تاریخ ورود
تاریخ خروج
هتل پرشیا اهواز
هتل پرشیا اهواز
هتل پرشیا اهواز
هتل پرشیا اهواز
هتل پرشیا اهواز
هتل پرشیا اهواز
هتل پرشیا اهواز
+ 2 عکس دیگر

هتل پرشیا اهواز

starstarstar
اهواز - خیابان شریعتی - بین خیابان امام و نادری - خیابان صدرالسادات
تعداد طبقه 3
تعداد اتاق ــ
تحویل اتاق 15:00
تخلیه اتاق 12:00

  • رزرو اتاق
  • امکانات هتل
  • قوانین و مقررات
  • موقعیت هتل
  • نظرات کاربران
  • هتل های مشابه

رزرو هتل پرشیا اهواز

امکانات هتل پرشیا اهواز

  • پذیرش 24 ساعته
  • اینترنت وایرلس رایگان
  • فکس
  • سالن بیلیارد
  • کافی شاپ
  • دستگاه واکس کفش
  • اتاق چمدان
  • خدمات خانه داری
  • نمازخانه
  • لابی
موارد بیشتر arrow-down

قوانین و مقررات هتل پرشیا اهواز

در حال حاضر اطلاعاتی برای این بخش موجود نیست

مکان های مهم اطراف هتل پرشیا اهواز

در حال حاضر اطلاعاتی برای این بخش مجود نیست

نظرات کاربران درباره هتل پرشیا اهواز

میانگین رضایتمندی کاربران
0 از 10 بدون نظر از 0 نفر
  • پاکیزگی هتل و اتاق ها
  • عملکرد کارکنان
  • امکانات
  • کیفیت غذا
  • آرامش و راحتی
  • موقعیت و دسترسی
  • ارزش هتل نسبت به قیمت
در حال حاضر نظری برای این هتل ثبت نشده است ، می توانید با زدن روی دکمه ثبت نظر اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می کنید.

هتل های مشابه هتل پرشیا اهواز

در حال حاضر اطلاعاتی برای این بخش موجود نیست
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل پرشیا اهواز میتواند میزبان خوبی برای شما در سفرتان به اهواز باشد. در این مطلب، اطلاعاتی  درباره ی رزرو هتل در اهواز و ویژگی های هتل سه ستاره پرشیا اهواز تهیه کرده ایم. اهواز، شاه کلید ارتباطی دیگر شهرهای مهم ایران با  بنادر مهم جنوب کشوراطلاعلاتی را آماده کرده ایم که بسیار به کارتان خواهد امد.همه آنچه که لازم است درباره هتل پرشیا اهواز و نحوه رزرو اینترنتی این هتل، قیمت رزرو آنلاین هتل با تخفیف بدانید؛ در سایت رسپینا24 آمده است.

شهر اهواز توسط رود بزرگ کارون به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده است و جلوه گر زیبایی های این شهر است. وجود همین رود در این شهر نقطه شروع ساخت پل های متعدد بوده است و هم اکنون 8 پل در این شهر وجود دارد که آخرین آن در سال 1390 خورشیدی به بهره برداری رسید. پارک و موزه و بناهای تاریخی بسیاری در این شهر وجود دارد.

 درباره هتل پرشیا اهواز

اگر قصد سفر به شهر شب زنده دار ایران و رزرو هتل در اهواز را دارید، هتل پرشیا اهواز می‌تواند یک گزینه خوب برای اقامت در این شهر باشد. هتل پرشیا اهواز ساختمانی سه طبقه می‌باشد که در  خیابان صدرالسادات اهواز واقع شده است و به لحاظ موقعیت مکانی، به مرکز شهر نزدیک بوده و از نظر دسترسی ها اول از همه به رود کارون و پل سفید نزدیک است.

فاصله هتل از فرودگاه بین المللی شهر اهواز 11 کیلومتر و تا راه آهن این شهر فاصله نزدیک به 3 کیلومتر است. همچنین این هتل در سال 1386 بنا شده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است و دارای 61 باب اتاق است. اتاق های هتل پرشیا اهواز یک تا چهار تخته میباشد؛ این هتل دارای سوئیت نیز هست.  

