tglCty
مسافران : 1
اکونومی
جمعه 1403/01/10
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
45,136 ت
شنبه 1403/01/11
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
36,718 ت
یکشنبه 1403/01/12
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
45,595 ت
دوشنبه 1403/01/13
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینLH می باشد LH
47,732 ت
سه شنبه 1403/01/14
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
32,830 ت
چهارشنبه 1403/01/15
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
36,773 ت
پنجشنبه 1403/01/16
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
33,037 ت
جمعه 1403/01/17
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
36,532 ت
شنبه 1403/01/18
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
36,351 ت
یکشنبه 1403/01/19
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
41,788 ت
دوشنبه 1403/01/20
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
47,974 ت
سه شنبه 1403/01/21
--

اطلاعات پرواز تهران به تورنتو

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
503
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
13 ساعت و 35 دقیقه
routing مسافت
8923 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 18:40
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 23:40
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز تهران تورنتو

arrowRight
Intersky
Anadolu jet
China Southern Airlines
Emirates Airline
Flydubai
Azerbaijan Airlines
Kuwait Airways
Lufthansa
Swiss International Air Lines
Austrian Airlines
Qatar Airways
Turkish Airlines
arrowLeft
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران به تورنتو

questions بهترین زمان برای سفر به تورنتو چه فصلی می باشد ؟
arrow down icon

بهترین زمان سفر که تورنتو بسیار شلوغ می شود در تابستان است که به دلیل هوای عالی در ان بازه ی زمانی حجم بالایی از مسافران به این شهر می ایند . اگر میخواهید که در کنار هوای مناسب گردشگری ارام و به دور از شلوغی را داشته باشید نیز بهار و پاییز را می توانید جهت سفر انتخاب کنید.

questions پرواز تورنتو از تهران چقدر طول می کشد؟
arrow down icon

این پرواز با توجه به توقف های طول مسیری که دارد زمانی در حدود 17 ساعت در بر خواهد داشت

questions در سفر به تورنتو از تهران از چه اماکنی می توانیم بازدید کنیم؟
arrow down icon

قلعه ی کازا لوما ، برج سی ان ان ، موزه رویال اونتاریو ، باغ وحش جذاب تورنتو ، جزایر تورنتو ، باغ ادوارد

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما تهران تورنتو از مسیر های هوایی خارجی پر تردد می باشد که به دلایلی چون اقامت ، سفر دانشجویی یا تفریحی و یا بازدید از اقوام انجام می پذیرد . نکته حائز اهمیت در مورد خرید بلیط هواپیما این مسیر ، توقف در چند نقطه از جهان برای جا به جایی پرواز می باشد زیرا به صورت مستقیم از تهران به تورنتو پرواز وجود ندارد . از این رو باید نکاتی در مورد پرواز تورنتو را بدانید که در ادامه به ان خواهیم پرداخت . با مراجعه به سامانه رسپینا علاوه بر خرید بلیط پرواز تورنتو می توانید تور را نیز خریداری کنید . با رسپینا همراه باشید .

خرید بلیط هواپیما تهران به تورنتو

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران تورنتو

در حال حاضر برای این مسیر امکان پرواز مستقیم وجود ندارد و هر یک از شرکت های هواپیمایی مسیرهای متفاوتی را برای رسیدن به مقصد طی می کنند. در نتیجه بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی این مسیرها را با هم مقایسه کنید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید. با خرید اینترنتی بلیط این مسیر می توانید این مقایسه را در یک نگاه و در کمترین زمان انجام دهید. البته لازم به ذکر است که بهتر است سایت هایی را برای خرید اینترنتی بلیط پرواز انتخاب کنید که شرکت های هواپیمایی بیشتری را تحت پوشش قرار دهند و با خیال آسوده انتخاب خوبی داشته باشید.

علاوه بر راحت شدن فرآیند مقایسه مسیرها در هر یک از شرکت های هواپیمایی، با خرید اینترنتی بلیط تهران به تورنتو با هواپیما نگرانی بابت محدودی های زمانی در ساعت کاری آژانس های مسافرتی نخواهید داشت و در هر ساعت از شبانه روز حتی روزهای تعطیل نیز می توانید نسبت به خرید بلیط اقدام کنید.

تورنتو را بیشتر بشناسیم

پر جمعیت ترین شهر کانادا و پنجمین شهر بزرگ امریکای شمالی که جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر را در خود جای داده است . شهری که انگار برای تفریح ساخته شده و در هر گوشه از ان کافه یا رستورانی را می توانید ببینید . 8 هزار رستوران داخل تورنتو بدین معنی است که در سفری که با خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو داشته باشید حتما باید  غذاهای این شهر را امتحان نمایید (استیک این شهر ارزش یکبار خوردن را دارد ) .

اماکن دیدنی شهر تورنتو انقدر زیاد است که شاید نرسید به همه نقاط این شهر سربزنید .از جمله اماکنی که باید  در این شهر زیبا از ان بازدید کنید می توان به موارد زیر اشاره نمود :

قلعه ی کازا لوما ، برج سی ان ان ، موزه رویال اونتاریو ، باغ وحش جذاب تورنتو ، جزایر تورنتو ، باغ ادوارد

خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو با کمترین قیمت

ایرلاین و کلاس پروازی

برای خرید بلیط تهران تورنتو چند گزینه پیش رو دارید و هر یک از ایرلاین ها نرخ های متفاوتی را بر اساس مسیر و کلاس پروازی و همچنین تاریخ خرید بلیط اعلام میکنند. در نتیجه با کمی مقایسه قیمت بلیط در ساعات و ایرلاین های مختلف می توانید در گران یا ارزان بودن سفر نقش داشته باشید.

زمان مناسب سفر به تورنتو

لازم است بدانید در روزهایی از سال که تقاضا برای خرید بلیط سفر هوایی در یک مسیر خاص زیاد باشد، به همان اندازه افزایش چشمگیری در نرخ بلیط ها وجود دارد، در نتیجه برای مثال برای خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو در تعطیلات کریمس قیمت ها بالا خواهد بود. در نتیجه پیشنهاد می کنیم حتما به مساله دقت داشته باشید و اگر می توانید برنامه سفر را تغییر دهید، قیمت ها را در چند روز آینده با هم مقایسه کنید. سایت های معتبر و جامع این امکان را در اختیارتان قرار می دهند تا نرخ ها را در چند هفته آینده براحتی با هم مقایسه نمایید.

خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به تورنتو

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو

برای اینکه بهترین زمان سفر به این شهر را بخواهیم بیابیم باید دید هدف شما از سفر چیست و چه چیزی از سفر می خواهید. فصل زمستان از نظر اب و هوایی دما این شهر بسیار پایین و حتی در اکثر روز ها به زیر صفر می اید . ولی در همین فصل فستیوالی با عنوان غذای زمستان برگزار می شود و در ان غذاهای لذیذی سرو می گردد که سبب حضور توریست های فراوان در این شهر می شود .

ولی بهترین زمان سفر که تورنتو بسیار شلوغ می شود در تابستان است که به دلیل هوای عالی در ان بازه ی زمانی حجم بالایی از مسافران به این شهر می ایند . اگر میخواهید که در کنار هوای مناسب گردشگری ارام و به دور از شلوغی را داشته باشید نیز بهار و پاییز را می توانید جهت سفر انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید بلیط هواپیما تهران به تورنتو

یکی از بزرگترین مشکلاتی که اغلب مسافران در سفرهای خارجی با آن مواجه می باشند، عدم توجه به توقف های پرواز می باشد. برای توقف در برخی از کشورها لازم است ویزای ترانزیت داشته باشید و در نتیجه پیشنهاد می کنیم حتما به این موضوع دقت کنید و تمام مجوزهای مورد نیاز را با مشاوره با کارشناسان این حوزه همراه داشته باشید.

یکی دیگر از نکات مهم در سفر با هواپیما در پرواز های خارجی، حمل دارو می باشد که مشکلات زیادی را برای اغلب مسافران به همراه دارد. لازم به ذکر است که حمل برخی از داروهای به ظاهر ساده مانند مسکن ها از نظر برخی از ایرلاین ها کاملا ممنوع بوده و نیاز به مجوز دارد.

با قوانین استرداد بلیط در هر یک از شرکت های هواپیمایی دقت کنید و در اولین فرصت نسبت به استرداد آنلاین بلیط اقدام نمایید. دقت کنید که در برخی از کلاس های پروازی ایرلاین ها ممکن است امکان استرداد وجود نداشته باشد و در نتیجه با ضرر مالی زیادی مواجه خواهید شد.

استفاده کردن داز کارت‌های تخفیف گردشگری

در تورنتو، شما به عنوان یک گردشگر، فقط با پرداخت یه مبلغ ناچیز، می توانید ، کارت‌های تخفیفی که برای بازدید از اماکن گردشگری وجود دارند، را تهیه و استفاده کنید. این کارت‌ها شامل بازدید از موزه‌ی سلطنتی اونتاریو، برج CN، عمارت کاسا لوما، مرکز علوم اونتاریو و باغ وحش می‌شوند. اگر قصد دارید به همه‌ی این جاهای دیدنی سر بزنید، استفاده از این کارت می‌تواند، مقدار زیادی از هزینه‌های  سفرشما رو کاهش دهد.

 

بلیط هواپیما تهران به تورنتو

خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو از رسپینا

سایت رسمی خرید اینترنتی رسپینا با فراهم کردن امکان خرید بلیط از بیش از 950 ایرلاین داخلی و خارجی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید بلیط هواپیمای این مسیر محسوب میشود. رسپینا علاوه بر داشتن ظاهر ساده و کاربرپسند، امکان استرداد آنلاین بلیط را نیز فراهم نموده و تیم پشتیبانی 24 ساعته آن در تمام طول سال، حتی روزهای تعطیل سال پاسخگوی سوالات شما می باشد. سایر خدماتی که از این سامانه می توانید دریافت کنید را به اختصار در زیر توضیح می دهیم.