راهنمای ثبت درخواست پشتیبان
برای ثبت درخواست پشتیانی باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر با نحوه ایجاد حساب کاربری آشنایی ندارید، راهنمای مربوط به ثبت نام در سایت را مطالعه کنید. اگر از طریق کامپیوتر وارد سایت می شوید، راهنمای دسکتاپ و اگر از طریق تلفن همراه خود قصد ورود به سایت را دارید، راهنمای موبایل را مطالعه کنید. همچنین اگر از طریق اپلیکیشن قصد ثبت درخواست پشتیبان را دارید، در آخر راهنمای مربوط به آن توضیح داده شده است.
راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی از طریق دسکتاپ
پس از ورود به حساب کاربری روی گزینه "پشتیبانی" و سپس "ایجاد پیام" کلیک کنید.
سپس باید پشتیبان مربوطه را انتخاب کنید. هر پشتیبان برای پیگیری یک درخواست اختصاص داده شده است و برای اینکه پاسخ خود را سریعتر دریافت کنید، بهتر است در انتخاب پشتیبان دقت کنید.
موضوعی برای پیام خود انتخاب کنید. این موضوع می تواند شامل سوال یا مشکل اصلی شما باشد. متن پیام خود را با جزئیات بیشتری بنویسید تا پشتیبان مشکل شما را سریعا بررسی کند.
در صورتی که نیاز به ارسال فایل داشته باشید، روی گزینه " انتخاب فایل " کلیک کرده و فایل مد نظر را بارگزاری کنید. در نهایت روی گزینه ثبت کلیک کنید تا درخواست شما با موفقیت ذخیره شود.
در نهایت روی گزینه ثبت کلیک کنید تا درخواست شما با موفقیت ذخیره شود.
در قسمت پیام ها می توانید وضعیت پیام خود را مشاهده کنید. اگر هیچ پیامی نداشته باشید، حساب کاربری شما مانند تصویر زیر است و اگر چندین پیام ثبت کرده باشید، می توانید بر اساس شماره یا متن پیام، آن را پیدا کرده و وضعیت پیام را بررسی کنید. منظور از وضعیت نیز این است که آیا پشتیبان پیام شما را پاسخ داده یا همچنان در حالت انتظار است.
راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی از طریق موبایل
پس از ورود به حساب کاربری روی گزینه "پشتیبانی" و سپس "ایجاد پیام" کلیک کنید.
سپس باید پشتیبان مربوطه را انتخاب کنید. هر پشتیبان برای پیگیری یک درخواست اختصاص داده شده است و برای اینکه پاسخ خود را سریعتر دریافت کنید، بهتر است در انتخاب پشتیبان دقت کنید.
موضوعی برای پیام خود انتخاب کنید. این موضوع می تواند شامل سوال یا مشکل اصلی شما باشد. متن پیام خود را با جزئیات بیشتری بنویسید تا پشتیبان مشکل شما را سریعا بررسی کند.
در صورتی که نیاز به ارسال فایل داشته باشید، روی گزینه " انتخاب فایل " کلیک کرده و فایل مد نظر را بارگزاری کنید. در نهایت روی گزینه ثبت کلیک کنید تا درخواست شما با موفقیت ذخیره شود.
در نهایت روی گزینه ثبت کلیک کنید تا درخواست شما با موفقیت ذخیره شود.
در قسمت پیام ها می توانید وضعیت پیام خود را مشاهده کنید. اگر هیچ پیامی نداشته باشید، حساب کاربری شما مانند تصویر زیر است و اگر چندین پیام ثبت کرده باشید، می توانید بر اساس شماره یا متن پیام، آن را پیدا کرده و وضعیت پیام را بررسی کنید. منظور از وضعیت نیز این است که آیا پشتیبان پیام شما را پاسخ داده یا همچنان در حالت انتظار است.
راهنمای ثبت درخواست پشتیبان از طریق اپلیکیشن
پس از ورود به اپلیکیشن در صفحه اول روی سه خط بالا و در سمت راست صفحه کلیک کنید.
سپس روی گزینه "پشتیبانی آنلاین" کلیک کنید.
در این صفحه راه های ارتباطی با سرویس های مختلف فراهم شده است. هر سرویس مانند پرواز داخلی سه راه ارتباطی از طریق ایمیل، واتساپ و تلگرام دارد که برای برقراری ارتباط مستقیم با پشتیبان باید روی گزینه مربوط به آن کلیک کنید.