{{ctrl.notification}}

تور کیش هتل شایان

لیست ارزان ترین تورهای کیش هتل شایان از تهران

مرتب سازی بر اساس :
خبرم کن! اطلاع از تور های ویژه
مشاور تور
{{row.admin_name}}
{{row.admin_cellphone}} {{row.admin_dakheli}}داخلی:
تور از {{row.from_name}} به {{row.to_name}}
{{row.night_count}} {{row.day_count}}
{{row.tour_name}}
حداقل نرخ
{{row.min_price}}
نمایش
هتل {{hotel.hotel_name}}
star_rate
{{hotel.hotel_address}}
{{hotel.hotel_catering}}
نرخ هر نفر
{{hotel.hotel_price}}تومان

وسیله نقلیه

رفت :
{{row.go_by}}
برگشت :
{{row.return_by}}

خدمات تور

{{row.services}}

توضیحات

{{row.description}}
ریال {{row.price}}
تور های تلفنی بیشتر

لیست آفرهای کیش هتل شایان از تهران

آفرهای رسپینا تایم
افرهای
تمام شد

آفرها به صورت محدود و روزانه قرار داده خواهد شد

منتظر پیشنهاد بعدی باشید .

تور کیش هتل شایان نوید بخش یک سفر دل نشین و آرام به عروس جزایر خلیج فارس است که اقامت در یکی از مجهز ترین هتل های تور کیش را به ارمغان می آورد. هتل شایان کیش معمولا جزو آن دسته از هتل هاییست که تا حرف اقامت در کیش به میان می آید اسمش در ذهن همه ی کسانی که حد اقل یک بار اسم این هتل و زیبایی ها و امکانات منحصر به فردش را دیده اند نقش می بندد. رسپینا با برگذاری تورهای کیش در هتل شایان فرایند سفر به کیش و اقامت در این هتل را به ساده ترین شکل ممکن فراهم کرده است که شما می توانید با چند کلیک به آسانی این تور را رزرو کرده و یا با تماس با کارشناسان ما تور های تلفنی هتل شایان را رزرو کنید. البته اگر خیلی اهل سفر از طریق تور نیستید و انتخاب شما خرید بلیط به صورت جداگانه است باز هم رسپینا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود ومی توانین تمام فراین خرید بلیط و رزرو را به صورت آنلاین از وب سایت رسمی رسپینا خریداری کنید.

 تور کیش هتل شایان

چرا تور کیش هتل شایان؟

تور کیش هتل شایان موقعیت مناسبی برای آن دسته از مهمانی است که به دنبال امکانات کامل و نزدیکی به دریا و مراکز تجاری هستند و می خواهند در یکی از پرطرفدارترین هتل های جزیره اقامت گزینند. این هتل با خدمات عالی و مناسبی که ارائه می دهد باعث شده جزو پرفروش ترین تورها باشد. با انتخاب این تور شرایطی فراهم می شود تا در هتلی که در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و فضای مدرن و امروزی را برای گردشگران به ارمغان آورده است، روزهای خاطره انگیزی را تجربه نمایید. در جدول زیر نیز مهم ترین دلایل انتخاب تور کیش هتل شایان را بیان می کنیم. 

 
فاصله هتل شایان تا پلاژ بانوان2.5 کیلومتر، 32 دقیقه پیاده
فاصله هتل شایان تا پلاژ آقایان1.3 کیلومتر، 16 دقیقه پیاده
فاصله هتل شایان تا ساحل1 کیلومتر، 12 دقیقه پیاده
فاصله هتل شایان تا فرودگاه6.2 کیلومتر، 10 دقیقه با ماشین

رزرو ارزان تور کیش هتل شایان 

عمدتا برای مسافران این سوال پیش می آید که با توجه به خدمات ارائه شده ممکن است هزینه های این هتل افزایش داشته باشد، و یا اینکه چگونه می توانیم ضمن خرید تور لاکچری کیش، سفری ارزان به کیش نیز داشته باشیم. پاسخ تمامی این سوال ساده است و شما با توجه به نکاتی که در ادامه گفته می شود شما می توانید رزرو ارزان تور کیش هتل شایان را انجام دهید.

رزرو اینترنتی تور کیش هتل شایان

  1. کافیست از بالای همین صفحه و کادر آبی سمت راست، تاریخ رفت و برگشت مدنظر خود را انتخاب و بر روی دکمه جست و جو کلیک کنید.
  2. در صفحه بعدی از کادرهای مربوط به انتخاب وسیله رفت، انتخاب وسیله برگشت و انتخاب اتاق، جزئیات مدنظر خود را انتخاب نمائید.
  3. با تایید انتخاب جزئیات تور، پیش فاکتور برای شما نمایش می یابد و در آخرین مرحله برای واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. پس از تایید واریز، لینک دانلود بلیط و واچر هتل برای شما فعال خواهد شد.

