بلیط هواپیما لوفت هانزا

خرید بلیط هواپیما لوفت هانزا

برای خرید پرواز های هواپیمایی لوفت هانزا کافیست از قسمت زیر مبدا ، مقصد و تاریخ پرواز خود را انتخاب کرده و در صفحه بعد از قسمت ایرلاین lufthansa را انتخاب کنید.

هواپیمایی لوفت هانزا، بزرگترین ایرلاین آلمان و قاره اروپا است. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در 6 ژانویه 1953 در کلن به طور مشترک توسط دولت فدرال، راه آهن ملی آلمان و ایالت نوردراین-وستفالن سازماندهی شد و به تدریج در صنعت هوایی اعتبار بیشتری کسب کرد و هم اکنون نیز از مبدا تهران به چندین کشور مهم و پرتردد از جمله آلمان، کانادا و ایالات متحده آمریکا پرواز برگزار می کند. مسافران می توانند از ابتدای همین صفحه اقدام به خرید بلیط لوفت هانزا کرده و در ادامه نیز اطلاعات بیشتری درباره پرواز با هواپیمایی لوفت هانزا مطالعه کنند.

راهنمای رزرو پرواز لوفت هانزا در رسپینا

با رسپینا امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی در کمتر از چند دقیقه برای شما فراهم است. برای خرید بلیط لوفت هانزا، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید و اگر در حین مراحل رزرو با مشکلی مواجه شدید، کارشناسان شرکت به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به شما هستند.

  1. در مرحله اول از بالای همین صفحه، مبدا و مقصد موردنظر و همچنین تاریخ سفر خود را وارد و سپس روی عبارت جستجو کلیک کنید.
  2. در صفحه بعد، تمامی پروازهای موجود در مسیر دلخواه شما از شرکت های هواپیمایی مختلف، نمایش می یابد. شما می توانید با استفاده از فیلترهای صفحه گزینه ایرلاین لوفت هانزا را انتخاب کنید.
  3. در صورت تمایل به خرید بلیط رفت و برگشت می توانید گزینه یک طرفه را به رفت و برگشت تغییر دهید.
  4. پس از انتخاب بلیط مدنظرتان، اطلاعات و مشخصات مسافر یا مسافران را به صورت صحیح و بدون غلط املایی وارد کنید. در وارد کردن اطلاعات مطابق شناسنامه دقت زیادی داشته باشید.
  5. در این مرحله، پیش فاکتور بلیط، نمایش می یابد که اطلاعات کلی بلیط شامل مشخصات و تعداد مسافران و اطلاعات پرواز انتخاب شده در آن درج شده است. پس از قطعی کردن رزرو، ویرایش مشخصات غیرممکن است یا اینکه با پرداخت جریمه به شرکت هواپیمایی یا شرکت چارترکننده انجام می شود.
  6. در نهایت، برای پرداخت وجه بلیط به درگاه پرداخت بانکی هدایت می شوید. پس از قطعی شدن واریز، لینک دانلود فایل بلیط نمایش یافته و همزمان به شماره تلفن همراهی که در سایت وارد کرده اید، پیامک می شود.
  7. در صورت عدم ارسال لینک دانلود یا پیامک به شماره همراه شما، با شماره 02191012900 تماس بگیرید.

خرید تلفنی بلیط هواپیمایی لوفت هانزا

رسپینا این امکان را فراهم کرده تا افرادی که به اینترنت یا رمز دوم دسترسی ندارند، بلیط هواپیمایی لوفت هانزا را به صورت تلفنی و از طریق تماس با کارشناسان پرواز خارجی، خریداری نمایند. به این منظور با شماره تلفن 02191012900 تماس گرفته و مبدا و مقصد پروازی خود را اعلام نمائید.

چنانچه هواپيمايي لوفت هانزا در بازه زمانی موردنظر شما پروازی ارائه داده باشد، کارشناسان رسپینا آن را برای شما رزرو کرده و شماره حساب جهت واریز را برایتان پیامک می کنند. در نهایت، با تکمیل فرآیند خرید بلیط، مشخصات آن به شماره تلفن همراه شما پیامک می گردد. توصیه می شود افرادی که آشنایی زیادی با پروازهای خارجی ندارند، به صورت تلفنی بلیط لوفت هانزا را خریداری کنند.

خرید تلفنی بلیط هواپیمایی لوفت هانزا در رسپینا

مهمترین پروازهای هواپیمایی لوفت هانزا از مبدا ایران

دفتر هواپیمایی لوفت هانزا مسیرهای پروازی مختلفی را پوشش می دهد که در این بین می توان پرواز تهران به فرانکفورت، تهران به تورنتو، تهران به مونیخ و تهران به پاریس را از پر ترددترین مسیرهای پروازی این شرکت دانست. برای بررسی روزهای پرواز لوفت هانزا به تهران نیز می توانید از ابتدای همین صفحه با وارد کردن مبدا و مقصد خود، اطلاعات مد نظر خود را چک کنید. هامبورگ، ژنو، دوسلدورف، میلان و مونترال دیگر مسیرهای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از مبدا تهران انجام می شود که مهم ترین آن ها را در لیست زیر مشاهده می کنید.

مقاصد پروازی هواپیمایی لوفت هانزا

میزان بار مجاز هواپیمایی لوفت هانزا

  • پرواز فرست کلاس: مجاز به 3 چمدان با حداکثر وزن 32 کیلوگرم
  • پرواز بیزینس کلاس: مجاز به 2 چمدان با حداکثر وزن 32 کیلوگرم
  • پرواز پریمیوم اکونومی کلاس: مجاز به 2 چمدان با حداکثر وزن 23 کیلوگرم
  • پرواز اکونومی کلاس: مجاز به 1 چمدان با حداکثر وزن 23 کیلوگرم

لازم به ذکر است که شرکت هواپیمایی لوفت هانزا میزان بار مجاز هواپیما را برای کودکان بین 0 الی 2 سال بدون در نظر گرفتن کلاس پروازی برابر با 1 چمدان با حداکثر وزن 23 کیلوگرم تعیین کرده است. در وبسایت رسمی لوفت هانزا می توانید با ورود اطلاعات سفر خود میزان بار مجاز را مشاهده نمایید.

جدول میزان بار لوفت هانزا

هزینه اضافه بار لوفت هانزا

در صورتی که وسایل شما بیشتر از میزان مجاز باشد، باید هزینه پرداخت کنید. هزینه اضافه بار در این شرکت هواپیمایی با توجه به مبدا، مقصد و کلاس پروازی شما متفاوت است. برای کسب اطلاعات دقیق از هزینه اضافه بار، باید به وبسایت رسمی این شرکت و بخش مدیریت رزرو بلیط مراجعه کنید.

استعلام بلیط لوفت هانزا

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی تنها با مراجعه به سایت ایرلاین لوفت هانزا و با واردن کردن اطلاعات بلیط از جمله شماره پرواز یا تاریخ بلیط به همراه کد ملی امکان پذیر است. البته شما می توانید استعلام بلیط هواپیمایی لوفت هانزا را با داشتن شماره پیگیری بلیط از سایت رسپینا و با ورود به صفحه پیگیری بلیط هواپیما دریافت نمایید. اگر هم به شماره پیگیری دسترسی ندارید، با کارشناسان رسپینا تماس گرفته و کد ملی و یا شماره تلفن همراهی که با آن از سایت خرید انجام داده اید را اعلام کنید تا مراحل استعلام بلیط شما انجام شود.

چک این آنلاین پرواز لوفت هانزا

چک این آنلاین ایرلاین لوفت هانزا 23 ساعت قبل از پرواز امکان پذیر است. در زمان خرید بلیط هواپیما لوفت هانزا مسافران می توانند کاملا به صورت آنلاین صندلی خود را انتخاب کنند و کارت پرواز خود را پرینت بگیرند. همچنین مسافران می‌توانند با گوشی موبایل چک این آنلاین بلیط هواپیما و درخواست کارت پرواز الکترونیکی را انجام دهند تا به طور خودکار از طریق پیامک یا ایمیل مستقیماً به تلفن همراه ارسال شود. مسافران از طریق دستگاه های مخصوص در فرودگاه نیز قادر به چک این برای پرواز خود هستند. تمام اطلاعات مربوط به روش‌های مختلف ورود و مهلت زمان آن را می توانید در وبسایت لوفت هانزا مطالعه نمایید.  

نحوه چک این آنلاین پرواز لوفت هانزا

جدول زمانی و وضعیت پرواز لوفت هانزا

اگر بلیط هواپیما لوفت هانزا را خریداری کرده اید و قصد دارید از جزئیات پرواز خود مطلع گردید و یا اینکه تمایل دارید قبل از رزرو بلیط، از برنامه پروازهای این هواپیمایی مطلع گردید، این امکان برای شما فراهم است تا به صورت اینترنتی، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. بدین منظور ابتدا وارد صفحه اطلاعات پرواز وب سایت لوفت هانزا شده و به 3 روش زیر، اطلاعات پرواز موردنظر خود را مشاهده کنید:

1)اگر به شماره پرواز خود دسترسی دارید از صفحه ی اول وبسایت مانند تصویر زیر شماره پرواز و تاریخ سفر خود را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه نارنجی رنگ search کلیک کنید.

2) اگر به شماره پرواز دسترسی ندارید می توانید روی گزینه search by route or airport کلیک کرده، سپس مبدا و مقصد خود را وارد نمایید تا اطلاعات پرواز به شما نشان داده شود.

3)در صورت تمایل نیز می توانید اپلیکیشن لوفت هانزا را نصب کرده تا اعلان‌های مربوط به پرواز مستقیماً به تلفن همراه شما ارسال شود.

نحوه اطلاع از جدول زمانی پروازهای لوفت هانزا

قوانین کنسلی بلیط لوفت هانزا

لوفت هانزا یک سیاست لغو منعطف دارد که به مسافران این امکان را می دهد که بلیط های خود را کنسل کنند و پول خود را بازپرداخت کنند یا پروازهای خود را مجدداً برنامه ریزی کنند بدون اینکه هزینه اضافی متحمل شوند. با این حال، سیاست کنسلی شرکت هواپیمایی بسته به نوع بلیطی که خریداری کرده اید متفاوت است.

نوشته های مشابه

اگر بلیط قابل استرداد خریداری کرده‌اید، می‌توانید پرواز خود را کنسل کرده و بدون پرداخت هزینه اضافی، وجه کامل را دریافت کنید. با این حال، باید بلیط خود را حداقل 24 ساعت قبل از زمان برنامه ریزی شده لغو کنید. اگر بلیط غیرقابل استرداد خریداری کرده اید، همچنان می توانید پرواز خود را کنسل کنید، اما به طور کامل بازپرداخت دریافت نمی کنید. در عوض، شرکت هواپیمایی هزینه کنسلی را از هزینه بلیط شما کسر می کند. مقدار هزینه کنسلی بسته به کلاس پروازی، مسیر و مقصد متفاوت است.

اگر نیاز به کنسل کردن پرواز لوفت‌هانزا دارید، می‌توانید این کار را به‌ صورت آنلاین از طریق وب‌سایت شرکت هواپیمایی لوفت هانزا انجام دهید. مسافرانی که بلیط خود را از رسپینا خریداری کرده اند می توانند با کارشناسان پرواز خارجی تماس گرفته و بلیط خود را به صورت تلفنی کنسل کنید. هزینه کنسلی بلیط لوفت هانزا به شرح زیر است:

  • اکونومی کلاس: 120-180 یورو
  • کلاس اکونومی پرمیوم: 200-250 یورو
  • بیزینس کلاس: 300-350 یورو
  • فرست کلاس: 600 یورو

قیمت بلیط هواپیما لوفت هانزا

پروازهای ارائه شده ایرلاین لوفت هانزا نسبت به امکانات، قیمت بسیار مناسبی دارند و به طور معمول زود رزرو می شوند. استانداردهای این خطوط هوایی بسیار بالاست و می توان گفت قیمت بلیط پروازهای هواپیمایی لوفت هانزا، پایین نیست. قیمت بلیط هواپیمای لوفت هانزا در شرایط و زمان های مختلفی متغیر است، کلاس پروازی، تاریخ سفر، مقصد پرواز، تعداد صندلی های باقی مانده و تاریخ خرید بلیط پرواز که می تواند قیمت بلیط پروازهای این شرکت هواپیمایی را تغییر دهند.

قیمت بلیط لوفت هانزا تهران فرانکفورت

هواپیمایی لوفت هانزا از جمله ایرلاین هایی است که از مبدا تهران پرواز مستقیم به فرانکفورت ارائه می دهد. برای مشاهده قیمت بلیط لوفت هانزا تهران فرانکفورت می توانید از ابتدای صفحه مبدا، مقصد و تاریخ پرواز خود را وارد کرده و لیست پروازها را همراه با قیمت مشاهده نمایید.