امکانات هتل پرشیا اهواز

هتل پرشیا اهواز سعی نموده است تا بتواند میزبانی درخور برای میهمانان خود باشد و امکانات خوبی را  در اختیار آنان قرار دهد. این هتل سه ستاره تلاش نموده است تا متناسب با درجه خود، ارائه دهنده اقامتی راحت و بی دردسر برای میهمانان خود باشد.

امکانات در اتاق

اتاق‌های هتل پرشیا اهواز به تلویزیون، یخچال، مبلمان و چای ساز مجهز است. سیستم گرمایش و سرمایش و اطفا حریق در اتاق ها نیز موجود است. در اتاق‌ها می‌توانید از اینترنت استفاده کنید. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق موجود هستند.    

امکانات عمومی هتل پرشیا اهواز

لابی این هتل 5 نفر ظرفیت دارد و مجموع تخت های آن به 148 میرسد. در لابی می‌توانید از اینترنت هتل استفاده کنید. پذیرش این هتل 24 ساعته است. هتل خشکشویی دارد و در صورت تمایل می‌توانید از نمازخانه، سالن ورزشی و سالن بیلیارد استفاده داشته باشید. هتل، اتاق چمدان دارد و از مینی‌بار هم با هزینه خودتان می‌توانید استفاده کنید. صندوق امانات هم دراین هتل موجود است.

فاصله هتل پرشیا اهواز تا مکان های مهم و دیدنی این شهر

کاروانسرای معین التجار: 1 کیلومتر و 200 متر

رود کارون: 2 کیلومتر و 800 متر

پل سفید: 1 کیلومتر و 500 متر

باغ معین:1 کیلومتر و 300 متر

منزل  ماپار: 2کیلومتر و 800 متر

مسجد جامع شهر: 600 متر

ده نکته در مورد هتل پرشیا اهواز

* در مورد نرخ اقامت برای مهمانان عرب و غیر عرب زبان، مطابق با نرخ‌نامه عمل میشود.

* ساعت 14 بعدازظهر زمان تحویل دادن اتاق ها و ساعت 12 ظهر زمان گرفتن اتاق هاست.

* پذیرش خانم مجرد در صورت همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر منعی ندارد.

* پذیرش زوج ها  در صورت همراه داشتن سند ازدواج امکان‌پذیر است و ارائه صیغه نامه برای این هتل معتبر نیست.

* سالن کنفرانس این هتل با ظرفیت 90 نفر در طبقه اول، از تجهیزات صوتی و تصویری برخوردار است و آماده میزبانی از جلسات کاری و تجاری شما است.

* هتل در محدوده طرح ترافیک واقع شده است و وضعیت دید اتاق ها رو به خیابان است.

* این هتل پارکینگ و استخر ندارد.

* اقامت کودکان  زیر3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان محاسبه خواهد شد و کودکان بین 3 تا 8 سال نیز میتوانند در صورت استفاده نداشتن از سرویس با هزینه نیم بها در هتل اقامت داشته باشند. (سرویس اضافی تشک میباشد)

* رستوران هتل پرشیا اهواز در طبقه اول، 40 نفر ظرفیت دارد. کافی شاپ نیز در همین طبقه است.

* نرخ کنسلی با توجه به تفاوت قیمت در ایام های مختلف پس از استعلام از هتل، اعلام خواهد شد.

مهم ترین نکات برای رزرو ارزان قیمت هتل پرشیا اهواز

قیمت های مقرون به صرفه در حوزه خدمات گردشگری، همیشه برای مسافران جذاب است و سفر چه به قصد کار باشد و چه تفریح، مسافر همیشه ترجیح میدهد که اقامت او در هتل نیز با قیمتی مناسب محاسبه شود. در چنین حالتی هتل های با کمتراز 5 ستاره میتوانند انتخاب خوبی به حساب بیایند. رزرو ارزان هتل پرشیا اهواز را به رسپینا24 بسپارید.

زمان رزرو هتل 3 ستاره پرشیا اهواز

شهر اهواز به دلیل شرایط جغرافیایی و موقعیت خود نسبت به خط استوا در سه ماهه تابستان آب وهوایی بسیار گرم و خشکی را داراست. اهواز به عنوان دومین شهر گرم جهان بعد از کویت نیز شناخته شده است. این استان کمترین میزان دریافت بارش را دارد و هم اینکه پدیده هواشناسی ای به نام پر فشار جنب حاره ای باعث استقرار زودهنگام هوای تابستانی در این شهر می‌شود. در نتیجه میزان تقاضا برای سفر به اهواز در این فصل کاهش پیدا میکند و قیمت ها سیر صعودی نخواهند داشت. اقامت در هتل های اهواز در پاییز و زمستان که هوا از اعتدال بیشتری برخوردار است، طرفدار بیشتری دارد.

قیمت رزرو اینترنتی هتل پرشیا اهواز

سایت رسپینا24 با استفاده از تخفیف هایی که برای شما اعمال میکند، قیمت هتل پرشیا اهواز را برای شما بسیار ارزان تر محاسبه خواهد کرد. چنین الگویی برای تمامی هتل ها صدق میکند و قیمت رزرو هتل از طریق مراجعه حضوری به هتل برای شما گران تر از رزرو آنلاین تمام خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل پرشیا اهواز

امکانات اتاق های هتل پرشیا اهواز درخور درجه ی هتلی سه ستاره است. اتاق‌های هتل پرشیا اهواز به نسبت سه ستاره بودن هتل از امکانات خوبی برخوردار هستند. امتیازدهی به هتل ها بر اساس فاکتورهای مختلفی چون  تاسیسات عمرانی، تجهیزات و سرویس دهی اتاق ها و تعداد و مهارت نیروی انسانی صورت میگیرد. لذا، می توانید برای رزرو هتل پرشیا اهواز با قیمت ارزان ابتدا امکانات و شرایط موجود در هر یک از اتاق ها را با هم مقایسه نمایید تا انتخاب بهتری داشته باشید. اتاق های هر هتل هر اندازه امکانات بهتر و ظرفیت بیشتری داشته باشند، به همان اندازه گران تر خواهند بود.

راهنمای رزرو اینترنتی هتل پرشیا اهواز

برای اینکه بتوانید رزرو آنلاین هتل و به طور مشخص رزرو اینترنتی هتل پرشیا اهواز را انجام دهید، لازم است چند مرحله را به ترتیب پیش ببرید:

* به سایت رسپینا24 وارد شوید و "رزرو هتل" را از منو انتخاب کنید.

* باید مقصد و اطلاعات ورود و خروج به هتل را در کادر سمت راست صفحه رزرو هتل وارد کنید و بر روی گزینه  "جستجو" کلیک کنید.

* یک لیست کامل از هتل های اهواز در صفحه ای برای شما باز خواهد شد که می‌توانید برای انتخاب بهتر با اعمال کردن فیلترهایی از پنل سمت راست، نتایج مختلفی از جستجوی خود بگیرید.

* از کادر وسط صفحه، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل وارد می‌شوید و از آنجا میتوانید با کلیک بر روی گزینه رزرو اتاق، اتاق مدنظرتان را انتخاب کنید و این مرحله را به پایان برسانید.

* در مرحله بعد باید اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس مسافر را به ثبت برسانید.

* گام آخر مربوط به پرداخت هزینه رزرو اینترنتی هتل پرشیا اهواز است. واچر هتل را بلافاصله بعد از پرداخت هزینه با یک کارت بانکی عضو شتاب، دریافت کنید.

رزرو هتل پرشیا اهواز از رسپینا24

از مجموعه خدمات گردشگری، به بهترین و متنوع ترین پیشنهاد ها  با رسپینا24 دسترسی داشته باشید. رزرو آنلاین تورهای مسافرتی، میتواند با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده شما را به مقصد سفرتان برساند. با خرید بلیط های هواپیما میتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید. با خرید بلیط قطار سفری ایمن را انتخاب کنید و برای داشتن یک سفر زمینی ارزان قیمت میتوانید بلیط اتوبوس را با مناسب ترین نرخ مصوب از رسپینا24 تهیه کنید.  

مقایسه آسان امکانات هتل

اگر در مورد انتخاب هتل برای سفر خود به اهواز هنوز مردد هستید، میتوانید برای رسیدن به نتیجه و تصمیم گیری به سایت رسپینا24 مراجعه کنید. برای شناخت و مقایسه کافی بین گزینه های انتخابی خود، رسپینا24 یک لیست کامل از امکانات از بین اتاق های مختلف هتل های متفاوت به شما ارائه خواهد کرد و بعد از آن شما میتوانید نسبت به رزرو هتل در اهواز اقدام کنید.

