رسپینا
مشهد

با مجتمع تفریحی کوهسر مشهد بیش تر آشنا شوید!

مجتمع تفریحی کوهسر مشهد کجاست؟

اگر قصد رفتن به یک مرکز خرید لوکس، مجموعه ها و سالن های بدنسازی، بولینگ و بیلیارد مجهز و یا انجام بازی های گروهی مانند لیزرتگ، اتاق فرار و پینت بال کوهسر مشهد لذت را داشته و همزمان قصد استفاده از بهترین رستوران ها و فست فود های مشهد را دارید، مجتمع تفریحی کوهسر مشهد بهترین انتخاب شما خواهد بود.

مجتمع تفریحی کوهسر مشهد

کوهسر مشهد در فضایی به مساحت 50.000 متر مربع به همت شهرداری مشهد ایجاد شده که در این مجتمع می توانید بازی های زیادی از قبیل لیزرتگ، پینت بال و اتاق فرار لذت، را تجربه نمایید. کوهسر دارای مجموعه ها و سالن های بدنسازی، بولینگ و بیلیارد بوده که تجربه ی منحصر به فردی را برای شما ایجاد می کند. مرکز خرید این مجموعه از معروف ترین و زیباترین مراکز خرید مشهد بوده و همچنین فود کورت مجموعه به همراه بهترین رستوران ها و فست فود های منطقه، برای افرادی که به تفریحات شکم گردی علاقه مند هستند نیز موقعیتی مناسب است. وجود این طیف امکانات پاسخگوی تمامی سلیقه ها می باشد.

مجتمع تفریحی کوهسر، بنایی 5 طبقه با ارتفاع 20 متر و از بام های مشهور مشهد است. معماری و طراحی این ساختمان به گونه بوده که مکان مناسبی برای استراحت و تفریح می باشد. کوهسر به علت ارتفاع خود نسبت به سایر نقاط مشهد، دید و ویو بسیار عالی را از شهر به شما خواهد داد لذا به عنوان یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی مشهد بشمار می رود. اگر قصد بازدید کامل از کوهسر، مراکز خرید و امکانات آن را دارید، حداقل 5 ساعت از زمان خود را برای آن در نظر بگیرید.

مجتمع تفریحی کوهسر مشهد کجاست؟

کوهسر در انتهای بلوار هاشمیه، بین هاشمیه 60 و 62 قرار داشته و ساعت بازدید آن بین 7 صبح الی 1:30 بامداد است.

تور مشهد از تهران

مسیر دسترسی مجتمع تفریحی کوهسر مشهد با حمل و نقل عمومی

جهت دسترسی به این پارک از طریق حمل و نقل عمومی کافیست در ایستگاه  هاشمیه 64  خط 1097 (پایانه بوستان خورشید- امیریه)  پیدا شده و فاصله 2 دقیقه از پارک را پیاده روی نمائید. قیمت ورودی کوهسر مشهد رایگان بوده اما جهت استفاده از پارکینگ، سالن های ورزشی و. . . باید هزینه پرداخت کنید.

مسیر دسترسی مجتمع تفریحی کوهسر با خودرو شخصی

بعلت ترافیک بالای بلوار هاشمیه و وکیل آباد پیشنهاد می شود که با مترو خط 1 در ایستگاه هاشمیه پیدا شده ادامه مسیر را تا این مجموعه ی زیبا با تاکسی های مسیر 48 دقیقه ای تا این مسیر را طی نمایید.
در صورتی که از وسیله ی شخصی استفاده می کنید، در ساعات خلوت مراجعه کرده و یا از مسیر های بلوار نماز و پیروزی برای دسترسی به این پارک پیدا کنید.


View Larger Map

امکانات رفاهی پارک کوهسر هاشمیه

امکانات مجتمع تفریحی کوهسر دارای چندین  فاز بوده که مهمترین فاز های آن را فاز 1 و 2 تشکیل داده که به بررسی امکانات هر فاز بصورت جدا می پردازیم. فاز سوم مجموعه کوهسر مشهد را بخش تجاری آن تشکیل می دهد.

مجتمع تفریحی کوهسر مشهد

امکانات فاز 1 مجتمع تفریحی کوهسر مشهد

در این فاز امکانات تفریحی ورزشی مانند سالن بیلیارد، اسنوکر، بولینگ و بازی های کامپیوتری تشکیل می دهد.