ناوگان هواپیمایی لوفت هانزا

ایرلاین لوفت هانزا از جدیدترین و مجهزترین هواپیماهای روز دنیا استفاده می‌کند و تلاش میکند پروازی راحت و ایمن برای مسافران فراهم کند. این ایرلاین برای مسیرهای طولانی به سمت قاره آسیا، آمریکا و اروپا از هواپیماهای پهن پیکر بوئینگ و ایرباس، و برای مقاصد کوتاه مدت شهرهای اروپایی از هواپیماهای کوچکتری استفاده می کند. پروازهای تهران-فرانکفورت لوفت هانزار با هواپیما ایرباس A340-300 انجام می شود.

ناوگان این شرکت شامل هواپیماهای زیر است:

نام هواپیمانوع پروازکلاس‌های پروازی
Airbus A319کوتاه مدتاقتصادی، تجاری
Airbus A320کوتاه مدتاقتصادی، تجاری
Airbus A320neoکوتاه مدتاقتصادی، تجاری
Airbus A321بلند مدتاقتصادی، تجاری
Airbus A321neoبلند مدتاقتصادی، تجاری
Airbus A330-300بلند مدتاقتصادی، تجاری، فرست کلاس
Airbus A340-300بلند مدتاقتصادی، تجاری، فرست کلاس
Airbus A350-900بلند مدتاقتصادی، تجاری، فرست کلاس
Airbus A380-800بلند مدتاقتصادی، تجاری، فرست کلاس
Boeing 747-400بلند مدتاقتصادی، تجاری، فرست کلاس
Boeing 747-8بلند مدتاقتصادی، تجاری، فرست کلاس
Boeing 777-9بلند مدتاقتصادی، تجاری، فرست کلاس
هواپیما لوفت هانزا ایرلاین

شرایط سفر با هواپیمایی لوفت هانزا در دوران کرونا

  • در صورتی که کشور مقصد نیاز به تست منفی کرونا داشته باشد، تمامی مسافران بالای 6 سال ایرلاین لوفتهانزا موظف به ارائه تست منفی PCR در فرودگاه امام خمینی هستند، نتیجه تست PCR باید به زبان انگلیسی، بر روی کاغذ و با مشخص بودن تاریخ و ساعت تست باشد.
  • نتیجه تست از آزمایشگاه های مورد تایید شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آلمان قابل قبول است.
  • چنانچه کشور مقصد مسافران واکسینه شده را بپذیرد، شرکت لوفت هانزا مسافرانی را که دو هفته از تاریخ دریافت دوز دوم واکسن آن ها گذشته باشد، فقط در صورت ارائه مدرک می پذیرد. البته در این مورد هم حتی با وجود واکسینه بودن مسافر همچنان به ارائه تست PCR نیاز است.
  • واکسن های مورد تائید اتحادیه اروپا شامل آسترازنکا، جانسون، فایزر و مدرنا هستند.

هواپیمایی لوفت هانزا در ایران

خطوط هوایی لوفت هانزا اولین پروازهای بین المللی خود را با پروازهایی به مقصد نیویورک، پاریس و لندن آغاز کرد و به تدریج پروازهای خود را به سایر نقاط جهان و مقاصد جدید افزایش داد. به نحوی که پس از مدتی تهران نیز با سه پرواز مستمر در برنامه های این شرکت جای گرفت و تا ژانویه 2020 این پروازها ادامه داشت که در آن مقطع شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به دلیل حادثه هواپیمای اوکراینی پروازهای خود به مقصد تهران را به حالت تعلیق در آورد و در نهایت در تاریخ 16 آوریل 2021 از سرگیری پروازهای لوفت هانزا به مقصد تهران آغاز شد.

آدرس شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در ایران

نمایندگی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تهران به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان بهشتی، رو به روی هتل سیمرغ، پلاک 208، طبقه اول واقع شده است.
شماره تلفن شرکت هواپیمایی لوفت هانزا تهران: 83388 021
شماره تلفن دفتر هواپیمایی لوفت هانزا در فرودگاه امام: 510076400 021

هواپیما لوفت هانزا

کلاس پروازی ایرلاین لوفت هانزا

مسافران با انتخاب هر کلاس پروازی امکانات مختلفی نیز دریافت می کنند. این امکانات و خدمات کلاس های پروازی در داخل هواپیمای لوفت هانزا شامل 4 نوع می شوند که در ادامه به صورت مختصر اطلاعاتی در مورد هر کلاس پروازی ارائه می دهیم.