✔️ رزرو همزمان بلیط رفت و برگشت

✔️  بهره مندی از تخفیفات ویژه 

✔️ رزرو تور بدون لاگین شدن

✔️استرداد آنلاین تور

رزرو تور کیش هتل شایان لحظه آخری

برای سفر به کیش اگر تمایل دارید با هزینه های ارزان تر و قابل تخفیفی سفر کنید ما به شما تور های لحظه آخری را پیشنهاد می دهیم. در این صورت بلیطی که برای شما صادر می شود بلیط چارتر خواهد بود. با رزرو تور کیش هتل شایان لحظه آخری می توانید به شدت در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. در کل برای تهیه تور کیش می توانید از بلیط معمولی و یا چارتر که شامل تخفیف لحظه آخری است استفاده نمایید. این تور ها چون تنها چند ساعت قبل از پرواز به فروش می رسند دارای کاهش قیمت بسیار زیادی به نسبت بلیط معمولی می باشند بنابراین خرید تور لحظه آخری کیش هتل شایان هزینه های سفر شمارا به شدت کاهش می دهد. 

رزرو تور کیش هتل شایان لحظه آخری

قیمت تور کیش هتل شایان

قیمت تور کیش هتل شایان در حالت کلی به چند عامل مهم بستگی دارد. با توجه به تنوع بالا در اتاق های هتل کافیست کمی شرایط و قیمت ها را با هم مقایسه نمایید تا در نهایت بهترین گزینه را رزرو کنید. مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور کیش هتل شایان عبارتند از: 

بهترین زمان سفر به کیش

زمانی که با تعطیلات مناسبتی رو به رو هستیم آغاز سفر به کیش برای عده ای از گردشگران فرا می رسد و این کاملا عادی است در چنین موقعیت هایی با افزایش نرخ بلیط تور کیش هتل شایان و هتل ها رو به رو باشیم. همچنین در برخی  زمان ها از جمله ماه های سرد سال که با بهترین هوای کیش رو به رو هستیم بهترین زمان سفر به آن خواهد بود. اما اگر تمایل دارید سفر ارزان تری به کیش داشته باشید، ما به شما فصل تابستان را پیشنهاد می کنیم. در این بازه زمانی با رزرو اقامتگاه نه تنها هزینه خدمات گردشگری کاهش پیدا می کند، بلکه جشن و کنسرت و جشنواره های متعدی به منظور جذب گردشگر ارائه می گردد

بهترین زمان برای خرید تور کیش هتل شایان

برای آن که بهترین زمان ممکن به جزیره زیبای کیش سفر کنید باید در ابتدا به زمان انتخابی خود توجه کنید. اگر تمایل دارید در آرامش بیشتری سفر خود را سپری کنید ما به شما فصل امتحانات و یا ماه های گرم تر را پیشنهاد می دهیم که جزیره با پیک مسافر کمتری رو به رو است و شما می توانید تور هتل های 5 ستاره کیش را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. اما اگر قصد دارید در بهترین زمان آب و هوایی به جزیره سفر کنید؛ فصل پاییز و زمستان به شما پیشنهاد می شود که از مناسب ترین زمان ها برای رزرو ارزان قیمت تور کیش هتل شایان می باشد.

بهترین زمان برای خرید تور کیش هتل شایان

اطلاعات مهم و قابل توجه برای خرید تور کیش هتل شایان

علاوه بر امکانات خوب و کاملی که هتل شایان در اختیار مهمانان عزیز قرار می دهد ممکن است بر خلاف میل برخی از مسافران باشد. به همین جهت برای سفر با تور کیش هتل شایان به نکاتی که در ادامه ذکر می گردد توجه فرمایید تا سفر خوب و به یادماندنی ای را در کنار عزیزان خود تجربه نمایید. همچنین با اقامت در این هتل شما می توانید بدون صرف زمان به علت نزدیکی به ساحل زیبای جزیره  از تفریحات آبی و قدم زدن برروی شن های طلایی جزیره کیش و دیگر تفریحات به آسانی بهره مند شوید.می توانید با خوانواده خود لب ساحل رفته و در هنگام غروب آفتاب عکس های به یاد ماندنی را بگیرید. همچنین فاصله زمانی کوتاه این هتل  با بازار های تجاری، اسکله تفریحی و دیگر مراکز باعث می شود تا از احساس رضایت خاطر کاملی داشته باشید.

تور کیش هتل شایان 5 روز و 4 شب

برای سفر به جزیره کیش از مهم ترین عواملی که باید در هنگام برنامه ریزی سفر به آن توجه کنید؛ مدت زمان سفر می باشد که با افزایش و یا کاهش آن، امکان تغییر قیمت نیز لحاظ می گردد، سپس مدیریت اقتصادی کاملی بر روی هزینه های سفر خود خواهید داشت. بهترین مدت زمان سفر با تور کیش هتل شایان 5 شب و 4 روز می باشد. که در این بازه زمانی می توانید برنامه ریزی کاملی بر روی برنامه سفر خود داشته باشید.

نیاز به راهنمایی دارید؟