بلیط هواپیما آسمان

خرید بلیط هواپیما آسمان

برای خرید بلیط هواپیما آسمان کافیست از قسمت زیر مبدا ، مقصد و تاریخ پرواز خود را انتخاب کرده و در صفحه بعد از قسمت ایرلاین، گزینه آسمان را انتخاب کنید.

هواپیمایی آسمان، یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی ایران بوده که فعالیت خود را از سال 1359 آغاز نموده است. این ایرلاین ایرانی با 33 فروند، به بسیاری از مقاصد داخلی به صورت روزانه پرواز دارد و برخی از مقاصد بین المللی را از جمله استانبول و نجف را در برنامه پروازی خود قرار داده است. 
در ادامه راهنمایی هایی را  ارائه داده ایم می توانید در کمتر از چند دقیقه، بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی از سایت رسپینا خریداری کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه این شرکت هواپیمایی، مسیرهای پروازی، کیفیت و پذیرایی در طول پرواز، قوانین کنسلی و سایر اطلاعات مفید دیگر در مورد پرواز با آسمان نیز در بخش پایانی مقاله بررسی شده است.

راهنمای رزرو اینترنتی بلیط پرواز آسمان

در وبسایت رسپینا تنها با چند کلیک می توانید بلیط مد نظر خود را رزرو کرده و به بیش از 400 شرکت هواپیمایی ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید. برای خرید بلیط هواپیما آسمان در بالای همین صفحه مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را وارد نموده و پس از ورود به جدول بلیط های سایت، از فیلتر انتخاب شرکت هواپیمایی، گزینه آسمان را انتخاب کنید.

نکات زیر برای رزرو بلیط آسمان به شما کمک می کند:

  • در تقویم پروازی رسپینا بلیط ها بر اساس کمترین تا بیشترین قیمت همان روز نشان داده می شوند اما با استفاده از فیلترهای ارائه شده می توانید لیست پروازها را به دلخواه خود مرتب نمایید. 
  • در صورتی که خرید بلیط با موفقیت انجام شود، لینک دانلود فایل چاپی هم در سایت برای شما نمایش داده می شود و همچنین به شماره تماس وارد شده، پیامک خواهد شد. در صورت عدم دریافت پیامک با پشتیبانی رسپینا تماس بگیرید. 
  • پس از صدور بلیط، امکان ویرایش مشخصات مسافر یا تغییر پرواز وجود ندارد. بنابراین حتما در زمان ورود اطلاعات به فارسی و لاتین، دقت زیادی داشته باشید. در صورتی که اطلاعات بلیط با کارت شناسایی هماهنگ نباشند، مسافر نمی تواند کارت پرواز دریافت کند. 
خرید بلیط هواپیما آسمان بصورت تلفنی

خرید بلیط هواپیما آسمان برای خانواده شهدا

خرید بلیط هواپیما آسمان برای خانواده شهدا و جانبازان با تخفیف این هواپیمایی همراه است. این مورد تنها با مراجعه حضوری به دفاتر مرکزی آسمان امکان پذیر خواهد بود (توصیه می کنیم قبل از مراجعه حتما با دفتر مرکزی تماس گرفته و شرایط جدید را جویا شوید). 

قیمت بلیط هواپیمایی آسمان

قیمت بلیط هواپیما آسمان با در نظر گرفتن امکانات و خدمات متوسط و مناسبی که به مسافران ارائه می کند، قیمت چندان زیادی ندارد. همچنین در مسیرهای خارجی می توان گفت نسبت به رقبای این شرکت هواپیمایی، قیمت بلیط آن ارزان است. جهت چک کردن قیمت پروازهای این هواپیمایی، مطابق با نکات گفته شده وارد تقویم پروازی رسپینا شوید.

بلیط های این صفحه بر اساس ارزانترین به گرانترین مرتب شده اند. در برخی از بلیط ها گزینه تضمین قیمت را مشاهده خواهید کرد. تضمین قیمت رسپینا به شما این امکان را می دهد که اگر پس از رزرو بلیط هواپیما آسمان، نرخ پایین تر همان پرواز را در سایت های دیگر مشاهده نمایید، با اطلاع به کارشناسان، 2 برابر اختلاف قیمت را به عنوان خسارت به حساب شما عودت دهد.

پرترددترین مسیرهای پروازی هواپیمایی آسمان

شرکت آسمان مدعی گسترده ترین شبکه پروازهای داخلی می باشد که در سال 1396 نیز موفق اخذ رتبه اول از نظر تعداد پروازهای داخلی در میان سایر ایرلاین ها شده است. هم چنین این ایرلاین، پروازهای بین المللی به مقصد 13 کشور را نیز پوشش دهی می کند.