گیم سنتر مجتمع تفریحی کوهسر مشهد

گیم سنتر مجموعه کوهسر تحت عنوان گیم سنتر امپراطور، با امکانات زیر به مشتریان خود در سانس های 30 دقیقه ارائه می دهد:

سیمولاتور های فوق پیشرفته هواپیما (شبیه ساز پرواز) و خودرویی (شبیه ساز رانندگی)
سیمولاتور ماشین با سیستم قوی و دارای فرمان، دنده، گاز، كلاچ، ترمز و دارای تصویر به اندازه ١٢٠ اينچ (٣ تلويزيون ٤٠ اينچ) و شامل چند بازی متنوع
دستگاه واقعیت مجازی اچ تی سی وايو ، بهترین عینک واقعیت مجازی
دارای استیج متفاوت برای بازی های ریلی و بازی های با سبک های متفاوت
امکان بازی با کنسول PS4 در محیطی بسیار متفاوت و قسمت وی آی پی
کنسول پی اس ٤ همراه با چمن مصنوعی و تلويزيون ٥٥ اينچ و به همراه واقعیت مجازی پلی استیشن
دستگاه arcade مخصوص بازی های نوستالژیک مثل ماریو و مورتال كمبت و….

گیم سنتر مجتمع کوهسر مشهد

پیشنهاد ویژه رسپینا: رزرو تور مشهد با قطار از تمام شهرها با گارانتی قیمت

سالن بولینگ مجتمع تفریحی کوهسر مشهد

سالن بولینگ کوهسر از پرطرفدارترین قسمت های مجموعه بوده و دارای 8 خط بولینگ استاندارد بوده و در آن آموزش رایگان بولینگ نیز به علاقه مندان داده می شود. این سالن جهت برگزاری مسابقات تیمی طراحی گردیده است. سالن بولینگ دارای کافی شاپ مجهز جهت پذیرایی از مراجعان می باشد. همچنین سالن بولینگ، ویو بسیار خوبی نسبت به شهر مشهد و مناطق اطراف آن دارد.

سالن بیلیارد – اسنوکر این مجموعه بسیار کامل بوده و امکان استفاده خانم ها و آقایان را دارد، برای استفاده بهتر از این سالن در زمان بعد از ظهر و ساعت 16 به بعد مراجعه نمائید.

سالن بولینگ مجمتع کوهسر مشهد
کوهسر مشهد بولینگ

اتاق فرار مجموعه ی تفریحی کوهسر مشهد

مجموعه تفریحی کوهسر مشهد از معدود مجموعه های مشهد بوده که بازی اتاق فرار را برای مخاطبینی که دوستدار هیجان هستند، پیش بینی کرده است. در این مجموعه سه بازی یا سه سناریو ارائه می‌شود که عبارتند از:

اتاق فرار کوهسر مشهد
۱- اتاق فرار، سناریو فرار از زندان (ژانر هیجانی)

داستان این اتاق بدین این صورت است که شما یک زندانی با محکومیت ۶۰ سال حبس هستید و فرجام خواهی شما رد شده است و هیچ امیدی به آزادیتان نیست، از این رو تنها گزینه شما فرار از زندان است. طی شورشی که در زندان رخ می دهد این فرصت برای شما بدست آمده تا با استفاده از هوش خود از زندان فرار کنید.

 اتاق فرار با سناریو فرار از زندان
۲- اتاق فرار، سناریو قتل مرموز (ژانر معمایی- هیجانی)

داستان این اتاق فرار در واقع جلوگیری از رخ دادن یک قتل است. برپایه داستان این اتاق فرار شما در محل زندگی یکی از مافیا های قدرتمند و خطرناک شهر لندن قرار دارید و متوجه شده که این مافیای معروف می‌خواهد یکی از مقامات مهم شهر را در هنگام سخنرانی به قتل برساند. حال شما یک ساعت وقت دارید تا محل قرار مافیا با قاتلین را کشف و از محل فرار کنید.

۳- اتاق فرار، سناریو آزمایشگاه زامبی (ژانر ترسناک- هیجانی)

داستان این اتاق فرار هاشمیه مشهد از این قرار است که در یکی از آزمایشگاه‌های شهر تلاش‌ها و آزمایشاتی برای تبدیل زامبی‌ها به انسان صورت می‌گیرد اما طی اتفاقی کنترل اوضاع از دست خارج شده و زامبی ها وارد شهر شده و در حال پخش نمودن آلودگی می باشند. حال شما باید درون آزمایشگاه باقی مانده شهر به دنبال درمان بیماری باشید.

اتاق فرار کوهسر مشهد؛ سناریو آزمایشگاه زامبی
اتاق فرار کوهسر مشهد؛ سناریو آزمایشگاه زامبی

امکانات فاز 2 مجتمع تفریحی کوهسر مشهد

 امکانات فاز دوم مجتمع تفریحی کوهسر شامل موارد ذیل می باشد.

زمین تنیس
سالن‌های بسکتبال، بدنسازی و والیبال
استخر، جکوزی و مجموعه آب درمانی
پارکینگ اختصاصی و طبقاتی در ۷ طبقه

زمین تنیس کوهسر: زمین تنیس کوهسر، تحت عنوان خانه تنیس مشهد شناخته شده که در آن تنیس بازان آماتور و حرفه ای در آن به بازی می پردازید. برای آموزش نیز بخشی در نظر گرفته شده تا علاقه مندان بتواند به یادگیری این ورزش زیبا بپردازند.

زمین تنیس کوهسر مشهد

 فاز 3 مجتمع تفریحی کوهسر مال مشهد – مرکز خرید

مرکز خرید کوهسر مال مشهد دارای 220 واحد تجاری بوده که متراژ واحد های آن  بین 12 الی 190 متری های دوبلکس می باشد. کوهسر مال، معماری زیبا و خیره کننده ی  مکان فوق العاده ای برای عکاسی است.این مرکز خرید به علت داشتن اجناس برند، مرکز خرید گران و لوکسی نسبت به سایر مراکز خرید مشهد بوده و طراحی طبقات به گونه است که می توان از هر طبقه، از دیدن منظره شهر لذت ببرید.

مجموعه تجاری کوهسر به علت داشتن مجموعه های تفریحی متنوع، بهترین رستوران و فست فودهای مشهد، فروشگاه های خرید بسیار زیاد و متنوع از لوکس ترین مراکز بوده که می تواند پاسخگوی بسیار خوبی برای تمامی سلیقه ها باشد.از دیگر امکانات کوهسر مشهد می توان به سالن ماساژ، مجتمع اقامتی، مجتمع تجاری، رستوران‌های سنتی، رستوران‌های زمستانی و تابستانی، پینت بال، اتاق فرار، لیزرتگ و سالن اسکواش اشاره کرد.

پارک کوهسر مشهد با داشتن شعب رستوران ها و فست فود های مطرح در داخل و کنار خود برای افرادی که به دنبال تفریحات شکم گردی می باشند مکان بسیار جذابی خواهد شد. همچنین فود کورت مجموعه لیست منوی بسیار کاملی دارد. غذهای رستوران ها و فست فود های مجموعه را می توان در فضای آزاد استفاده کرد تا علاوه بر لذت استفاده از یک غذای عالی از مناظر اطراف کیف کنید.

مجتمع کوهسر مشهد

مکان های نزدیک مجتمع کوهسر

پارک ها: نزدیک ترین پارک به مجموعه کوهسر، پارک لاله بوده که در فاصله ی 7 دقیقه ای از این پارک قرار دارد. همچنین بوستان خورشید در فاصله ی 9 دقیقه ای از این پارک قرار گرفته است.

هتل های نزدیک: نزدیکترین هتل به این مجموعه تفریحی، هتل پردیسان بوده که در فاصله ی 10 دقیقه ای از این مرکز خرید قرار دارد.

بهترین زمان عکاسی پارک کوهسر مشهد

بهترین زمان مراجعه به این پارک شب بوده که به علت نورپردازی های انجام شده در داخل این مجموعه، فضایی فوق العاده برای عکاسی و دیدن مناظر اطراف خواهد داد. اگر هنگام شب به مجموعه کوهسر می روید حتما لباس گرمتر با خود همراه داشته باشید، کوهسر به علت داشتن ارتفاع بیشتر نسبت به سایر مناطق مشهد از هوای خنک تری برخوردار می باشد.

کوهسر مشهد در شب
کوهسر مشهد در شب

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بخش های مختلف گردشگری و تفریحی مجتمع کوهسر پرداختیم. امیدواریم از گردش در این مکان لذت برده باشید. لطفا نظرات و تجربیات خود را از سفر به این مجتمع با ما در میان بگذارید.

ساعت کار مجتمع کوهسر مشهد

ساعت بازدید کوهسر بین 7 الی 1:30 بامداد

چگونه با مترو به کوهسر مشهد برویم؟

مترو خط 1 در ایستگاه هاشمیه پیدا شده ادامه ی مسیر را تا این مجموعه زیبا با تاکسی های مسیر و یا مسافت 48 دقیقه تا این مجتمع گردشگری را پیاده طی نمایید.

لیلی عسکری

در سفر، دنیای جدیدی را می‌بینید؛ از مهمان‌نوازی مردم و فرهنگ آنان تا طبیعت بکر و جاذبه‌های تاریخی، سفر به دور از روتین زندگی فرصتی است برای رشد! با مطالعه و تجربیات شخصی، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری رو معرفی می‌کنم و نکاتی که به مسافران در طی سفر کمک می‌کنه رو ارائه میدم.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام نادیا جان 😊🌸
      برای اینکه بتونین قیمت به روز تفریحات رو داشته باشین، بهتره قبل از رفتن با مجموعه تماس بگیرید و دقیق بپرسید.
      شماره تماس: 05138841609

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا