترین روزهای زمستان و یا اواخر فصل پاییز را جهت یک سفر ارزان انتخاب کنید.

قیمت رزرو آنلاین هتل عقیق رضوی

رزرو آنلاین به دلیل تخفیفات، بسیار مورد توجه است. لازم به ذکر است که رسپینا قراردادهای بلند مدت و همکاری مستقیم با هتل های مختلف داشته و به همین دلیل مشمول تخفیف می باشد. در نهایت این تخفیف ها برای رزروهای آنلاین صورت گرفته در این سامانه ارائه میشود و باعث کاهش بسیار زیاد قیمت ها خواهد شد. توجه داشته باشید که این تخفیف ها تنها برای رزروهای اینترنتی بوده و در رزرو حضوری دسترسی به آنها امکان پذیر نخواهد بود.

امکانات اتاق های هتل

توجه کنید که هنگام خرید هر چیزی در صورتی که شما نوع ساده تر از آن را انتخاب کنید هزینه ی کمتری پرداخت خواهید کرد. این موضوع در زمینه هتل ها هم صدق می کند. هر چه شما اتاق های ساده تر و کم امکانات تر را انتخاب کنید، هزینه ی کمتری را بابت این موضوع پرداخت خواهید کرد.

رستوران هتل عقیق رضوی

راهنمای رزرو اینترنتی هتل عقیق رضوی مشهد

رزرو اینترنتی برای هتل بسیار ساده است: وارد سایت رسپینا می شوید و بخش هتل ها را انتخاب کنید. از سمت راست صفحه ، تاریخ ورود و خروج خود و هتل عقیق را انتخاب کنید و دکمه جستجو را می زنید. بعد از بررسی اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس در اطلاعات مسافر را بر طبق مدارک شناسایی معتبر وارد کرده و توجه داشته باشید که در صورت عدم تطابق اطلاعات درج شده روی واچر با کارت شناسایی شما، امکان استفاده از اتاق های هتل برای شما وجود ندارد. در آخرین گام نیز به سمت درگاه پرداخت الکترونیکی هدایت می شوید که باید هزینه رزرو خود را  پرداخت کنید. در انتها واچر هتل برای شما نمایش داده می شود.

استرداد آنلاین هتل

در صورتی که برنامه های شما قبل از سفر با رویدادی خاص تحت تاثیر قرار گرفت نگران هیچ چیز نباشید. در کمال خونسردی به سایت رسپینا و بخش استرداد در بالا و سمت چپ صفحه اصلی سایت رسپینا مراجعه نمایید. پس از ورود نام کاربری و رمز عبور، بر روی کنسلی کلیک کنید. در صفحه بعد هتل داخلی را انتخاب و سپس هتل عقیق را جستجو و روی دکمه استرداد مقابل آن کلیک نمایید. اما در فرآیند استرداد باید توجه کنید که  هتل ها قوانین متفاوتی در این زمینه دارند و میزان جریمه آنها و زمان بازگشت وجه متفاوت است.

رزرو هتل عقیق رضوی مشهد از رسپینا

به چند دلیل عمده می توان رسپینا را برای رزرو محل مناسب اقامت در سفر انتخاب کرد که از مهم ترین آنها می توان به فراهم شدن شرایط برای رزرو هتل عقیق مشهد با تخفیف اشاره نمود. علاوه براین، پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه ای، استرداد آنلاین در هر ساعت از شبانه روز، ارائه لیست کامل نظرات، امکانات و قوانین درباره هتل ها از دیگر مزایای انتخاب رسپینا می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...