 در لیست زیر، لینک محبوب ترین پروازهای داخلی این هواپیمایی قرار گرفته است که برای دسترسی سریع تر به پرواز مسیر دلخواه خود می توانید از آن استفاده کنید.

بلیط چارتر هواپیمایی آسمان

بلیط چارتر توسط شرکت های چارترکننده از ایرلاین خریداری شده و با قوانین و ضوابط مشخصی بفروش می رسند. این بلیط ها معمولا در اغلب اوقات سال، نرخ های ارزانتری نسبت به سیستمی ها دارند و البته گاهی که ترافیک سفر بیشتر می شود با افزایش چندبرابری قیمت مواجه خواهند بود.

اگر قصد خرید بلیط چارتر آسمان را دارید، پس از وارد شدن به جدول بلیط های سایت رسپینا، فیلتر نوع بلیط را بر روی گزینه چارتر قرار دهید. نکات زیر از قوانین بلیط چارتر هواپیمایی آسمان بوده که مطالعه آن ها پیش از رزرو این نوع بلیط ضروری است: 

  • چنانچه پرواز بیش از 2 ساعت تاخیر داشته باشد، پروازهای سیستمی این امکان را به مسافر می دهد تا بدون نیاز به ارسال اصل بلیط، نسبت به کنسلی بدون جریمه اقدام نماید. اما همین شرایط در چارترها گاهی نیاز به فرستادن اصل بلیط مهر شده برای آژانس چارتر کننده جهت دریافت کل وجه بلیط است. 
  • اگر مسافر، بلیط هواپیما مشهد تهران سیستمی را رزرو کند و از پرواز جا بماند، درصدی از مبلغ بلیط به عنوان مسافر نوشو (no show) به او پرداخت می شود. در صورتی که در چارترها، این مورد صدق نمی کند و عدم استفاده از پرواز سبب سوخت شدن کل مبلغ بلیط خواهد شد. 
  • در پروازهای چارتری، نرخ بلیط کودک ( 2 الی 12)  معادل بلیط بزرگسال محاسبه می شود.
نحوه رزرو بلیط هواپیمایی آسمان بصورت چارتر

بلیط سیستمی هواپیمایی آسمان

بلیط سیستمی هواپیما نوعی از بلیط است که آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت هواپیمایی برگزار کننده پرواز، خریداری می کنید و تمامی قوانین مربوط به آن نیز تابع ایرلاین است. رزرو بلیط سیستمی هواپیمایی آسمان مزایایی دارد که بلیط چارتر فاقد آن است.
پروازهای سیستمی آسمان، این مزیت را دارند که برنامه زمانبندی آن ها در طول سال ثابت است و قیمت آن ها نیز نوسان زیادی ندارد. بنابراین می توانید بلیط خود را برای 1 ماه آینده رزرو کنید و از تغییر پرواز نگرانی نداشته باشید.

تقویم پروازی رسپینا امکان مشاهده پروازهای تا 30 روز آینده را برای شما فراهم نموده است. برای مشاهده بلیط های سیستمی از فیلتر نوع بلیط، گزینه سیستمی را فعال نمایید. 

بلیط لحظه آخری هواپیمایی آسمان

بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط چارتر است که در ساعات نزدیک به پرواز با نرخ متفاوتی بفروش می‌رسد. نرخ بلیط لحظه آخری همیشه ارزان نیست و در برخی از بازه های زمانی گرانتر می شود. اگر قصد دارید بلیط لحظه آخری هواپیمایی آسمان را رزرو کنید، می توانید سرویس خبرم کن رسپینا را فعال کنید.

نوشته های مشابه

دراین صورت به محض کاهش قیمت بلیط از طریق پیامک مطلع خواهید شد. پس از ورود به جدول بلیط های سایت، روی آیکون زنگوله کلیک و سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. با ورود کد تاییدی که به شماره تلفن همراه شما پیامک می شود، سرویس خبرم کن رسپینا فعال می شود. 

بلیط ارزان هواپیمایی آسمان

بسیاری از مسافران به دنبال رزرو بلیط ارزان هواپیما آسمان هستند. رسپینا سرویس اختصاصی دیگری طراحی کرده است که مسافران بدون نیاز به پایش لحظه به لحظه سایت، در کمترین زمان موفق به رزرو پرواز مد نظر خود شوند. 
سرویس چند بخرم این امکان را فراهم کرده تا مسافر نرخ پیشنهادی برای خرید بلیط را به سایت رسپینا دهد که در صورت کاهش قیمت تا نرخ موردنظر، بلیط بصورت خودکار رزرو شود.

برای استفاده از این سرویس ویژه رسپینا ابتدا باید در وبسایت یک حساب کاربری ایجاد و موجودی مالی آن را تا میزان تقریبی بلیط شارژ کنید. همچنین اگر قیمت بلیط به میزان تعیین شده توسط شما نرسید، شارژ موجودی حساب شما باقی خواهد ماند و می توانید با ثبت درخواست استرداد، تمام مبلغ را مسترد کنید. 

برنامه پروازهای داخلی آسمان

اکثر پروازهای داخلی هواپیمایی آسمان از سه قطب اصلی آن، از سه شهر تهران، مشهد و شیراز انجام می شود. در جدول زیر می توانید برنامه پروزای آسمان را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، پرواز مد نظر خود را از ابتدای همین صفحه جستجو کنید. 

مبدا پروازفرودگاه مبدا پرواز مقصد پروازی هواپیمایی آسمان
تهرانفرودگاه مهرآباد تهرانیزد، مشهد، گرگان، تبریز، شیراز، اردبیل، آبادان، اهواز، بوشهر، بندرعباس، ایلام، کرمانشاه، ارومیه، عسلویه، زاهدان، سیرجان 
مشهد  فرودگاه هاشمی نژاد مشهدساری، چابهار، زاهدان، یزد، ایلام، نوشهر، رامسر
شیرازفرودگاه دستغیب شیرازتهران، بندرعباس، اهواز، رشت، آبادان، مشهد، ساری، تبریز، زاهدان

برنامه پروازهای خارجی آسمان

پروازهای خارجی آسمان به دو مقصد استانبول و نجف انجام می شود. جهت رزرو بلیط هواپیما خارجی و خرید بلیط آسمان در مسیرهای زیر روی بلیط مدنظر خود کلیک کنید. 

پرواز رفت و برگشت آسمان

رزرو پرواز رفت و برگشت آسمان با خرید بلیط یک رفته از نظر قیمتی تفاوتی ندارد. اما این مزیت را دارد که هم سفر شما برنامه ریزی شده است و هم نگرانی بابت پیدا کردن بلیط برگشت نیز نخواهید داشت. اگر می خواهید سفر شما با خالی آسوده همراه باشد بهتر است بلیط رفت و برگشت را خریداری کنید.

برای این منظور از بالای همین صفحه، روی دکمه ی رفت و برگشت در بالای تقویم (کنار نوار جستجو) کلیک نموده و مابقی مراحل را مطابق راهنمای عنوان شده طی کنید.

رزرو پرواز رفت و برگشت هواپیمایی آسمان

دریافت آنلاین کارت پرواز آسمان

در هواپیمایی آسمان دریافت آنلاین کارت پرواز یا چک این آنلاین امکان پذیر نیست و مسافر برای دریافت کارت پرواز خود باید به فرودگاه برود. توصیه می شود حدود در پروازهای داخلی حدود 2 ساعت و در پروازهای خارجی حدود 3 ساعت پیش از ساعت اعلام شده در فرودگاه حضور داشته باشید.  

کلاس های پروازی هواپیمایی آسمان

هواپیمایی آسمان در اکثر پروازهای خود کلاس پروازی اکونومی را ارائه می دهد اما در یک سری از مسیرهای خاص مانند تهران استانبول می توان بلیط هواپیما آسمان بیزینس کلاس را رزرو کرد. خدمات ارائه شده در کلاس های پروازی هواپیمایی آسمان از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار بوده و با وعده غذایی رایگان همراه است.
اگر تمایل دارید بلیط آسمان را در کلاس پروازی دلخواه خود رزرو کنید در جدول پروازی رسپینا، فیلتری تحت عنوان کلاس پروازی قرار داده شده تا مسافران براحتی جستجوی خود را محدود به کلاس پروازی مد نظر محدود کنند. 

بار مجاز هواپیمایی آسمان

بار مجاز در هواپیمایی آسمان به نوع پرواز بستگی دارد. در پروازهای خارجی معمولا میزان بار مجاز برابر 30 کیلوگرم است. همچنین در پروازهای داخلی، مسافران می توانند 20 کیلوگرم بار حمل کنند. در ضمن بار همراه مسافران در پروازهای داخلی و خارجی برابر 5 کیلوگرم است. در صورت همراه داشتن بار بیشتر باید جریمه آن را پرداخت کنید.

بار دستی مجاز هواپیمایی آسمان

علاوه بر بار مجاز رایگان، هر مسافر می تواند 1 عدد كیف دستی یا لپ تاپ و یك عدد جامه دان دستی با وزن 5 كیلو گرم در كلاس پروازی اكونومی و 7 كیلو گرم در كلاس پروازی تجاری (بیزینس كلاس)  در صورتی كه مجموع ابعاد آن با چرخ و دستگیره از 115 سانتیمتر بیشتر نشود. (40 *55 * 20)،  همراه خود به داخل كابین هواپیما برده و در زیر صندلی یا در محفظه بالای صندلی قرار دهد.