پرواز اکونومی کلاس لوفتانزا

در پرواز اکونومی به لطف تکیه گاه های باریکی که برای صندلی ها در نظر گرفته شده فضای بیشتری به نفرات پشت سر داده می شود تا بتوانند در پروازهای کوتاه برد و یا میان برد بدون مزاحمت و به راحتی پاهای خود را دراز کرده و استراحت نمایند. همچنین در پروازهای طولانی مدت، بالشتک های 40 سانتی متری عریض و قابلیت تنظیم جداگانه در قسمت های مختلف تکیه گاه روی هر صندلی باعث شده مسافران راحتی بیشتری را در طول سفر احساس کنند.

اکونومی پرمیوم لوفت هانزا

در این نوع کابین لوفتهانزا 50 درصد فضای بیشتر در اختیار مسافر قرار می گیرد، در نتیجه فضای اختصاصی بیشتری خواهد داشت. خدمات کلاس پرواز اکونومی پرمیوم شامل بار اضافی چک‌شده، وعده‌های غذایی و کیت‌های رفاهی ارتقا یافته، دسترسی به سالن با پرداخت هزینه، کابین کوچک‌تر و صمیمی‌تر در جلو یا نزدیک بخش اقتصادی است.

همچنین مسافران می توانند دو چمدان به وزن 23 کیلوگرم را به صورت رایگان در داخل کابین، همراه خود داشته باشند. در این کلاس پروازی برای هر صندلی یک مانیتور 11 الی 12 اینچی در نظر گرفته شده که می توانند از آن استفاده نمایند. زمان ورود مسافران، به منظور خوش آمدگویی از آنها با یک نوشیدنی غیر الکلی پذیرایی خواهد شد و غذا هم در ظروف چینی برای مسافرین سرو خواهد شد.

بیزینس کلاس لوفتانزا

با خرید بلیط هواپیما بیزینس کلاس لوفتانزا، از همان لحظه اول پرواز و قبل از سوار شدن شما به هواپیما تفاوت زیادی را مشاهده خواهید کرد. به شکلی که مسافرین این نوع کلاس پروازی در اولویت سوار شدن به هواپیما قرار می گیرند. به علاوه داخل هواپیما لوفت هانزا نیز وعده های غذایی منحصر به فردی در انتظار مسافران بیزنس کلاس است. همچنین صندلی ها این قابلیت را دارند که به تخت های دو متری تبدیل شوند تا مسافران شرایط راحت تری را در حین سفر خود تجربه کنند. البته در پروازهای ساعت هشت شب به بعد ایرلاین لوفتهانزا سرویس های خوابی در نظر گرفته شده که به مسافران ارائه می گردد.

فرست کلاس هواپیمایی لوفت هانزا

 این پرواز لوفت هانزا توسط هواپیماهای بوئینگ 747 و ایرباس A380 و A330 انجام می شود. لوفت هانزا ایرلاین در این کلاس پروازی دستیاری در اختیار مسافران قرار خواهد داد تا مراحل سوار شدن به هواپیما را با سرعت بیشتری طی کنند. اینترنت پر سرعت، دسترسی به آرشیو موسیقی و فیلم سایت ها و شرکت های بزرگ دنیا از جمله دیگر امکانات این کلاس پروازی می باشد. به اضافه این که برای انتقال مسافر به فرودگاه مبدا و خارج شدن از فرودگاه مقصد از مینی ون و یا لیموزین استفاده می شود.

در مجموع می توان گفت هر آنچه یک مسافر در طی یک سفر به آن احتیاج دارد به شکلی جذاب و بی نقص در اختیارش قرار می گیرد. در فرست کلاس لوفت هانزا، تجربه سفر شما را با توجه زیاد به جزئیات و با در نظر گرفتن خواسته های شخصی شما شکل می دهند. بنابراین از راحتی و خدمات عالی لذت ببرید و لحظات خاص خود را در فرست کلاس لوفت هانزا تجربه کنید.

