رسپینا
کیش

تور اقساطی کیش از مشهد بخریم یا نخریم؟

تور اقساطی کیش از مشهد از گزینه های محبوب بین مسافران این شهر است که البته بازار داغی را نیز در میان آژانس ها و مراکز خدمات گردشگری شامل می شود. هزینه های بالای تور کیش از مشهد خصوصا در ایام های سیزن (High Season) مثل پاییز و زمستان، بر استقبال این نوع تورهای اقساطی افزوده است. در ادامه مطلب، گزارش کلی از باید و نبایدهای این تور جمع آوری کرده ایم که توصیه می کنیم حتما تا انتها مطالعه نمایید.

تور کیش از مشهد رسپینا
تور کیش از مشهد رسپینا

وقتی هزینه تورها سر به فلک می کشد!

فرض کنید یک خانواده مشهدی 4 نفره قصد سفر به کیش را داشته باشند. مطابق مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری (آبان 1400) بلیط هواپیما از مشهد به کیش بهایی معادل 1.347.000 دربردارد. یعنی این خانواده برای سفر خود فقط می بایست مبلغ 10.76.000 را صرف هزینه بلیط رفت و برگشت نمایند. البته اگر هزینه هتل، خورد و خوراک، تفریحات و خدمات گردشگری را در نظر نگیریم. از طرف دیگر و با همه آنچه که عنوان شد، از سفر نیز نمی توان چشم پوشی کرد و آن را به کل خط زد. در این صورت، چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟

هتل های کیش
معایب تور اقساطی کیش از مشهد  به صورت خانوادگی
معایب تور اقساطی کیش از مشهد به صورت خانوادگی

آفری استثنائی برای تور اقساطی کیش از مشهد 

یکی از راه حل های آژانس های هواپیمایی شهر مشهد، ارائه آفرهای اقساطی است. این ابتکار عمل که با استقبال خوبی مواجه شده و انصافا بخشی از مشکلات مربوط به هزینه سفر را نیز حل کرده است، اما باز هم معایب خودش را دربردارد. پیش تر در مقاله تور اقساطی کیش بررسی دقیق تری بر روی معایب تورهای اقساطی داشتیم که باعث شد این گزینه نیز از لیست انتخاب های مسافران خط بخورد.

مثلا یکی از این معایب، مساله افزایش قیمت تمام شده تور بود. به طوری که بسیاری از مسافران گزارش داده بودند، آفری که به صورت نقدی هزینه 8 میلیون تومان را در بر داشت، به صورت اقساطی تا 10 میلیون تومان نیز افزایش پیدا کرد. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تصمیمتان را برای خرید تور اقساطی بگیرید، حتما مقاله نامبرده را به طور کامل مطالعه کنید.

معایب تورهای اقساطی
معایب تور اقساطی کیش از مشهد

چرا به جای خرید تور کیش از مشهد اقساطی، تور ارزان نخریم؟

همیشه اولین سوالی که مسافران از کارشناسان تور داخلی رسپینا جویا می شوند، قیمت تور بوده است. خصوصا برای مسافرانی که به صورت خانوادگی و یا گروهی سفر می کنند، پیدا کردن آفری ارزان قیمت بسیار حائز اهمیت است. همان طور که خودتان نیز اطلاع دارید، نکاتی مثل انتخاب بازه زمانی خلوت برای سفر یا هتل هایی با قیمت ارزان تر می تواند تاثیر چشمگیری بر قیمت تور داشته باشد.

البته که خرید تورهای اقساطی نیز با تمام معایبی که در بردارد، همچنان یک راهکار موثر برای حل مشکل هزینه های سفر است. بنابراین جدا از قیمت های غیرمنطقی برخی از مراکز و آژانس ها، پیدا کردن یک آفر قیمت مناسب خیلی هم غیرممکن یا دور از ذهن نیست.

تور ارزان کیش
تور ارزان کیش

هدیه ویژه خدمات گردشگری رسپینا

شرکت رسپینا به عنوان بزرگترین مرکز خدمات گردشگری و مسافرتی شرق کشور، آفرهای مختلفی را به صورت تلفنی و اینترنتی ارائه می دهد که بر اساس نیاز مخاطب از نظر کیفیت، قیمت های متفاوتی را نیز دربردارد. همچنین برای تمامی این پکیج ها، 300 هزار تومان خدمات گردشگری محبوب جزیره به صورت رایگان و مابقی خدمات با تخفیف ویژه قرار داده شده است که می توانید از آن بهره مند شوید.

هدیه ویژه خدمات گردشگری رسپینا
هدیه ویژه خدمات گردشگری رسپینا

بالاخره تور اقساطی کیش از مشهد بهتر است یا عادی؟

پاسخ این سوال ممکن است برای هر مخاطبی متفاوت باشد. بالاخره هر کدام از تورهای اقساطی و نقدی مزایا، معایب و هم چنین طرفداران خاص خود را به همراه دارند که با توجه به مواردی که تا اینجا عنوان شد، می توانید هر کدام را که با شرایط شما متناسب تر است، انتخاب کنید. با این وجود، شناخت نیازها و احترام به حقوق مسافر، همواره یکی از اهداف اصلی تیم رسپینا بوده است. لذا اگر برای سفر خود نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید بر روی کمک و راهنمایی تیم تور داخلی رسپینا نیز حساب کنید. با رسپینا روی زمین نمی مانید. . .

سوالات متداول

تور کیش از مشهد چند روزه است؟

اغلب تورها بین 3 الی 5 روز ارائه می شود اما در صورتی که تمایل دارید تعدا روزها را کمتر یا بیشتر کنید، بهتر است با پشتیبانی رسپینا تماس بگیرید.

تور لوکس کیش از مشهد دارای چه امکانات و خدماتی است؟

افرادی که تورهای لوکس را رزرو می کنند، از امکاناتی همچون هتل 5 ستاره، پرواز با کیفیت، ترانسفر در فرودگاه و. . . بهره مند می شوند.

هزینه تور مشهد به کیش چقدر است؟

هزینه های تور بنا بر موارد مختلفی از جمله زمان سفر، کیفیت هتل، خدمات ارائه شده و. . . متغیر است.

تور کیش از مشهد با قیمت ارزان را چطور می توان تهیه کرد؟

مجموعه بزرگ رسپینا با ارائه ارزان ترین تورها در زمان های مختلف، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. به همین منظور شما با استفاده از راهنمایی از پشتیبانی این مجموعه می توانید از خدمات و امکانات در تورهای ارزان مختلف از جمله تور کیش از مشهد بهره مند شوید.

لیلی عسکری

در سفر، دنیای جدیدی را می‌بینید؛ از مهمان‌نوازی مردم و فرهنگ آنان تا طبیعت بکر و جاذبه‌های تاریخی، سفر به دور از روتین زندگی فرصتی است برای رشد! با مطالعه و تجربیات شخصی، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری رو معرفی می‌کنم و نکاتی که به مسافران در طی سفر کمک می‌کنه رو ارائه میدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا