رسپینا
کیش

هتل ترنج یا هتل داریوش کدام بهتر است؟

از شناخته ترین اقامتگاه های جزیره را هتل ترنج یا هتل داریوش بوده که برای بسیاری از گردشگران انتخاب بین این دو مکان فوق لوکس کیش ممکن است کمی دشوار باشد. در این مقاله به سراغ مقایسه هتل ترنج یا هتل داریوش رفته، امکانات و خدمات هر یک از این مکان ها را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد تا در صورتی که به جزیره کیش مسافرت کردید بتوانید بهترین اقامتگاه را مطابق سلیقه خود رزرو نمایید. پس در ادامه با رسپینا همراه باشید.

هتل ترنج یا هتل داریوش
هتل ترنج یا هتل داریوش

مقایسه قیمت های هتل ترنج و هتل داریوش

مساله قیمت، اولین و مهم ترین فاکتوری است که مسافران برای انتخاب بین هتل ترنج یا هتل داریوش کیش در نظر می گیرند. معمولا قیمت هر شب اقامت بر اثر فاکتورهایی مثل نوع اتاق انتخابی و تعداد کل مسافران تغییر می کند. همچنین بازه زمانی سفر نیز بر قیمت بلیط و هتل تاثیر گذار است.

هتل های کیش

به عنوان مثال، چنانچه مسافرین از مبدا مشهد، قصد سفر به جزیره در فصل پاییز و زمستان را داشته باشند، نرخ بلیط گران تری را نسبت به فصل تابستان پرداخت خواهند کرد. در یک بررسی کلی می توان نرخ اقامت در این دو هتل را به صورت های زیر با یکدیگر مقایسه کرد.

برای آن دسته از مسافرانی که به صورت خانوادگی مسافرت می کنند، سوئیت های امپریال هتل ترنج نسبت به سوئیت های رویال لوکس رو به باغ یا دریا داریوش با اختلاف زیادی به صرفه تر خواهد بود. (قیمت دقیق به دلیل تغییرات نرخی طی سال آورده نشده است.)

مقایسه قیمت هتل ترنج یا داریوش برای یک خانواده 4 نفره
قیمت هتل ترنج یا هتل داریوش برای یک خانواده 4 نفره

هتل ترنج یا هتل داریوش برای ماه عسل مناسب تر است؟

علیرغم خانواده ها، زوج ها برای انتخاب اتاق در این دو هتل با تنوع بالاتری رو به رو خواهند بود. در هتل ترنج کیش هم سوئیت و هم اتاق برای زوج ها قابل رزرو بوده که گران ترین آن سوئیت های امپریال رو به غروب و ارزان ترین آ،ن اتاق های دو تخته رو به ترنج (منظور رو به فضای هتل) است. از طرف مقابل، در هتل داریوش کیش گران ترین اتاق ها برای زوج ها سوئیت های لوکس آتوسا و ارزان ترین اتاق ها، دو تخته کابانا در محوطه باغ است. در یک مقایسه نظیر به نظیر، نرخ هر شب اقامت اتاق های نامبرده ترنج از داریوش گران تر خواهد بود.

هتل ترنج یا هتل داریوش برای ماه عسل
هتل ترنج یا هتل داریوش برای ماه عسل

مقایسه قیمت هتل ترنج یا هتل داریوش برای مسافران

همانطور که می دانید هتل های ترنج و داریوش، هر دو از هتل های 5 ستاره جزیره کیش به شمار می روند که جزء گران ترین هتل های این جزیره هستند. شما با انتخاب این هتل ها، اقامتی رویایی با بهترین و مدرن ترین امکانات و خدمات روز دنیا را تجربه خواهید کرد. هتل 5 ستاره ترنج نیز با داشتن برخی ویژگی ها و همچنین خدمات بیشتر، نسبت به هتل داریوش گران تر است. به عنوان مثال قیمت اتاق 2 نفره رو به غروب بسیار بیشتر از اتاق 4 نفره رو به دریا در هتل داریوش است. بنابراین اگر خواهان اقامتی مجلل و مقرون به صرفه هستید، هتل داریوش می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مقایسه قیمت هتل ترنج یا هتل داریوش برای مسافران
مقایسه قیمت هتل ترنج یا هتل داریوش برای مسافران

امکانات هتل ترنج یا هتل داریوش بهتر است؟

برخی از مسافران، صرف نظر از هزینه به دنبال بهترین و رویایی ترین انتخاب برای اقامتگاه خود خواهند بود. امکانات هر هتل شامل تحهیزات و خدمات موجود در اتاق ها و امکانات عمومی هتل می باشد که در ادامه به صورت جداگانه هتل ترنج یا هتل داریوش بررسی نموده ایم.

امکانات هتل ترنج یا هتل داریوش بهتر است؟
امکانات هتل ترنج یا هتل داریوش بهتر است؟

امکانات اتاق های هتل ترنج یا هتل داریوش بهتر است؟

با توجه به طراحی و معماری متفاوت هر کدام از این هتل ها، انتخاب اتاق بهتر کاملا به سلیقه مسافر بستگی دارد. اما اصلی ترین وجه تمایز و تشابه آن ها از یکدیگر عبارتند از:

  • کف برخی از اتاق های هتل ترنج کیش به صورت شیشه ای است و دنیای زیر آب و حرکت ماهی از آن قابل مشاهده می باشد. از طرف دیگر، اتاق های داریوش بر اساس معماری لوکس و به سبک دوران هخامنشی طراحی شده است.
  • تمامی امکانات اولیه مورد نیاز هر اتاق از قبیل وسایل بهداشتی، چای ساز، مبلمان، دمپایی و. . . در اتاق های هر دو مکان یکسان بوده و از این رو تفاوت زیادی بین هتل ترنج یا هتل داریوش وجود ندارد.
  • در هتل داریوش، آب رایگان تنها برای رزرو اول ارائه می شود، اما در ترنج این مورد بنا به درخواست مسافر در سایر روزهای اقامت قابل ارائه خواهد بود.
  • هر دو هتل فاقد سرویس بهداشتی ایرانی در داخل اتاق ها می باشند. اما در هتل داریوش، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و راهرو طبقات قرار داده شده است.
  • اتاق های هر دو هتل، اینترنت نامحدود رایگان ارائه می هند.
  • در داریوش امکان رزرو به صورت هافبرد (صبحانه + یکی از وعده های غذایی ناهار یا شام به انتخاب مسافر) وجود ندارد. اما با اقامت در ترنج شما این محدودیت را نخواهید داشت.
امکانات اتاق های هتل ترنج یا هتل داریوش بهتر است؟
امکانات اتاق های هتل ترنج یا هتل داریوش بهتر است؟

هتل ترنج یا هتل داریوش در بخش خدمات بهتر است؟

علاوه بر امکانات اتاق ها، هر هتل خدمات دیگری را به تمامی مسافران خود با هر اتاقی که رزرو نموده اند، ارائه می دهند. در مقایسه این دو هتل، تشابهات و امتیازات این دو هتل را بررسی می نماییم.

  • هتل داریوش، دارای رستوران به نام آپادانا می باشد که معماری آن شبیه ایران باستان است و در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می شود. از طرف مقابل، هتل ترنج دارای 2 رستوران مجزا با چشم انداز دریایی می باشد. یکی از آن ها رستوران خورشید است که یکی مخصوص طبخ غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی و دیگری مخصوص طبخ غذاهای فست فود با استیک و میگو کبابی های معروف است.
هتل ترنج یا هتل داریوش در بخش خدمات
هتل ترنج یا هتل داریوش در بخش خدمات
  • هتل داریوش دارای پارکینگ با ظرفیت 12 خودرو است، اما پارکینگ هتل ترنج تا 50 خودرو را به صورت رایگان پذیرش می کند.
  • هتل ترنج دارای آتلیه مخصوص برای عکس برداری است. ولی هتل داریوش فاقد آن می باشد.
  • هتل داریوش دارای مرکز خرید مخصوص به خود می باشد که ترنج فاقد آن است.
  • هر دو هتل دارای مجموعه های مخصوص به سونا، جکوزی و خدمات ماساژ می باشند.
  • هتل داریوش دارای ساحل اختصاصی می باشد، اما در مقابل هتل ترنج یک هتل دریایی است که مستقیما روی آب بنا شده است.
بررسی خدمات هتل ترنج یا هتل داریوشهتل ترنجهتل داریوش
پذیرش خودرو رایگانپذیرش 50 خودرودارای پارکینگ با ظرفیت 12 خودرو
آتلیه مخصوص برای عکسبرداریداردندارد
قرارگیری بر روی سطح آبداردندارد
سونا، جکوزی و خدمات ماساژدارددارد
مرکز خرید اختصاصیندارددارد
ساحل اختصاصیندارددارد
بررسی خدمات هتل ترنج یا هتل داریوش