خدمات هواپیمایی لوفت هانزا

علاوه بر ویژگی های کابین، کیفیت کابین ها و ناوگان هوایی، رفتار حرفه ای پرسنل و…،هواپیمایی لوفت هانزا خدمات جانبی زیادی برای مسافران در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هر کدام از این امکانات می توانید وارد وبسایت رسمی هواپیمایی لوفت هانزا شوید.

مهماندار شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

پذیرایی و کترینگ لوف هانزا ایرلاین

یکی از مهمترین خدمات پذیرایی و ارائه منو غذایی متنوع به مسافران است. شرکت لوفت هانزا با توجه به کلاس های پروازی مختلف منوی متفاوتی را ارائه می کند. علاوه بر این افرادی دارای رژیم غذایی، کودکان و افراد با بیماری های خاص می توانند از منو غذایی مخصوص خود بهره مند شوند. یکی دیگر از عوامل موثر بر منوی غذایی در ایرلاین لوفت هانزا مقصد و طول زمان پرواز است. دیگر نکات مربوط به سفارش غذا در هواپیمایی لوفت هانزا به شرح زیر است:

  • غذاها و میان وعده های رایگان
  • مجموعه ای متنوع از نوشیدنی های گرم و سرد رایگان
  • وعده های غذایی ویژه برای گیاهخواران، افراد مبتلا به آلرژی غذایی و اعضای برخی از مذاهب مذهبی
  • غذاهای خاص کشور متناسب با ذائقه منطقه در مسیرهای بین المللی
  • غذاهای رنگارنگ، خوشمزه و سالم مخصوصا برای کودکان

امکان اتصال به اینترنت

اینترنت داخلی (on board) در پروازهای لوفت هانزا برای مسافران فراهم است اما نیاز به پرداخت هزینه مجزایی دارد. این هزینه با توجه به مدت زمان پرواز، متغییر است. برای دسترسی به این اینترنت باید پس از سوار شدن در هواپیما به شبکه flynet متصل شده و بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.

سرگرمی های هنگام پرواز

هواپیمای لوفت هانزا برای مسافران خود در حین پرواز سرگرمی های متنوعی ارائه می کند. جدیدترین فیلم‌های پرفروش، برنامه‌های تلویزیونی، موسیقی، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و بازی‌های مختلف از خدمات ارائه شده در هواپیمایی لوفت هانزا است. دسترسی به این برنامه ها با تلویزیون مقابل هر صندلی امکان پذیر است. این شرکت برنامه های مخصوص کودکان را فراموش نکرده و مجموعه ای کاملی در اختیار مسافران کوچک خود قرار داده است.

فروشگاه اختصاصی لوفت هانزا

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا این امکان را در اختیار مسافران خود قرار داده تا از 8 هفته تا 2 روز قبل از پرواز خود محصولات پرواز لوفت هانزا را در سایت این هواپیمایی سفارش دهند و در زمان پرواز این محصولات را از مهماندار هواپیما تحویل بگیرند. همچنین هواپیمایی لوفت هانزا در فرودگاه های برلین تگل، فرانکفورت، مونیخ، دوسلدورف و هامبورگ فروشگاه هایی دارد که مسافران می تواندد از حداکثر 30 روز تا حداقل 4 روز پیش از پروازشان، محصولات موردنظر خود را از این فروشگاه ها سفارش داده و پس از رسیدن به این فرودگاه ها، سفارش خود را دریافت کنند.

لانژهای اختصاصی لوفت هانزا

معمولا شرکت های هواپیمایی شناخته شده، مانند لوفت هانزا در فرودگاه های مختلف سالن انتظار مخصوص مسافران خود را دارند. البته این امکان برای پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس فراهم است. با ورود به سالن انتظار لوفت هانزا کارکنان این شرکت از مسافر استقبال کرده و به هرگونه درخواستی رسیدگی میکند.

به طور مثال در پرواز کانکشن، اطلاعات پرواز بعدی ارائه می شود و تا زمان شروع آن، امکانات رفاهی مختلفی مانند بوفه لانژ نوشیدنی، تنقلات تازه، کابین‌های دوش بزرگ، حوله‌های دستی تازه و سشوار، صندلی های راحتی و .. در دسترس مسافر قرار می گیرد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سالن انتظار فرودگاه پرواز شما می توانید وارد وبسایت لوفت هانزا شده کلاس پروازی و فرودگاه مدنظرتان را انتخاب نمایید.

خدمات پرواز با کودک

شرکت لوفت هانزا با شعار یک شرکت هواپیمایی دوست دار خانواده، تلاش کرده است به خواسته ها و نیازهای هر مسافر توجه کرده و استاندارهای بالای را از نظر ایمنی و کیفیت رعایت کند. خدمات پرواز با کودک هواپیمایی لوفت هانزا از زمان رزرو تا فرود در مقصد ارائه می شود و این شرکت هواپیمایی در جهت ایجاد تجربه ای لذت بخش برای خانواده ها حرکت می کند. از جمله این خدمات می توان به مواردی مانند برنامه های سرگرمی، بازی های متنوع، وسایل نقاشی، توجه ویژه مهمانداران و دفترچه های مخصوص کودکان اشاره کرد.

رزرو هتل با خرید بلیط لوفت هانزا

با خرید بلیط لوفت هانزا امکان رزرو هتل نیز فراهم است. بر گزینه هتل کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. در ادامه می توانید لیست هتل های مقصد و جزئیاتی مانند قیمت اتاق ها، کیفیت هتل، آدرس و نظرات دیگر کاربران را مشاهده کنید. برای رزرو نیازی به کارت اعتباری نیست، لوفت هانزا ایمیلی برای شما ارسال می کند که تاییدی بر رزرو اتاق است.

رزرو هتل و خرید بلیط لوفت هانزا

اجاره خودرو در وبسایت لوفت هانزا

علاوه بر خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا و رزرو اقامتگاه، اگر تمایل داشته باشید در مقصد، خودرویی را به صورت کامل در اختیار داشته باشید، مانند تصویر زیر گزینه car rental را انتخاب کنید.

اجاره خودرو در وبسایت رسمی هواپیمایی لوفت هانزا

معرفی هواپیمایی لوفت هانزا

همانطور که گفته شد شرکت هواپیمایی لوفتانزا بزرگترین ایرلاین اروپا است که از ناوگان هوایی بسیار مجهزی استفاده می کند. نکات جالبی درباره این شرکت وجود دارد که خواندن آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

تاریخچه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

تاریخچه هواپیمایی لوفت هانزا به سال 1926 باز می گردد. یک شرکت هواپیمایی به نام Deutsche luft hansa A.G در برلین با پرچم آلمان شروع به کار کرد اما پس از شکست آلمان در جنگ، تمامی خدماتش متوقف شد. سپس در سال 1955 ایرلاین دیگری با نام لوفتاگ در شهر کلن تاسیی شد و فعالیت خود را از سر گرفت. در سال 1955 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به صورت رسمی آغاز به کار کرد. کلمه لوفت به آلمانی به معنی آسمان است و کلمه هانزا، اشاره به پیمان هانزا دارد که پیمان تجاری بین کشورهای ساحل شمالی اروپا بود. این شرکت در حال حاضر بزرگترین ایرلاین اروپا و حامل پرچم آلمان است.

5 واقعیت شگفت انگیز در مورد لوفت هانزا

  1. لوفت هانزا بزرگترین ناوگان ایرباس A380 را دارد.
  2. لوفت هانزا بزرگترین خریدار خاویار در جهان است.
  3. لوفت هانزا بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا است.
  4. طولانی ترین پرواز لوفت هانزا 13 ساعت و 55 دقیقه است.
  5. لوفت هانزا اولین ایرلاین  بود که اینترنت داخل پرواز را ارائه کرد.
مهمانداران و خلبان هواپیمایی لوفتهانزا

حوادث هواپیمایی لوفت هانزا

  • اولین حادثه این شرکت هواپیمایی در سال 1993 رخ داد. این پرواز که از فرانکفورت عازم ورشو بود با 64 مسافر و 4 خدمه دچار سانحه شده و یکی از کمک خلبانان و مسافران در این حادثه جان خود را از دست دادند.  
  • در سال 1979 نیز یکی دیگر از هواپیماهای لوفتانزا در پرواز برزیل داکار و نزدیک به فرودگاه سقوط کرد. در این حدثه 3 نفر از خدمه فوت کردند.
  • حادثه دیگری که در سال 1974 در این ایرلاین رخ داد 170 نفر از مسافران و 17  نفر از خدمه پرواز دچار آسیب شده و 59 نفر نیز جان خود را از دست دادند. در این حادثه هواپیما تنها دقایقی پس از شروع پرواز در فرودگاه جومو کنیاتا، کنترل خود را از دست داد و سقوط کرد.
  • در سال 1997 نیز، پرواز شماره 181  با جت بوئینگ ۷۳۷-Adv230 ربوده شد. این جت فرودگاه پالما ده مایورکا اسپانیا را با 86 مسافر و 5 خدمه  به مقصد فرانکفورت ترک کرد و در 30 دقیقه بعد از پرواز بر فراز مارسی فرانسه، 4 فرد بنا به دلایل سیاسی این هواپیما را ربودند.

افتخارات و دستاوردهای لوفت هانزا

ایرلاین لوفتهانزا اولین شرکت هوایی پنج ستاره اروپایی انتخاب شده از سوی اسکای است که در سال 2017 این شرکت هواپیمایی به عنوان بهترین شرکت هوایی اروپا، بهترین در اروپای غربی و بهترین سالن های غذاخوری فرودگاه ها معرفی شد. در سال 2016 نیز موفق شد تا به عنوان بهترین خط هوایی فرا اقیانوسی و بهترین خط هوایی اروپای غربی شناخته شود.

سایر اطلاعات هواپیمایی لوفت هانزا

کشورآلمان
کد یاتاLH 
کد ایکائوDLH
فرودگاه قطبفرودگاه مونیخ، فرودگاه فرانکفورت
سال تاسیس1953 میلادی
مدیریتجان لئونارد کینگ (خصوصی)
مقاصد پروازی220 کشور
ناوگان هوایی 276 هواپیمای فعال
وبسایت رسمی لوفت هانزاwww.lufthansa.com

سوالات متداول

بلیط لوفت هانزا از مبدا ایران برای چه مسیرهایی قابل رزرو است؟

دفتر هواپیمایی لوفت هانزا مسیرهای پروازی مختلفی را پوشش می دهد که در این بین می توان پرواز تهران به فرانکفورت، تهران به تورنتو، تهران به مونیخ و تهران به پاریس را از پر ترددترین مسیرهای پروازی این شرکت دانست. همچنین هامبورگ، ژنو، دوسلدورف، میلان و مونترال دیگر مسیرهای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از مبدا تهران انجام می شود.

میزان بار مجاز هواپیمایی لوفت هانزا چقدر است؟

مسافران در پرواز فرست کلاس این هواپیمایی 3 چمدان با حداکثر وزن 32 کیلوگرم، در پروازهای پرواز بیزینس کلاس 2 چمدان با حداکثر وزن 32 کیلوگرم، در پرواز پریمیوم اکونومی کلاس 2 چمدان با حداکثر وزن 23 کیلوگرم و در پرواز اکونومی نیز مجاز به حمل 1 چمدان با حداکثر وزن 23 کیلوگرم هستند.

استعلام بلیط لوفت هانزا چگونه انجام می شود؟

با مراجعه به سایت ایرلاین لوفت هانزا و با واردن کردن اطلاعات بلیط از جمله شماره پرواز یا تاریخ بلیط به همراه کد ملی می توانید از بلیط خود استعلام بگیرید. با داشتن شماره پیگیری بلیط ازسایت رسپینا و با ورود به صفحه پیگیری بلیط هواپیما نیز امکان مشاهده اطلاعات پرواز امکان پذیر است. اگر به شماره پیگیری دسترسی ندارید، با کارشناسان رسپینا تماس گرفته و کد ملی و یا شماره تلفن همراهی که با آن از سایت خرید انجام داده اید را اعلام کنید تا از بلیط شما استعلام گرفته شود.

قیمت بلیط لوفت هانزا تهران فرانکفورت چقدر است؟

برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما تهران فرانکفورت در ابتدای همین صفحه شهر مبدا، مقصد و تاریخ دلخواه را انتخاب کرده تا تمام پرواز ها مناسب با خواسته شما نمایش داده شود.همچنین می توانید با استفاده از گزینه های قرار داده شده در سمت راست صفحه، نوع پرواز، ایرلاین مورد نظر را انتخاب کرده تا ارزان ترین پروازها را مشاهده کنید.

آیا لوفت هانزا بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا است؟

Deutsche Lufthansa AG که معمولاً به عنوان Lufthansa شناخته می شود، بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمانی است و در صورت ترکیب با شرکت های تابعه آن، همچنین از نظر اندازه ناوگان و مسافران در طول سال 2019 بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا است.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا