{{ctrl.notification}}

تور کیش از اصفهان

تضمین ارزان ترین نرخ تور کیش از اصفهان

ارزان ترین تور کیش از اصفهان

تاریخ آخرین بروز رسانی پیشنهادات ویژه تور کیش از اصفهان ، 10 فروردین ساعت 14:13

5,852,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
6,023,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
6,527,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
8,618,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
کارشناس تور شرح تور مدت حداقل نرخ مشاهده
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
تعطیلات
جزیره کیش، بعد از پردیس2، میدان سیری
صبحانه
5,852,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
1.400.000تومان تفریحات رایگان: جنگ شبانه شاتل سینما7بعدی گشت جزیره قلعه وحشت آکواریوم ورودی سافاری ورودی رستوانهای موزیکال + 1.300.000تومان بن تخفیف گردشگری برای رزرو تور و دریافت خدمات تماس بگیرید
پرواز رفت وبرگشت اقامت هتل ترانسفر خدمات گردشگری رایگان+بن تخفیف
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
آفتاب شرق
کیش، میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک
صبحانه
6,023,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
1.400.000تومان تفریحات رایگان: جنگ شبانه شاتل سینما7بعدی گشت جزیره قلعه وحشت آکواریوم ورودی سافاری ورودی رستوانهای موزیکال + 1.300.000تومان بن تخفیف گردشگری برای رزرو تور و دریافت خدمات تماس بگیرید
پرواز رفت وبرگشت اقامت هتل ترانسفر خدمات گردشگری رایگان+بن تخفیف
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
پارسیان
کیش، میدان ساحل، بین بازارمرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر
صبحانه
6,527,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
1.400.000تومان تفریحات رایگان: جنگ شبانه شاتل سینما7بعدی گشت جزیره قلعه وحشت آکواریوم ورودی سافاری ورودی رستوانهای موزیکال + 1.300.000تومان بن تخفیف گردشگری برای رزرو تور و دریافت خدمات تماس بگیرید.
پرواز رفت وبرگشت اقامت هتل ترانسفر خدمات گردشگری رایگان+بن تخفیف
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
آرامش
کیش، میدان ساحل، جنب بازار زیتون
صبحانه
8,618,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
هر اتاق یک نفر شاتل رایگان-) (هر اتاق یک نفر جنگ شبانه-) (هر اتاق یک نفر قلعه وحشت رایگان-) (گشت جزیره برای تمامی نفرات-) (سینما هفت بعدی برای تمامی نفرات-) (ورودی سافاری رایگان برای تمامی نفرات-) (ورودی رستوران ها + ترانسفر رفت و برگشت به رستوران-) (ورودی کافه یخی برای تمامی نفرات-) + کلی بن تخفیف گردشگری برای تمامی تفریحات (برای اطلاع تماس بگیرید لطفا)
حضور حداقل یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامیست-جهت کسب اطلاعات بیشتر با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمائید

تور کیش از اصفهان تجربه ی فراموش نشدنی از سفر به قلب خلیج فارس است که طرفداران زیادی نیز دارد. لذا رسپینا، به عنوان یکی از مجریان اصلی ارائه دهنده تور کیش در کشور، همراه با آفرهای ویژه و استثنایی با شما در این سفر دریایی همراه خواهد بود. هم چنین در جهت راهنمایی بیش تر مسافران عزیز، در ادامه این مقاله نکات مهم و کاربردی را بررسی نموده ایم که توصیه می کنیم حتما قبل از رزرو تور مطالعه نمائید.

ویدئوی تور کیش از اصفهان رسپینا

تور لحظه آخری کیش از اصفهان

گاهی اوقات قبل از شروع تور، صندلی های هواپیما و اتاق های هتل که توسط برگزار کننده تور اجاره شده است، خالی می ماند و ظرفیت تورها تکمیل نمی شود. در این شرایط برای جلوگیری از ضرر و زیان بیش تر، خدمات تور با تخفیفات استثنایی (حتی تا 70 درصد) ارائه می شود. بنابراین جست و جوی این تورها، بهترین فرصت برای افرادی است که قصد دارند اقتصادی سفر کنند. اما قبل از رزرو حتما 2 نکته را در نظر داشته باشید:

  • از آنجائی که این آفرها در آخرین لحظات ارائه می شوند، لذا ممکن است برای آماده شدن برای سفر تنها چند ساعت فرصت داشته باشید.
  • بهترین زمان برای جست و جوی تور کیش از اصفهان لحظه آخری، مواقعی از سال است که تقاضای سفر به جزیره کیش، کم تر می باشد.

تور کیش از اصفهان با ناهار و شام

یکی از مسائلی که بر قیمت تور اثر می گذارد، خدمات آن در بخش تهیه غذای مسافران می باشد. در بسیاری از تورها تنها وعده غذایی که ارائه می شود، صبحانه است و بسیاری دیگر نیز، ناهار و شام نیز ارائه می دهند که البته در این صورت هزینه تورها افزایش می یابد. این مورد را هم در نظر داشته باشید که وجود رستوران ها و فست فودهای فراوان در کیش، کار شما از بابت خورد و خوراک را در سفر راحت نموده است.

قیمت تور کیش از اصفهان

قیمت تور کیش از اصفهان در طی سال نرخ ثابتی ندارد و در هر بازه ممکن است با توجه به فاکتورهای مختلف، با افزایش یا کاهش رو به رو شود. از مهمترین این فاکتورهای تاثیر گذار می توان به بازه زمانی سفر، تعداد روزهای سفر، هتل محل اقامت و خدمات ارائه شده در آن نیز اشاره کرد که در ادامه به بررسی بیشتر هر یک از این عوامل می پردازیم:

  • زمان سفر: در برخی از مقاطع زمانی مانند تعطیلات عید که تقاضا برای سفر به کیش زیاد است، هزینه تور نسبت به دوره های دیگر مانند تابستان بسیار افزایش می یابد. بنابراین بهتر است در زمانی که ترافیک سفر زیاد است، تور کیش از اصفهان را خریداری نکنید و آن را به زمان دیگری موکول کنید.
  • نوع هتل و خدمات آن: از دیگر عواملی که بیشترین مقدار از قیمت تور کیش از اصفهان را به خود اختصاص می دهد، هتل محل اقامت است. تعدد مراکز اقامتی در کیش سبب شده تا دامنه انتخاب مسافران گسترده تر شود. بنابراین اگر می خواهید یک سفر ارزان را تجربه کنید، بایستی برای اقامت خود، هتل های معمولی و با امکانات حداقلی را انتخاب کنید. علاوه بر این، هتل های مجلل و لوکس با امکانات بی نظیر، خود هم راحتی بیش تر مسافران را تضمین می کنند و هم سفر را خاطره انگیز تر. برای مثال تور کیش از اصفهان هتل داریوش یا فلامینگو ، یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای اقامت خود در سفر می توانید آن ها را در نظر بگیرید.
  • تعداد روزهای سفر: همانطور که می دانید هر چقدر تعداد روزهای سفر شما، بیشتر باشد، هزینه ای که برای تور خود می پردازید، بیشتر می شود. رسپینا نیز این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید تعداد روزهای سفر خود را در تور کیش از اصفهان به دلخواه انتخاب کنید.
  • ایرلاین برگزار کننده و کلاس پروازی: از آن جایی که تور کیش از اصفهان، تنها به صورت هوایی برگزار می شود، بنابراین می بایست در انتخاب ایرلاین و کلاس پروازی، دقت کنید. برخی از ایرلاین ها همچون ایرلاین ماهان، به دلیل فعالیت زیاد در اکثر مسیر های هوایی و همچنین خدمات و امکانات بسیاری که ارائه می دهند، هزینه بیشتری نسبت به ایرلاین های کم رفت و آمد از مسافران دریافت می کنند. در این صورت اگر به دنبال رزرو تور کیش از اصفهان ارزان هستید، این نکته را مدنظر خود قرار دهید. کلاس پروازی نیز از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت تور، تاثیر بسزایی دارد. به طور کلی، در پرواز های داخلی، 2 کلاس پروازی اکونومی، بیزینس ارائه شده است که کلاس اکونومی هم از نظر قیمت و هم از نظر امکانات نسبت به کلاس بیزینس، در سطح پایین تری قرار دارد. بنابراین برای رزرو ارزان این تور، بسیار مناسب است.

تور ارزان کیش از اصفهان

شما می توانید تور کیش را با انواع وسایل نقلیه و بهترین هتل ها، از رسپینا با پایین ترین قیمت خریداری کنید. نرخ پایین این تورهای آفری به دلیل تخفیف ایرلاین، شرکت چارترکننده و یا هتل است و از نظر امکانات و کیفیت خدمات تفاوتی با سایر تورها ندارند. همچنین رسپینا این امکان را فراهم کرده است تا با انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر خود، بتوانید در تقویم قیمتی، نرخ آن را تا 30 روز آینده مشاهده کنید و با مقایسه آن ها، ارزانترین زمان را برای سفر خود برگزینید. لازم به ذکر است که در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام این مجموعه نیز، ارزان ترین تورهای داخلی به صورت روزانه اطلاع رسانی می شود که با عضویت در آنها می توانید از این آفرها مطلع گردید.

اطلاع از ارزانترین تور کیش از اصفهان

تور کیش ارزان دقیقه 90 از اصفهان

اگر برای سفر به کیش زمان مشخصی ندارید و قصد دارید ارزان ترین تور را برای خود رزرو کنید، تور کیش ارزان دقیقه 90 از اصفهان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای رزرو این تور می بایست هر لحظه آمادگی داشته باشید، چرا که بتوانید به راحتی آن را قبل از تکمیل ظرفیت رزرو کنید. در این صورت اگر رسپینا را برای سفر خود انتخاب کنید، می توانید به کمک سرویس های خدماتی همچون "خبرم کن"، از این تورهای دقیقه 90 اطلاع پیدا کنید. در ادامه به جزئیات بیشتر این سرویس می پردازیم.

آفرهای لحظه آخری تور کیش از اصفهان رسپینا

وب سایت رسپینا با استفاده از سرویس جدید خبرم کن ویژه تورها، این امکان را برای شما فراهم نموده است تا از آخرین آفرهای لحظه آخری و ارزان قیمت تور کیش مطلع گردید. برای فعال سازی این سرویس می بایست از سربرگ اصلی سایت، گزینه تور را انتخاب نمائید. سپس بر روی لینک " خبرم کن! اطلاع از تور های ویژه" بالای صفحه کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده و شماره همراه یا ایمیل خود را وارد نمائید. در این صورت به محض ارائه آفرها و همچنین کاهش قیمت تور، از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.

سرویس خبرم کن رسپینا، اطلاع از آفرهای تور کیش از اصفهان

رزرو تور کیش از اصفهان

انتخاب پکیج های کامل تور کیش از اصفهان، همیشه هوشمندانه تر و اولویت بیشتری نسبت به تهیه جداگانه بلیط هواپیما و اقامت در هتل بوده است، زیرا با خرید بلیط رفت و برگشت، سفر شما طبق برنامه پیش می رود و هیچ نگرانی در خصوص پیدا نکردن هتل محل اقامت و همچنین رزرو بلیط نخواهید داشت و هزینه ای که پرداخت خواهید کرد، نسبت به رزرو جداگانه بلیط و هتل، بسیار کمتر است. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، برخی از مراکز مسافرتی، خدمات گردشگری رایگان و با تخفیف را نیز به مسافران خود ارائه می دهند. بنابراین توصیه می کنیم برای سفر به این جزیره از پکیج های تور استفاده نمائید. با انتخاب وب سایت رسپینا برای رزرو تور اصفهان به کیش، می توانید از دو طریق اینترنتی و تلفنی برای رزرو آن اقدام کنید که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

رزرو آنلاین تور کیش از اصفهان

شرکت رسپینا برای مسافرانی که از طریق این سایت برای رزرو آنلاین تور کیش از اصفهان اقدام کنند، خدمات و مزایای ویژه ای ارائه کرده است که از مهمترین آن ها، می توان به رزرو تور بدون نیاز به لاگین شدن در سایت، رزرو تور با امکان انتخاب هتل و وسیله نقلیه دلخواه، سهولت در خرید و امکان بررسی آنلاین خدمات و امکانات تورها، خرید خدمات سفر بر مبنای نرخ های مصوب ایرلاین و هتل ها، بهره مندی از بهترین آفرهای تور ارزان کیش از اصفهان و... اشاره کرد. حال برای این منظور می بایست مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید:

  1. ابتدا باید وارد وب سایت رسمی شرکت به نشانی respina24.ir شده و از سربرگ بالای صفحه، گزینه مربوط به رزرو تور را انتخاب کنید.
  2. در پنجره باز شده، اصفهان را در قسمت مبدا، کیش را در قسمت مقصد و تاریخ موردنظر خود را وارد نمائید.
  3. در صفحه باز شده، ابتدا نوع وسیله نقلیه رفت خود را انتخاب و سپس با توجه به نوع وسیله قیمت، ظرفیت و ساعت حرکت، بلیط رفت خود را انتخاب نمایید. در ادامه برای رزرو بلیط برگشت نیز، همین مراحل را مجددا انجام دهید.
  4. پس از انتخاب بلیط رفت و برگشت، باید هتل محل اقامت خود را در کیش انتخاب نمائید. در این مرحله می توانید با بررسی هتل های ارائه شده، هتل دلخواه خود را انتخاب نمائید. در صورتی که هتل خاصی را مدنظر دارید، تنها کافی است در قسمت جستجو، نام آن را وارد و سپس انتخاب کنید. در ادامه باید اتاق موردنظر خود را با بررسی جزئیات انتخاب نمائید.
  5. در مرحله بعدی می بایست مشخصات مسافر یا مسافران را به صورت صحیح و مطابق با مندرجات شناسنامه و کارت ملی وارد کنید. لازم به ذکر است در زمان وارد کردن اطلاعات، دقت کافی را داشته باشید، چرا که در صورت وجود اشتباه، امکان ورود به وسیله نقلیه را نخواهید داشت. در نهایت بلیط شما کنسل می شود.
  6. با ثبت و تایید نمودن اطلاعات، جهت واریز مبلغ تور کیش به درگاه های بانکی هدایت می شوید. پس از واریز مبلغ، لینک دانلود بلیط رفت، بلیط برگشت و واچر هتل برای شما فعال و اطلاعات آن از طریق پیامک، برای شما ارسال خواهد شد.

رزرو آنلاین تور کیش از اصفهان

رزرو تلفنی تور اصفهان کیش

برای راحتی هر چه بیش تر مسافران عزیز، آفرهای لحظه آخری تور کیش از اصفهان تلفنی نیز در سایت قرار داده شده است. این پکیج ها که از قبل توسط کارشناسان تور داخلی رسپینا تهیه و تدوین شده است، شما را از هرگونه برنامه ریزی برای جزئیات سفر بی نیاز می کند. برای این منظور می بایست مشابه رزرو آنلاین، در قسمت تورهای داخلی، اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کنید تا به جدول کلیه تورهای تلفنی به همراه شماره داخلی کارشناسان مربوطه هدایت شوید. همچنین می توانید با استفاده از شماره های درج شده در پایین صفحه، با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

رزرو تلفنی تور کیش از اصفهان در کوتاهترین زمان

تور مسافرتی کیش از اصفهان

وب سایت رسپینا، یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات آنلاین مسافرتی و گردشگری در کشور و هم چنین پیشگام در حفظ حقوق و احترام به مسافران می باشد. این شرکت که از سال 1389 فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است، امروزه یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان این خدمات به دو صورت هوایی و زمینی است. در این صورت می توانید تور کیش از اصفهان را به صورت هوایی یا زمینی (قطار و اتوبوس) از این سایت خریداری کنید که در ادامه به آن می پردازیم.

تور هوایی کیش از اصفهان

تور هوایی کیش از اصفهان، متداول ترین شیوه برگزاری تور برای این مسیر است که معمولا بیشتر مسافران آن را برای سفر به کیش انتخاب می کنند. به طور کلی هزینه ای که برای تور اصفهان کیش با هواپیما می پردازید، نسبت به تور زمینی بیشتر است. اما با این تور می توانید در زمان کمی و همچنین به راحتی به مقصد خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه جزئیات بیش تر این سفر هوایی را شرح می دهیم:

►مبدا:فرودگاه شهید بهشتی اصفهان
►مقصد:فرودگاه بین المللی کیش
►مدت زمان پیمودن مسیر:حدود یک ساعت و نیم
►ایرلاین های پوشش دهنده مسیر:زاگرس و کیش ایر

تور زمینی کیش از اصفهان

یکی دیگر از راه های سفر به جزیره کیش، تور زمینی است. با این روش، اگرچه هزینه ای که می پردازید بسیار کمتر است، اما مدت طولانی تری در راه خواهید بود. حال دو انتخاب در تور زمینی برای شما وجود دارد که می توانید به دلخواه تور زمینی با قطار و یا اتوبوس را برای سفر به کیش از برخی شهر ها، از جمله اصفهان انتخاب کنید. در ادامه به بررسی بیشتر هر یک از این دو وسیله می پردازیم.

تور کیش از اصفهان زمینی با انتخاب وسیله نقلیه دلخواه

تور کیش از اصفهان با قطار

در صورتی که با تور اصفهان کیش با قطار راهی کیش شوید، باید ابتدا به بندرعباس رفته و سپس به یکی از بنادر چارک، لنگه و یا آفتاب بروید و سپس با کمک شناورها به سمت جزیره کیش حرکت کنید. به طور کلی، مسیر رسیدن به بندرعباس با قطار، حدود 17 ساعت است. همچنین زمانی حدود 1 ساعت و نیم نیز سفر دریایی شما می باشد. شما می توانید در صورت سفر با خانواده و یا دوستان خود، تور کیش از اصفهان را با کوپه دربست رزرو کنید. برای این کار کافی است در ابتدای ورود به سایت، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، گزینه "کوپه دربست" را انتخاب نمائید.

