لوگو رسپینا
لوگو رسپینا یکی از اصلی ترین عناصر هویت برند این آژانس هواپیمایی به شمار میآید و نقش مهمی در تمایز این برند از سایر رقبا دارد. این لوگو از دو بخش تشکیل شده است. بخش تصویری آن بر اساس حرف فارسی (ر) که حرف آغازین این نام می باشد طراحی شده و به آن (مونوگرام) گفته می شود. بخش نوشتاری لوگو شامل نام برند به زبان انگلیسی است که به آن (لوگو تایپ) گفته می شود. ترکیب این دو بخش در کنار یکدیگر ساختار کامل لوگوی رسپینا را تشکیل می دهد
رنگ سازمانی لوگو رسپینا
رنگ نارنجی مایل به هلویی در برندینگ حوزه سفر انتخابی هدفمند است. این رنگ مفاهیم گرما انرژی مثبت و تعامل را منتقل می کند. درعین حال به دلیل تناژ متعادل خود حس اعتماد و آرامش را نیز القا می نماید که برای یک برند ارائه دهنده خدمات آنلاین سفر اهمیت دارد.
فرم نماد (pictogram)
نام (pictogram) مخفف picture است که به آرم های تصویری گفته می شود که توسط اشکال و فرم و خط بدون نوشتار در آنها یا علائم اختصاری حروف طراحی می شوند.

فرم مرکزی لوگو دارای چند لایه مفهومی است:
- شباهت به حرف فارسی (ر) به عنوان امضای تصویری نام برند
- تداعی گر حرکت، مسیر یا پرواز
- قابل تفسیر به عنوان نقشه مسیر، پرنده یا بادبان در ارتباط با مفهوم سفر
دایره بیرونی نیز معنی های زیر را منتقل می کند:
- کامل بودن تجربه سفر
- پیوستگی خدمات برند (پرواز، هتل، تور)
- تاکید بر ایمنی و پشتیبانی مستمر
سبک طراحی
ساختار طراحی مینیمال و مدرن است و با محیط دیجیتال سازگار می باشد و با استفاده از خطوط نرم و بدون زاویه تیز موجب انتقال حس سادگی و سهولت در استفاده از خدمات آنلاین می شود. همچنین طراحی لوگو قابلیت استفاده در مقیاس های مختلف از جمله اپلیکیشن، وب سایت، بیلبورد و کارت ویزیت را دارد.