مقایسه رستوران و کافی شاپ های هتل ترنج یا هتل داریوش

اکنون برای انتخاب بین هتل ترنج یا هتل داریوش به بررسی رستوران ها و کافی شاپ های این دو هتل خواهیم پرداخت.

رستوران ها و کافه های هتل ترنج

رستوران خورشید

این رستوران در قسمت دریایی هتل ترنج کیش واقع شده و کف آن شیشه ای است. تماشای دریا و امواج زیبای آن به همراه آبزیان در کف آن بسیار لذت بخش است‌. می توانید علاوه بر میل نمودن غذایی لذیذ از دیدن غروب آفتاب نیز نهایت لذت را ببرید. علاقه مندان به غذاهای بین المللی می توانند به رستوران خورشید هتل ترنج کیش مراجعه کرده و غذای مورد نظر خود را سفارش داده و ضمن صرف آن از تماشای دریا لذت ببرند.

یکی دیگر از کافی شاپ های این مجموعه کافی شاپ ساحلی هتـل ترنـج کیـش است. این کافی شاپ هم منویی مشابه منوی کافه گلف داشته و در قسمت ساحلی، بر روی شن ها واقع شده است. لذت برخورد نسیم دریایی، شنیدن صدای پرندگان و تماشای امواج دریا سبب می شود تا کافی شاپ ساحلی هتـل ترنـج کیـش مکانی استثنایی برای قرارهای دوستانه، سورپرایزها، دورهمی ها و تولدها می باشد.

رستوران خورشید
رستوران خورشید
رستوران تاج

برای صرف صبحانه و عصرانه می توانید به رستوران تاج هتل ترنج کیش بروید. به شما پیشنهاد می کنیم تجربه صبحانه در وسط آب های خلیج فارس را در رستوران تاج هتل ترنج کیش از دست ندهید. رستوران تاج ترنج بر روی آب قرار گرفته و صحنه‌ هایی بی‌ نظیر از غروب آفتاب در میان آب های نیلگون خلیج فارس را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. در این رستوران بیشتر صبحانه در وسط آب های خلیج فارس و عصرانه به صورت بوفه سرو می‌شود.

رستوران تاج
رستوران تاج
رستوران ساحلی

برای صرف وعده شام هم هتـل ترنـج کیـش پیشنهادهای ویژه ای برای شما دارد. رستوران ساحلی این هتل جهت صرف وعده شام در محیطی آرام و دلچسب آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

کافه گلف

علاوه بر رستوران، کافی شاپ های خوبی هم در این هتل وجود دارند که یکی از آنها کافه گلف است. کافه گلف نوشیدنی های متنوعی را برای مدعوین خود ارائه می دهد. انواع دمنوش، غذاهای فست فودی، آبمیوه های طبیعی، دسر، کیک، بستنی و. . . از جمله منوی این کافی شاپ می باشد.

کافه گلف هتل ترنج
کافه گلف هتل 5 ستاره ترنج
کافی شاپ ساحلی

یکی دیگر از کافی شاپ های این مجموعه کافی شاپ ساحلی هتـل ترنـج کیـش است. این کافی شاپ هم منویی یکسانی با منوی کافه گلف داشته و در قسمت ساحلی بر روی شن ها واقع شده است. از این مکانی نیز می توانید برای قرارهای دوستانه، سورپرایزها، دورهمی و تولدها بهره ببرید.

کافی شاپ ساحلی، رستوران های شاندیز صفدری و جمیل نیز که از جمله رستوران های معروف جزیره کیش به حساب می آیند که در نزدیکی هال ترنج کیش واقع شده اند و فاصله ی آنها از هتل تنها ۴ دقیقه راه با اتومبیل است. رستوران ساحلی موج دریا نیز نزدیکترین رستوران به این هتل است که در حدود ۱۶ دقیقه طول می کشد که پیاده به آن برسید، البته این مسافت را می توان با اتومبیل در عرض یک دقیقه طی نمود.

کافی شاپ ساحلی
عکس داخل هتل ترنج کیش

رستوران و کافه های هتل داریوش

در هتل داریوش کیش دو رستوران وجود دارد که هر کدام از آن‌ ها دکوراسیون منحصر به‌ فردی دارند، اما در سبک سلطنتی هخامنشی ویژگی مشترکی داشته که در هر دو رستوران هتل داریوش کیش قابل مشاهده است.

اولین رستوران آپادانا نام دارد که در طبقه همکف قرار گرفته و طبقات بالایی به آن اشراف دارند. دکوراسیون رستوران آپادانا بسیار زیباست و سقف بلند و ستون‌های مرمری دارد. دیوارهای آن نیز با تابلوهایی که دارای طرح‌های اصیل مربوط به فرهنگ هخامنشی هستند، مزین شده است. ستون‌ های کوتاه‌ تر این هتل هم طرح‌های منحصربه‌فرد فیروزه ‌فام ایرانی دارند.

رستوران و کافه های هتل داریوش
رستوران و کافه های هتل داریوش
رستوران هتل داریوش کیش

میزها و صندلی‌ های رستوران آپادانا به سبک تخت‌های سلطنتی پادشاهان هخامنشی طراحی شده و همه چیز برای یک پذیرایی شاهانه از مهمانان هتل فراهم شده است. در کنار میان میزها نیز آبنمای رستوران پاسارگاد که مثل یک جویبار طراحی شده و در اطراف آن نخل‌های کوچک وجود دارد، رد شده و آرامش فضای رستوران را دو چندان می‌کند. ترکیب رنگ‌ های طلایی، کرمی، قرمز، آبی و سبز در رستوران هتل داریوش کیش، انرژی مثبت را به سراسر وجود شما تزریق خواهد کرد.

از معماری بی‌نظیر رستوران آپادانا که بگذریم، به طعم فوق‌العاده غذاهای آن می‌رسیم. رستوران هتل داریوش کیش انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و محلی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. بدیهی است که در رستوران یک هتل مجلل، بهترین سرآشپزها کار کنند و غذاها با مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه شوند. برخی از غذاهای منوی این رستوران را در ادامه نام می‌بریم.

  • انواع کباب
  • پاچین و ته‌چین
  • انواع خورش ایرانی و محلی مانند قیمه نثار
  • چلو گوشت
  • انواع غذاهای برنجی مانند استامبولی، عدس پلو و. . .
رستوران هتل داریوش کیش
رستوران هتل داریوش کیش

میز اردور رستوران آپادانا هتل داریوش نیز به‌ صورت سلف‌ سرویس کار می‌کند و انواع سالاد، پیش‌غذا و دسر را ارائه می‌دهد. این رستوران مانند سایر قسمت‌ های هتل داریوش معماری سبک باستانی دارد و روی دیوارهای آن طرح‌هایی شبیه به نگاره‌ های پاسارگاد و تخت‌ جمشید به چشم می خورد.

سالن این رستوران با الگو گرفتن از دو کاخ پارسه و تچر ساخته شده است. با وجود اینکه سبک معماری دو رستوران یکی است، اما رنگ‌ها، طرح‌ها و جزئیات معماری هرکدام منحصربه‌فرد است و با سرو غذا در آن‌ها، دو فضای متفاوت را تجربه خواهید کرد.

پاسارگاد منوی رستوران آپادانا را تکمیل می‌کند و ارائه‌دهنده انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی است. غذاهای منوی پاسارگاد توسط سرآشپزان حرفه‌ای و با بهترین مواد اولیه سرو می‌شود. این رستوران در وعده ناهار و شام سرویس‌دهی دارد و از ساعت 13 الی 24 پذیرای مهمانان خواهد بود.

هتل ترنج یا هتل داریوش؟
هتل ترنج یا هتل داریوش؟

دو کافه هتل داریوش به سبک‌ های مختلف کار می‌کنند. اولین کافی‌ شاپ به نام دختر کوروش بزرگ، آتوسا، است. این کافه در فضای لابی هتل قرار دارد و معماری آن نیز مانند سایر قسمت‌ های هتل داریوش به سبک ایران باستان است. این سبک معماری باعث شده است کافی شاپ هتل داریوش کیش، به جز مرکزی برای استراحت و سرو میان وعده، به ‌تنهایی یک جاذبه دیدنی هم باشد.

در کافی‌ شاپ آتوسا انواع مختلف دسر و میان وعده‌ های سرد و گرم سرو می‌شود. این کافه همچنین مرکز سرو فست‌ فود در هتل نیز محسوب می شود که در آن امکان برگزاری جشن تولد و دورهمی‌ های کوچک دوستانه در آن وجود دارد و فضایی راحت و صمیمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافه هتل داریوش کیش همچنین می‌ تواند به عنوان فضای ایده‌آلی برای برگزاری جلسات تجاری به شمار آید. زیرا تمام قسمت‌ های این مجموعه تداعی‌ کننده یک مکان مجلل هستند و حتی برای پذیرایی از مهمانان خارجی مکانی مطلوب می باشد.

نمای ورودی هتل داریوش
هتل ترنج یا هتل داریوش؟
کافی شاپ هتل داریوش کیش

دومین کافه هتل داریوش کیش در محوطه قرار گرفته و با نام کافه استخر هتل داریوش شناخته می‌ شود. جالب است بدانید که این هتل امکانات ورزشی مختلفی مانند استخر، باشگاه و زمین بازی هم دارد که می تواند لذت انجام ورزش را با یک میان وعده جذاب دوچندان کند.

کافه استخر هتل داریوش بهترین فضا برای سرو چنین میان وعده‌ ای است. در کافه استخر هتل داریوش می‌توانید از فضای بیرونی هتل لذت ببرید. پس از ساحل، کافه هتل داریوش کیش می‌ تواند بهترین انتخاب برای شب‌نشینی باشد. البته اگر دوست دارید در حین گپ زدن با دوستان یا خانواده، نوشیدنی مورد علاقه‌ تان را هم سرو کنید، بهتر است کافه استخر را در اولویت خود بگذارید.

کافی شاپ هتل داریوش کیش
کافی شاپ هتل داریوش کیش

هتل ترنج یا هتل داریوش به مراکز تفریحی نزدیک تر است؟

یکی از بزرگترین معایبی که در هتل ترنج به چشم می خورد، دور بودن آن از مراکز تفریحی و خرید جزیره است. ترنج به علت دوری از ساحل و قرار گرفتن در غرب جزیره کیش از مراکز رفاهی و تفریحی کمتری نسبت به داریوش برخوردار می باشد. چرا که بیش ترین مراکز مهم و دیدنی جزیره در شرق آن واقع شده، ولی ترنج در غربی ترین نقطه کیش قرار گرفته است. از طرف مقابل، هتل داریوش در یکی از پرتردد ترین خیابان های کیش قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی تا جاذبه های دیدنی کیش دارد.

بنابراین از این نظر انتخاب هتل داریوش نسبت به ترنج برتری خواهد داشت. البته در نظر داشته باشید که هتل ترنج در روز 2 بار سرویس رفت به مراکز خرید اعزام می کند که استفاده از آنها برای مسافران رایگان است.

هتل ترنج یا هتل داریوش به مراکز تفریحی نزدیک تره
فاصله هتل ترنج یا هتل داریوش به مراکز تفریحی

هتل ترنج و هتل داریوش کجاست؟

برای راحتی دسترسی شما آدرس و نحوه دسترسی به هتل های داریوش و هتل ترنج را در ادامه به شما خواهیم گفت

تفریحات هتل ترنج

از مهمترین تفریحات هتل ترنج می توان به سالن های ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و فوتبال دستی، استخر و سونا بخار و جکوزی اشاره کرد.

آدرس هتل ترنج: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

آدرس هتل ترنج روی نقشه

تفریحات هتل داریوش

از جمله مهمترین امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز، سالن ورزشی، زمین تنیس،‌ باشگاه بیلیارد، مسیر دوچرخه ‌سواری، فضای پیاده ‌روی، امکانات ورزش در آب، غواصی، پینت بال، ماساژ تایلندی و ماساژ پا با ماهی و. . . را نام برد.

آدرس هتل داریوش: کیش، میدان داریوش، هتل داریوش

آدرس هتل بزرگ داریوش روی نقشه

مقایسه قوانین پذیرش هتل ترنج با هتل داریوش

هر دو هتل دارای قوانین دارای قوانین مشابهی در پذیرش مسافر می باشند که اصلی ترین موارد قابل توجه در این خصوص به صورت زیر است:

  • ساعت تحویل اتاق در ترنج، ساعت 14 و در داریوش ساعت 15 می باشد.
  • در هر دو هتل، هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی رایگان محاسبه می شود.
  • در هر دو هتل، خانم های تنها بدون نیاز به مجوز اماکن و صرفا با ارائه مدارک شناسایی معتبر پذیرش خواهند شد.
  • قوانین کنسلی هر کدام از این دو هتل اما متفاوت است و نرخ جریمه در بازه های زمانی مختلف تغییر می کند. همچنین امکان عودت وجه در بازه های زمانی پیک در هر دو هتل امکان پذیر نیست.
مقایسه قوانین پذیرش هتل ترنج با هتل داریوش
مقایسه قوانین پذیرش هتل ترنج با هتل داریوش

هتل ترنج یا هتل داریوش کیش نظرات مسافران

با همه موارد گفته شده در این مقاله، اصلی ترین موردی که به شما در انتخاب بهترین گزینه بین هتل ترنج یا هتل داریوش کمک خواهد کرد، نظر مسافران قبلی می باشد. سامانه رسپینا به عنوان یکی از بزرگترین مراجع ارائه دهنده خدمات مسافرتی و اقامتی در کشور، پس از پایان یافتن مدت اقامت، از مسافر نظرسنجی نموده و نظرات وی را بدون کم و کاست در صفحه همان هتل قرار می دهد.

لذا قبل از قطعی کردن رزرو خود توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه هتل داریوش یا هتل ترنج کیش نظرات (از طریق لینک های بالای صفحه) رفته و بازخورد های هر دو مکان را مطالعه نمایید. چنانچه شما نیز تجربه ای در این خصوص دارید دعوت می کنیم در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم اطلاعات این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

سوالات متداول

هتل ترنج یا هتل داریوش اتاق های گران تری دارد؟

نرخ ها بر اساس بازه زمانی، نوع اتاق انتخابی و تعداد نفرات متفاوت خواهد بود. اما بر اساس شرایط هر مسافر در متن بررسی نمودیم که کدام هتل گران تر و کدام به صرفه تر خواهد بود.

هتل ترنج به مراکز تفریحی کیش نزدیک تر است یا داریوش؟

ترنج به علت دوری از ساحل و قرار گرفتن در غرب جزیره کیش از مراکز رفاهی و تفریحی نسبت به داریوش دورتر می باشد. چراکه بیشترین مراکز مهم و دیدنی جزیره در شرق آن واقع شده ولی ترنج در غربی ترین نقطه جزیره قرار گرفته است. از طرف مقابل، هتل داریوش در یکی از پرترددترین خیابان های کیش قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی تا جاهای دیدنی کیش دارد.

هتل ترنج یا هتل داریوش را برای رفتن به ماه عسل انتخاب کنیم؟

علی رغم خانواده ها، زوج ها برای انتخاب اتاق در این دو هتل با تنوع بالایی رو به رو خواهند بود. در هتل ترنج هم سوئیت و هم اتاق برای زوج ها قابل رزرو است که گران ترین آن سوئیت های امپریال رو به غروب و ارزان ترین آن اتاق های دو تخته رو به ترنج (منظور رو به فضای هتل) است. همچنین در هتل داریوش کیش گران ترین اتاق ها برای زوج ها، سوئیت های لوکس آتوسا و ارزان ترین اتاق ها، اتاق های دو تخته کابانا در محوطه باغ است. در یک مقایسه نظیر به نظیر، نرخ هر شب اقامت اتاق های نامبرده ترنج از داریوش گران تر خواهد بود.

لیلی عسکری

در سفر، دنیای جدیدی را می‌بینید؛ از مهمان‌نوازی مردم و فرهنگ آنان تا طبیعت بکر و جاذبه‌های تاریخی، سفر به دور از روتین زندگی فرصتی است برای رشد! با مطالعه و تجربیات شخصی، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری رو معرفی می‌کنم و نکاتی که به مسافران در طی سفر کمک می‌کنه رو ارائه میدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا