{{ctrl.notification}}

تور کیش از شیراز

تضمین ارزان ترین نرخ تور کیش از شیراز

ارزان ترین تور کیش از شیراز

تاریخ آخرین بروز رسانی پیشنهادات ویژه تور کیش از شیراز ، 6 اردیبهشت ساعت 10:34

6,000,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
6,529,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
کارشناس تور شرح تور مدت حداقل نرخ مشاهده
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
آریان
کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر
صبحانه
6,000,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
صبحانه ترانسفر فرودگاهی
تور کیش از شیراز
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
امیر کبیر
کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری
صبحانه
6,529,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
صبحانه ترانسفر فرودگاهی
تور کیش از شیراز

تور کیش از شیراز تجربه لذت بخشی از یک سفر دریایی خاطره انگیز خواهد بود. شرکت رسپینا به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان تور کیش در کشور، بهترین آفرهای با امکانات و در عین حال به صرفه را به مسافران عزیز ارائه نموده است که با پشتیبانی تمام وقت کارشناسان شرکت همراه می باشد. هم چنین جهت راهنمایی بیش تر شما، در ادامه این مقاله تمامی نکاتی که قبل از رزرو تور می بایست از آن مطلع گردید، بررسی شده است. لذا دعوت می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

ویدئوی تور کیش از شیراز از رسپینا

خرید تور کیش از شیراز

وب سایت رسپینا، تحت سرپرستی و مدیریت شرکت سامان سیر رسپینا، یکی از بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری در کشور است که از سال 1389 با بیش از 100 کارشناس خبره فعالیت می کند. با تور از این وب سایت، می توانید از خدمات بسیار زیادی همچون امکان انتخاب زمان رفت و برگشت تور،امکان انتخاب ارزان ترین بازه زمانی سفر بر اساس جدول نرخ بلیط هایی که سامانه طی 30 روز آینده، امکان انتخاب هتل و اتاق به همراه لیست قیمت، عکس و امکانات کامل هر یک، امکان خرید بلیط هواپیما شیراز کیش بر مبنای نرخ های مصوب و... بهره مند شوید. هم چنین مسافران محترم می توانند با رزرو در ساعت 14 تا 16 هر روز، از تخفیف 100 هزارتومانی به ازای هرکدام از مسافران برخوردار شوند.

رزرو اینترنتی تور کیش از شیراز

با خرید اینترنتی تور کیش از شیراز، می توانید از خدمات و مزایای ویژه ای بهره مند شوید. از مهمترین این خدمات می توان به رزرو تور بدون ایجاد حساب کاربری، استرداد آنلاین و برگشت هزینه پرداخت شده پس از اعمال جریمه، امکان انتخاب نوع وسیله نقلیه و... اشاره کرد. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است تا هتل محل اقامت خود را به دلخواه انتخاب کرده و رزرو کنید. در ادامه مراحل رزرو این تور به صورت اینترنتی بیان می شود که می بایست به ترتیب انجام دهید.

  1. از بالای همین صفحه، تاریخ رفت و برگشت مدنظر خود را انتخاب و بر روی دکمه "جست و جو" کلیک نمائید.
  2. در صفحه بعد، از کادرهای انتخاب وسیله رفت، انتخاب وسیله برگشت و انتخاب هتل و اتاق، جزئیات دلخواه خود را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعدی می بایست مشخصات مسافر یا مسافران را به صورت صحیح و مطابق با مندرجات شناسنامه و کارت ملی وارد نمائید.
  4. با ثبت و تایید نمودن اطلاعات، جهت واریز مبلغ تور به درگاه های بانکی هدایت می شوید.
  5. پس از واریز مبلغ، لینک دانلود بلیط رفت، بلیط برگشت و واچر هتل برای شما فعال خواهد شد.

رزرو اینترنتی تور کیش از شیراز

رزرو تلفنی تور کیش از شیراز

جهت راحتی بیش تر کار مسافران عزیز، شرکت رسپینا علاوه بر امکان رزرو آنلاین تور کیش از شیراز، آفرهای تلفنی کیش را نیز در سایت خود ارائه نموده است که با انتخاب آن ها از هرگونه برنامه ریزی برای جزئیات سفر، بی نیاز خواهید بود. برای این منظور می بایست مشابه رزرو آنلاین، در قسمت تورهای داخلی اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کنید تا به جدول کلیه تورهای تلفنی به همراه شماره داخلی کارشناسان مربوطه هدایت شوید.

تور کیش از شیراز ارزان دقیقه 90

در مواردی که تا از قبل از زمان شروع تور، هنوز ظرفیت آن تکمیل نشده است؛ برگزارکننده برای جلوگیری از ضرر و زیان، قیمت تور کیش از شیراز را با تخفیفات استثنایی (حتی تا 70 درصد قیمت تور) ارائه می دهد. برای جزیره کیش، نیمه دوم فروردین، فصل تابستان و مهرماه از بهترین زمان ها برای جست و جوی تور کیش از شیراز ارزان دقیقه 90 می باشد.

تور کیش از شیراز ویژه نوروز 1401

تعطیلات عید، یکی از بهترین زمان ها برای سفر به جزیره کیش است. مجموعه رسپینا، پکیج های فراوانی با رنج های قی متی متنوعی برای تور کیش از شیراز ارائه کرده است که به صورت تلفنی و یا آنلاین، قابل رزرو می باشند. هم چنین تمامی این آفرها، با هدیه ویژه 1 میلیون و 600 هزار تومان خدمات گردشگری و بن تخفیف همراه است که به صورت زیر می باشند:

خدمات رایگان:

  • گشت جزیره و دیدن جاذبه های دیدنی کیش همراه با لیدر و عکاس
  • تماشای فیلم در سینما 7 بعدی به صورت رایگان
  • ورودی سافاری به همراه ترانسفر رفت
  • ورودی رستوران های موزیکال و ترانسفر رفت برگشت
  • ورودی کافه یخی به همراه با پذیرایی نوشیدنی های گرم (خانوادگی و فردی)
  • شاتل سواری، شو شبانه، قلعه وحشت و کشتی آکواریوم برای هر خانواده

خدمات با تخفیف ویژه:

  • غواصی، پاراسل، فلای برد
  • اسکوتر دریایی
  • بانجی جامپینگ
  • کشتی تفریحی
  • جایرو‌کوپتر
  • ماساژ و تمامی کنسرت های جزیره کیش

اطلاع از آفرهای تور کیش از شیراز لحظه آخری

وب سایت رسپینا سرویس های خدماتی ارائه کرده است که یکی از آن ها، سرویس "خبرم کن" است. با استفاده از سرویس خدماتی خبرم کن تورهای رسپینا که جدیدا ارائه شده است، می توانید از آخرین برنامه تخفیفات تور کیش از شیراز مطلع شوید و با بررسی آن، ارزانترین و بهترین تور را برای خود رزرو کنید. برای فعال سازی این سرویس، می بایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد صفحه اصلی وب سایت به نشانی respina24.ir شوید.
  2. از سربرگ اصلی سایت، گزینه تور را انتخاب نمائید.
  3. بر روی لینک " خبرم کن! اطلاع از تور های ویژه" بالای صفحه کلیک کنید.
  4. اطلاعات خواسته شده و شماره همراه یا ایمیل خود را وارد نمائید.
  5. هم چنین ارزان ترین آفرها به صورت روزانه از طریق کانال تلگرام تور داخلی رسپینا نیز با ذکر جزئیات و قیمت اطلاع رسانی می گردد.

قیمت تور کیش از شیراز

نمی توان برای تور کیش از شیراز نرخ مشخصی بیان کرد. چرا که این قیمت براساس عوامل مختلف بسیاری در بازه های مختلف، با افزایش و یا کاهش رو به رو می شود. قیمت گذاری برای تور کیش از شیراز بر اساس موارد مختلفی تعیین می شوند که عبارتند از:

  • زمان سفر (در ایام پیک و شلوغی جزیره باشد یا خیر؟)
  • وسیله سفر (اتوبوس یا هواپیما)
  • نوع اقامتگاه (هتل پنج ستاره، هتل ارزان قیمت، سوئیت یا پلاژ)
  • خدمات اقامتگاه (ترانسفر دارد یا خیر؟ چه تعداد وعده غذایی ارائه می دهد؟ امکانات اتاق ها چیست؟ و ...)
  • تعداد روزهای سفر

بهترین زمان رزرو ارزان تور کیش از شیراز

از نظر قیمت، از آنجائی که در فصل گرم تابستان مسافر کمی راهی این جزیره جنوبی می شود، لذا قیمت بلیط ها و هتل های کیش با کاهش چشمگیری همراه می شود. همچنین از نظر آب و هوایی، از اواخر آذر تا اواخر اردیبهشت ماه که هوای جزیره معتدل می باشد، بهترین زمان برای سفر و خرید تور کیش از شیراز می باشد.

ساحل مرجانی در تور کیش از شیراز

تور کیش از شیراز با ناهار

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، بر اساس قیمت تور، خدمات آن نیز متفاوت می باشد. بسیاری از تورها در خدمات خود ترانسفر رفت و برگشت، تخفیف خدمات گشت در جزیره و تفریحات و هم چنین وعده صبحانه رایگان ارائه می دهند. اما برخی از ارائه کنندگان نیز سایر وعده های غذایی (ناهار و شام) را نیز ارائه می دهند که هزینه های بیش تری در پی دارد. قبل از رزرو تور کیش از شیراز حتما از خدمات آن به همراه جزئیات جویا شوید.

تور کیش از شیراز زمینی

برای خرید تور کیش از شیراز زمینی، می بایست ابتدا با اتوبوس از شیراز راهی بندرعباس شده و از آن جا با شناور عازم کیش گردید. در این صورت اگر چه هزینه ای که می پردازید، کمتر است، اما مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. بنابراین اگر فکر می کنید که ممکن است دراین مسیر خسته شوید، بهتر است انتخاب سفر زمینی به کیش جلوگیری کنید. علاوه بر آن امکانات و خدماتی که در این سفر به شما ارائه می شود، نسبت به امکانلاتی که در سفر های هوایی برای مسافران در نظر گرفته شده است، بسیار کمتر است. در جدول زیر نیز به بررسی اطلاعات دقیق تر این مسیر می پردازیم:

ایستگاه مبدا:ترمینال کاراندیش شیراز
ایستگاه مقصد: پایانه مسافربری خلیج فارس بندرعباس
مدت زمان پیمودن مسیر با اتوبوس:حدودا 9 ساعت
مدت زمان پیمودن مسیر بندرعباس تا کیش با شناور:حدود یک ساعت

نکات مهم برای خرید تور کیش از شیراز

  • در صورتی که پس از پرداخت هزینه، لینک دانلود بلیط و واچر هتل برای شما فعال نشد، این موضوع را از طریق تماس با پشتیبانی رسپینا پیگیری نمائید.
  • تحویل اتاق در اکثر هتل ها در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 انجام می گردد. لذا اگر به صورت آنلاین از سایت رسپینا تور را خریداری می کنید؛ حتما به ساعت بلیط خود و هماهنگ بودن آن با زمان های نامبرده دقت کنید.
  • عودت هزینه تور در صورت کنسلی با کسر مبلغ جریمه هتل و ایرلاین/ شرکت اتوبوسرانی همراه خواهد بود.
  • امکان کنسلی تور و استرداد هزینه در ایام پیک وجود نخواهد داشت.
  • با رزرو تور کیش از شیراز رسپینا در تمامی مراحل سفر، کارشناسان شرکت همراه شما خواهند بود. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر می توانید بدون نگرانی با تلفن پشتیبانی رسپینا تماس حاصل فرمائید.

نیاز به راهنمایی دارید؟