{{ctrl.notification}}

تور کیش از تهران

تضمین ارزان ترین نرخ تور کیش از تهران

ارزان ترین تور کیش از تهران

تاریخ آخرین بروز رسانی پیشنهادات ویژه تور کیش از تهران ، 28 فروردین ساعت 15:10

5,150,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
5,370,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
5,540,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
6,000,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
6,170,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
6,270,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
کارشناس تور شرح تور مدت حداقل نرخ مشاهده
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
پارمیدا
کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، هتل پارمیدا
بدون خدمات
5,370,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت ـ صبحانه(بوفه) ـ گشت جزیره ـسینما ۷ بعدی ـ ورودی سافاری + ترنسفر ـ ورودی رستوران ها ـ ورودی شهر بازی هایلند
تور تهران به کیش ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل 4 ستاره
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
پارمیس
کیش، میدان پردیس
بدون خدمات
6,000,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت ـ صبحانه(بوفه) ـ ناهار (بوفه) ـ گشت جزیره ـسینما ۷ بعدی ـ ورودی سافاری + ترنسفر ـ ورودی رستوران ها ـ ورودی شهر بازی هایلندـ استخر،سونا و جکوزي (يک نوبت رايگان) ـ چاي نسکافه قهوه آب معدني در اتاق
تور تهران به کیش ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل 5 ستاره
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
کیش
کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا
بدون خدمات
6,170,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت ـ صبحانه ( بوفه ) ـ ترانسفر فرودگاهی ـ گشت جزیره ـسینما ۷ بعدی ـ ورودی سافاری + ترنسفر ـ ورودی رستوران ها ـ ورودی شهر بازی هایلند
تور تهران به کیش ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل 5 ستاره
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
امیر کبیر
کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری
بدون خدمات
6,270,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت ـ صبحانه ( بوفه ) ـ ترانسفر فرودگاهی ـ گشت جزیره ـ سینما ۷ بعدی ـ ورودی سافاری + ترنسفر ـ ورودی رستوران ها ـ ورودی شهر بازی هایلندـ استخر ـ سونا ـجکوزی ـ باشگاه ورزشی
تور تهران به کیش ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل 5 ستاره
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
آریان
کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر
بدون خدمات
6,300,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت ـ صبحانه ـ گشت جزیره ـسینما ۷ بعدی ـ ورودی سافاری + ترنسفر ـ ورودی رستوران ها ـ ورودی شهر بازی هایلند
تور تهران به کیش ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل ۴ ستاره
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
ترنج
کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
بدون خدمات
12,377,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت ـ صبحانه ـ ناهار ـ گشت جزیره ـ سینما ۷ بعدی ـ ورودی سافاری + ترنسفر ـ ورودی رستوران ها ـ ورودی شهر بازی هایلند
تور تهران به کیش ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل 5 ستاره همراه با صبحانه و ناهار

تور کیش از تهران یکی از پر طرفدار ترین تور های گردشگری است که می توانید به دو صورت اینترنتی و تلفنی همراه با آفرهای ویژه از رسپینا خریداری کنید. جزیره کیش با برخورداری از جاذبه های دیدنی و گردشگری، از سال های گذشته تاکنون، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بسیاری از مسافران داخلی و خارجی به شمار می رود که در خلیج فارس واقع شده است. با انتخاب این تور می توانید جدای از گشت و گذار در جزیره و تجربه تفریحات آبی هیجان انگیز، خاطرات فراموش نشدنی را برای خود به جا بگذارید. در ادامه به بررسی جزئیات تور کیش با آفرها و تخفیفات ارائه شده توسط رسپینا و چگونه رزرو آنلاین تور کیش از تهران می پردازیم. همراه ما باشید.

ویدئوی تور کیش از تهران رسپینا

قیمت تور کیش از تهران

همانطور که می دانید یکی از مسائل اساسی در هر سفر، مدیریت هزینه ها است. در تعیین قیمت تور تهران به کیش عوامل مختلفی از قبیل مقصد سفر، زمان و تاریخ سفر، مدت زمان سفر، وسیله حمل و نقل سفر و... تاثیر گذارند که در ادامه به بررسی هر کدام به طور مختصر می پردازیم.

  • مدت زمان سفر: با مقایسه تورها در وب سایت رسپینا متوجه می شوید که هر توری که در این وب سایت ارائه می شود، روزهای متفاوتی دارد. بدیهی است تعداد روزهایی که برای سفر خود در نظر می گیرید، هر چقدر طولانی تر باشد، طبیعتا قیمت تور تهران به کیش بیشتر می شود. در این صورت شما می توانید براساس بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اید، تور کیش از تهران را رزرو کنید. پیشنهاد می کنیم این تور مسافرتی را از وب رسپینا خریداری کنید، چرا که در این سامانه این امکان فراهم شده است تا خود، بتوانید تعداد روز های سفر را تعیین کنید.
  • نحوه رزرو تور: یکی دیگر از عواملی که بر قیمت تور تاثیر می گذارد، نحوه خرید آن است. همانطور که می دانید به دو صورت اینترنتی و تلفنی می توان برای رزرو تور از رسپینا اقدام کرد. با کمک خرید اینترنتی می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد زیادی از انواع را در سایت های مختلف با هم مقایسه کنید. با مقایسه تورها در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید، بلکه در بهبود کیفیت سفر نیز موثر باشید. همچنین در نظر داشته باشید که هنگام خرید آنلاین، قیمت کمتری را برای تور کیش از تهران نسبت به دیگر روش ها تجربه خواهید کرد. زیرا برخی از تخفیف ها فقط برای خرید اینترنتی در نظر گرفته شده است.
  • هتل محل اقامت و امکانات ارائه شده در آن: یکی از مهم ترین عواملی که به شدت بر قیمت تور مسافرتی کیش از تهران تاثیر می گذارد، قیمت هتل است. برای افرادی که قصد دارند سفری مقرون به صرفه را آغاز کنند، اقامت در هتل های 5 ستاره در جزیره کیش قطعا گزینه مناسبی نخواهد بود. از طرفی تور هتل های 3 ستاره قیمت های مناسبی دارند. در نتیجه برای خرید ارزان این تور ابتدا به نوع هتل و شرایط آن توجه کنید. زیرا قیمت آن نه تنها تحت تاثیر تعداد ستاره ها و امکانات هتل، بلکه تحت تاثیر موقعیت مکانی آن نیز می باشد.
  • زمان و تاریخ سفر: برای خرید ارزان تور جزیره کیش از تهران بهتر است به زمان و تاریخ سفر توجه کنید. به عنوان مثال در ایام تعطیلات نوروز که آب و هوای جزیره بسیار مساعد است، شرایط خوبی برای سفر ایجاد می شود و تقاضا برای سفر به این جزیره به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. در نتیجه اگر نمی خواهید هزینه های زیادی را در طول سفر متحمل شوید، می توانید تاریخ سفر را تغییر دهید و ماه ها و روزهای اوج سفر را انتخاب نکنید. فصل امتحانات مدرسه و دانشگاه یکی از بهترین زمان ها برای سفر است، زیرا جزیره خلوت تر و قیمت ها ارزان تر است.
  • نوع بلیط پرواز: ایرلاین و کلاس پروازی که برای تور تهران به کیش استفاده می شود، می تواند عامل مهم و تاثیر گذاری بر روی قیمت تور باشد و باید در هنگام خرید نیز آن را مد نظر خود قرار داد. به عنوان مثال، تورهایی که پروازهای بیزینس کلاس را ارائه می دهند، تور هایی هستند که پروازهای کلاس اقتصادی ارائه می دهند. همچنین در هنگام خرید بلیط به نوع هواپیمایی که پرواز تهران به کیش با آن انجام می شود توجه کنید، زیرا این امر می تواند تاثیر بسزایی در قیمت داشته باشد.

بهترین تور کیش از تهران

از آنجایی که این جزیره زیبا یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری کشور است، بسیاری از مراکز خدمات گردشگری انواع تفریحات خاص خود را ارائه می دهند. بنابراین برای خرید بهترین تور کیش از تهران بهتر است قبل از رزرو تور از رسپینا، چه به صورت اینترنتی و یا تلفنی، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • هتل محل اقامت، بخش اصلی سفر شما خواهد بود. بنابراین، از جزئیات اقامتگاه، تعداد وعده های غذایی، کیفیت خدمات، نحوه دسترسی به مراکز مهم و ... مطلع شوید.
  • خدمات گردشگری سفر نیز بخش مهم دیگری از سفر شما خواهد بود. در بسیاری از پکیج های تور تهران کیش خدمات تور رایگان یا با تخفیف ویژه، ارائه می شود که گزینه خوبی برای مسافران است.

تور کیش از تهران رسپینا

رزرو تور کیش از تهران

رسپینا یکی از معتبر ترین وب سایت های ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری به شمار می رود که از سال 1389 در شرق کشور فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است. با خرید تور از این وب سایت، می توانید از خدمات بسیاری همچون امکان رزرو تور بدون نیاز به ورود به حساب کاربری و یا لاگین شدن، پشتیبانی 24 ساعته، امکان استرداد آنلاین و... برخوردار شوید. شما می توانید برای رزرو تور کیش از تهران رسپینا، به دو صورت اینترنتی و تلفنی اقدام کنید. در ادامه مراحل انجام هر یک را شرح داده ایم.

رزرو اینترنتی تور کیش از تهران

برای رزرو آنلاین تور کیش از تهران از رسپینا کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا وارد آدرس respina24.ir و سپس وارد منوی رزرو آنلاین تور شوید.
  • در مرحله بعد به طور پیش فرض تور داخلی برای شما فعال است و شما تنها کافی است در کادر موجود، تهران را در قسمت مبدا و کیش را در فیلد مقصد انتخاب کنید. همچنین در این صفحه می توانید وسیله نقلیه مورد نظر خود و تعداد مسافران را وارد کنید. سپس تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص نموده و در نهایت بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.
  • در صفحه بعد نیز این امکان فراهم شده است تا بتوانید با انتخاب هر کدام از وسایل نقلیه، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده و سپس با توجه به قیمت، زمان حرکت و ظرفیت، بلیط رفت مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب وسیله رفت، بایستی وسیله برگشت خود را به همین ترتیب انتخاب نمائید.
    * با انتخاب هر یک از وسیله های نقلیه، می توانید در نمودار قیمتی، نرخ تور تا 30 روز آینده را مشاهده کنید و سپس ارزانترین آن ها را برای خود رزرو کنید.
    * فیلتر های موجود در سمت راست صفحه، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید تور تهران کیش مورد نظر خود را با جستجوی سریع و دقیق انتخاب کنید.
  • حال پس از مشخص کردن بلیط رفت و برگشت، می توانید با مشاهده لیست هتل های کیش با ارزانترین قیمت ها و موقعیت مکانی آن در کیش، ابتدا هتل و سپس اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید.
    * لازم به ذکر در صورت نیاز به مشاوره، می توانید به کمک شماره تماس، با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی ها و مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

تور تهران کیش هتل لوکس

  • در مرحله بعد این امکان فراهم شده است تا خدمات و تفریحات موجود در کیش را به همراه قیمت های آن ها برای سنین مختلف را مشاهده و با انتخاب هر یک، بلیط آن را رزرو کنید.
  • در ادامه در پایین صفحه، در قسمت "اطلاعات مسافران"، مشخصات هر مسافر (جنسیت، کد ملی، نام و نام خانوادگی به صورت فارسی و لاتین و تاریخ تولد) را وارد کنید. سپس در قسمت "اطلاعات مسافران" نیز بایستی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. سپس برای ذخیره اطلاعات، بر روی "ثبت اطلاعات" کلیک کنید.
    *در صورت داشتن کد تخفیف، با فعال کردن گزینه "کد تخفیف دارم"، می توانید در کادر مقابل آن وارد کنید.
  • پس از ثبت اطلاعات به صفحه پرداخت الکترونیکی بانک انتقال داده می شوید. لازم به ذکر است که مبلغ تور کیش از تهران خود را می توانید با هر یک از کارت های عضو شتاب به شماره کارت ارسالی واریز کنید. در این صورت، پس از تایید واریز از طریق سایت، لینک دانلود بلیط و واچر هتل برای شما در صفحه نمایش داده خواهد شد.

رزرو اینترنتی تور کیش از تهران

رزرو تلفنی تور کیش از تهران

سامانه رسپینا علاوه بر رزرو اینترنتی تور کیش از تهران، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید پس از انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود، وارد جدول کلیه تور های تلفنی شوید و با استفاده از شماره داخلی درج شده با کارشناس مربوطه تماس گرفته و ضمن اطلاع از آفر های تور تهران کیش، تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

تور سه روزه کیش از تهران

همانطور که می دانید رسپینا با ارائه تور کیش از تهران چند روزه مختلف مانند تور سه روزه تهران کیش، تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز، تور تهران کیش 3 شب و4 روز ارزان و... این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی از تمام جاذبه های گردشگری و هیجان انگیز این جزیره بازدید کنید و دیگر نگران کمبود وقت نباشید.

تور سه روزه تهران کیش

تور هوایی کیش از تهران

یکی از رایج ترین و بهترین روش های سفر به کیش، استفاده از تور هوایی است که امروزه نیز در بین گردشگران از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. قیمت تور هوایی تهران کیش در هر شرکت هواپیمایی، با توجه به نوع هواپیما و خدماتی که در آن ارائه می شود، تعیین می شود. همچنین با رزرو تور کیش از تهران هوایی، علاوه بر راحتی در طول سفر، می توانید نسبت به دیگر وسایل حمل و نقل، سریع تر به مقصد خود برسید.

تور هوایی تهران به کیش

تور زمینی کیش از تهران

امروزه علاوه بر تور هوایی، می توانید تور کیش از تهران زمینی را نیز، از رسپینا خریداری کنید. اما لازم است بدانید که برای رزرو این تور، بایستی با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. وقتی با تیم پشتیبانی 24 ساعته تماس بگیرید، برای شما قطار از مبدا مربوطه، به مقصد بندرعباس رزرو می شود. پس از رسیدن به بندرعباس نیز بایستی ادامه مسیر تا کیش را از طریق لنج طی کنید. همکاران ما در تیم پشتیبانی علاوه بر رزرو قطار و لنج، رزرو اتاق محل اقامت شما را نیز به صورت همزمان انجام می دهند تا بتوانید سفر زمینی راحت به جزیره ی زیبای کیش را تجربه نمایید. همچنین لازم است بدانید که قیمت تور کیش زمینی از تهران نیز نسبت به همین تور به صورت هوایی بسیار ارزان تر است.

تخفیف تور کیش از تهران

شرکت رسپینا برای مسافرانی که تور کیش از تهران خود را از وب سایت رسپینا خریداری کنند، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند علاوه بر سفری راحت و ارزان، از آفر تور کیش از تهران که توسط آن ارائه می شود، بهره مند شوند. از مهمترین این خدمات می توان به امکان رزرو خدمات گردشگری کیش با تخفیف ویژه، رزرو انواع هتل با ارزان ترین قیمت، پشتیبانی 24 ساعته حرفه ای در صورت بروز هرگونه مشکل (از قبیل تاخیر پرواز، مشکل در اقامت و ...)، امکان رزرو تور زمینی و هوایی تهران کیش و البته امکان کنسلی (استرداد) آنلاین نیز اشاره کرد. همچنین شرکت رسپینا در راستای رفاه حال مشتریان به سبب قراردادهای بلندمدت با مراکز تفریحی و گردشگری جزیره، خدمات گردشگری مختلفی را در پکیج های تور خود ارائه می کند که برخی از آن ها به صورت رایگان و برخی دیگر نیز با تخفیفات شگفت انگیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. این خدمات رایگان عبارتند از:

  • گشت جزیره
  • سینما 7 بعدی
  • ورودی رستوران ها
  • ورودی شهربازی هایلند
  • ورودی سافاری

تخفیف تور کیش از تهران رسپینا

تور چارتر کیش از تهران

در برخی از زمان ها وجود دارد که می توانید تور کیش از تهران را با نرخ بسیار ارزان و به صورت چارتری خریداری کنید. زیرا خدمات این نوع تورها در آخرین ساعات، به دلیل کمبود ظرفیت و عدم تکمیل صندلی های هواپیما و اتاق های هتل، که توسط چارتر کننده اجاره شده است، با قیمت های ویژه ارائه می شود. بنابراین برای خرید سفرهای لحظه آخری تهران کیش، باید دائماً قیمت تورها را بررسی کنید و در روزهای آخر قبل از تور که قیمت پرواز کاهش می یابد، خرید کنید. با خرید تور کیش از تهران ارزان دقیقه 90 می توانید سفری ارزان را تجربه کنید.

تخفیف تور کیش از تهران

300 هزار تومان تخفیف

ارزانترین تور کیش از تهران

شروع قیمت از 2/200/000

تور لحظه آخری تهران به مقصد کیش

نیاز به راهنمایی دارید؟