امکان رزرو کوپه دربست در تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان با اتوبوس

برای رفتن به کیش از اصفهان با اتوبوس، همانند تور کیش از اصفهان با قطار، می بایست ابتدا خود را به وسیله اتوبوس های برون شهری، به بندرعباس برسانید. سپس سپس به یکی از بنادر چارک، لنگه و یا آفتاب رفته و از آنجا به صورت دریایی با شناور خود را به جزیره کیش برسانید. با تور کیش از اصفهان با اتوبوس، مدت زمانی که در مسیر خواهید بود، زیاد و خسته کننده است. اما اگر قصد خرید تور ارزان قیمت دارید، این تور می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

خدمات گردشگری تور کیش از اصفهان رسپینا

در راستای افزایش رفاه حال مشتریان، شرکت رسپینا به سبب قراردادهای طولانی مدت خود با مراکز تفریحی و گردشگری جزیره، اقدام به ارائه خدمات گردشگری در پکیج تور های خود نموده است. در این صورت مسافران می توانند با انتخاب این مجموعه برای رزرو تور کیش از اصفهان، از 1 میلیون و 600 هزار تومان​ هدیه خدمات گردشگری و بن تخفیف نیز بهره مند شوند. برخی از این خدمات برای مسافرین به صورت رایگان و برخی نیز با تخفیفات استثنایی و شگفت انگیز ارائه می گردند که به صورت زیر می باشد:

  • بن تخفیف: انواع تفریحات دریایی، فلای برد، اسکوتر دریایی، بانجی جامپینگ، جایرو‌کوپتر، ماساژ و تمامی کنسرت های جزیره کیش
  • خدمات رایگان: گشت جزیره، تماشای فیلم، ورودی سافاری، رستوران با ترانسفر، شاتل سواری، قلعه وحشت، شو شبانه، کشتی آکواریوم

 ارائه خدمات گردشگری تور کیش از اصفهان

نکات مهم در رزرو تور کیش از اصفهان رسپینا

تمام همکاران در مجموعه بزرگ رسپینا، سعی بر جلب رضایت مشتری و ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مسافران عزیز را دارند. برای سفر با تور کیش از اصفهان، می بایست قبل از رزرو، نکات مهمی را مد نظر خود قرار دهید که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم.

  1. ساعت تحویل اتاق در اکثر هتل های جزیره در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 انجام می گردد. لذا اگر قصد دارید به صورت آنلاین از سایت رسپینا تور را خریداری کنید؛ حتما به ساعت بلیط خود و هماهنگ بودن آن با زمان های نامبرده دقت فرمائید.
  2. در صورت کنسل کردن تور، استرداد وجه با کسر جریمه ایرلاین و هتل همراه خواهد بود. هم چنین کنسلی در ایامی که تقاضای سفر به کیش بالا است، امکان پذیر نمی باشد.
  3. در تمامی مراحل سفر، تیم پشتیبانی تور داخلی رسپینا نیز با شما همسفر خواهند بود. در صورت بروز هر گونه مشکل، در هر ساعت از شبانه روز و بدون نگرانی با تلفن پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمائید.

نیاز به راهنمایی دارید؟

سوالات متداول تور کیش از اصفهان

آیا رسپینا برای تور کیش از اصفهان خدمات گردشگری ارائه کرده است؟ این خدمات گردشگری شامل چه مواردی می شود؟ expand_more

این مجموعه برای رزرو تور کیش از اصفهان، 1 میلیون و 600 هزار تومان هدیه خدمات گردشگری و بن تخفیف به مسافران ارائه کرده است که برخی از این خدمات همچون شت جزیره، تماشای فیلم، ورودی سافاری، رستوران با ترانسفر، شاتل سواری برای مسافرین به صورت رایگان و برخی دیگر مانند انواع تفریحات دریایی، فلای برد، اسکوتر دریایی و... با تخفیفات استثنایی و شگفت انگیز ارائه می گردند.

آیا تور کیش از اصفهان زمینی نیز برگزار می شود؟ یا تنها می توان به صورت هوایی به این جزیره سفر کرد؟ expand_more

بله. برای این منظور شما می بایست با قطار یا اتوبوس راهی بندرعباس شده و از آنجا با شناور به سمت جزیره کیش حرکت کنید. پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، با استفاده از شماره تماس های درج شده در سایت، به کارشناسان مورد نظر تماس بگیرید.

قیمت تور کیش از اصفهان چقدر است؟ چه فاکتور هایی در تعیین این قیمت تاثیر گذارند؟ expand_more

قیمت تور کیش از اصفهان، قیمت ثابتی در طی سال ندارد و زمان سفر، هتل و خدمات آن و تعداد روزهای سفر از عوامل تاثیر گذار بر این قیمت هستند.