رزرو هتل پرشیا اهواز با تخفیف

سایت رسپینا24 میتواند با تخفیف قابل توجهی برای شما رزرو آنلاین هتل را به انجام برساند. به دلیل اینکه سایت ما با هتل ها دارای قرارداد میباشد میتواند با اعمال کردن بسته های تخفیفی مختلفی در جشنواره های فروش برای شما رزرو هتل پرشیا اهواز با تخفیف به انجام برساند.

 استرداد آنلاین هتل

گاهی مسافران مجبور به جابه جا کردن برنامه سفر خود و موکول کردن آن به زمانی دیگر میشوند. اگر مجبور به کنسل کردن رزرو هتل پرشیا اهواز شدید، سایت رسپینا 24 این کار را با استرداد در لحظه برای شما به انجام خواهد رساند. برای    استفاده از سامانه استرداد آنلاین رسپینا24 باید در سایت ثبت نام کنید( با خرید هرکدام از خدمات، شما به صورت خودکار عضو وبسایت شده اید). با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید و نسبت به استرداد بلیط خریداری شده و یا هتل خود اقدام کنید. این سامانه لغو کردن سفر را در کمترین زمان ممکن میسر میسازد.  

پشتیبانی 24 ساعته

کامل شدن خدمات اینترنتی عرضه شده در سایت ها گاهی با موانعی رو به رو میشوند که در سایت رسپینا24 توسط یک تیم حرفه ای پشتیبانی که به صورت 24 ساعته پاسخگویی دارند، رفع خواهد شد.

راهنمای استرداد رزرو هتل پرشیا اهواز

برای اینکه قادر باشید درخواست استرداد آنلاین هتل خود را در سایت رسپینا24 ثبت کنید، لازم است چند مرحله را طی کنید:

* نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده، داخل سایت رسپینا 24  بر روی دکمه استرداد کلیک کنید.

* وارد صفحه خریدهای آنلاین شوید، بر روی گزینه هتل داخلی کلیک نموده و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی دکمه استرداد مقابل هتل کلیک کنید.

* رسپینا24 بر اساس قوانین خود هتل، شرایط استرداد هتل را بررسی کرده و نتیجه را به شما اطلاع خواهد داد؛ چراکه شروط استرداد هتل‌ها با یکدیگر متفاوت است.

اقامت در هتل پرشیا اهواز با خرید اینترنتی بلیط قطار

میتوانید بلیط قطار سفر به اهواز را با بهترین قیمت های مصوب از سایت رسپینا24، تهیه کنید و بعد از آن نسبت به رزرو هتل در اهواز اقدام کنید. سفر با قطار یکی از ایمن ترین وسیله های سفر پر طرفدار در سراسر جهان است.   

اقامت در هتل پرشیا اهواز با خرید اینترنتی بلیط هواپیما

تاریخ مورد نظر خود را برای سفر به اهواز به رسپینا 24 اعلام کرده و رزرو بلیط هواپیمای خود را به مقصد فرودگاه بین المللی اهواز به ما بسپارید. با سفر از طریق خطوط هوایی از مبداهای مختلف به مقصد فرودگاه بین المللی اهواز میتوانید برای خود زمان بخرید. مقرون به صرفه ترین بلیط های هواپیما را نیز میتوانید از سایت ما خریداری کنید.  

اقامت در هتل پرشیا اهواز با خرید بلیط اتوبوس

 سفر زمینی به اهواز از طریق اتوبوس نیز یکی دیگر از راه های سفر به این شهر جنوب ایران است. میتوانید بلیط اتوبوس را از مبداهای مختلف به مقصد اهواز از طریق رسپینا24 خریداری نمایید.

اقامت در هتل پارس اهواز با خرید اینترنتی تور

خرید تور از سایت رسپینا24 میتواند دغدغه های شما را در مورد نحوه رزرو هتل در اهواز و هماهنگ کردن ساعت پرواز و زمان ورود به هتل، کاهش دهد. پس می‌توانید قبل از اقدام برای رزرو هتل پرشیا اهواز، با خرید تور اهواز از رسپینا24 سفر خود را با هماهنگی بیشتری برنامه ریزی کنید.

هتل پرشیا اهواز- رزرو اینترنتی هتل پرشیا اهواز- رزرو هتل در اهواز