هزینه اضافه بار هواپیمایی آسمان

هنگام خرید و دریافت بلیط خود میزان بار قابل حمل در هر پرواز بر روی آن درج شده از این رو اگر میزان بار شما هنگام وزن کشی در فرودگاه مبدا از میزان مشخص شده و مجاز بیشتر باشد باید مبلغی را به عنوان جریمه اضافه بار خود به ازای هر ۱ کیلوگرم اضافه پرداخت کنید. البته میزان اضافه بار غیر مجاز هم نباید از ۷۵ کیلوگرم تجاوز کند.

جریمه اضافه بار شما با توجه به ایرلاین انتخابی و مسافت پروازی شما متفاوت می‌باشد اما به طور کلی نرخ اضافه بار برای هر کیلوگرم، برابر با یک درصد قیمت کل بلیط در همان مسیر محاسبه می‌شود.

اقلام ممنوعه و غیرمجاز در هواپیمایی آسمان 

حمل کالای زیر در هواپیمایی آسمان ممنوع بوده و مسافران نمی توانند این کالاها را همراه خود داشته باشند: 
چاقو، قیچی، تفنگ اسباب بازی، شمشیر، اقلام تیز و برنده، تیغ، شوكر، گاز اشك آور، جعبه ابزار، باتوم، چوب بیسبال ، چوب هاكی، چوب بیلیارد
 حمل هرگونه كالای خطرناك چه در جامه دان دستی چه در جامه دان تحویلی 
هر گونه سیستم / دستگاه اكسیژن مایع ممنوع  (حمل اكسیژن برای مصارف پزشكی تنها به صورت گازی شكل و حداكثر تا 5 كیلوگرم به ازای هر مسافر مجاز است.)

کیفیت هواپیمایی آسمان

کیفیت این شرکت هواپیمایی، با توجه به خدمات ارائه شده و ناوگان هوایی در سطح متوسط قرار دارد اما با توجه به خرید هواپیماهای جدید و گسترش امکانات آسمان، می توان شاهد افزایش کیفیت در برخی از پروازهای این ایرلاین بود. 
شرکت هواپیمایی آسمان همانند بسیاری از ایرلاینهای معتبر دنیا کوشیده است تا نسبت به سایر مسائل، به ایمنی و سلامت پرواز، توجه بیشتری نشان دهد.

از این رو با بهره گیری از آخرین دستاوردهای جهانی در این عرصه، یک سیستم مدیریت ایمنی در پروازهای خود ایجاد کرده است تا آسودگی خاطر بیشتری را برای مسافران خود فراهم کند و به قدری به تامین امنیت مسافران خود مطمئن است که شعار” امنیتتان در آسمان را تضمین می کنیم” را شعار و هدف اصلی خود قرار داده است.

ترمینال هواپیمایی آسمان

از آنجایی که فرودگاه مهرآباد دارای چند ترمینال پرواز داخلی است، هر شرکت هواپیمایی پروازهای خود را از یک ترمینال مخصوص انجام می دهد.

اگر پرواز شما از تهران و با ایرلاین آسمان بوده باید به ترمینال شماره 4 فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید و در صورتی که مقصد پرواز شما تهران است، ترمینال 6 میزبان شما است. چنانچه بلیط آسمان را برای پرواز خارجی خریداری کرده اید، باید به فرودگاه امام خمینی مراجعه کنید. 

ترمینال شماره 6 فرودگاه مهرآباد میزبان پروازهای آسمان

کنسلی بلیط هواپیما آسمان

در صورتی که بلیط آسمان سیستمی را خریداری نموده اید، می توانید با توجه به قوانین هر بازه ی زمانی، استرداد بلیط هواپیما آسمان را به انجام برسانید. بهتر است پیش از اقدام به کنسلی بلیط هواپیما آسمان چند مورد مهم را مدنظر داشته باشید:

  1. در صورت جاماندن از پرواز، اگر بلیط خریداری شده سیستمی باشد، می توانید درخواست کنسلی نوشو (no show) دهید تا بخشی از وجه بلیط به حساب شما مسترد گردد. اما اگر بلیط از نوع چارتر باشد، کل مبلغ آن سوخت خواهد شد.
  2. ثبت درخواست کنسلی بلیط هواپیما آسمان از سایت رسپینا به ۲ صورت اینترنتی (از طریق پنل کاربری) و تلفنی (برقراری تماس با شماره های پایین صفحه) امکان پذیر است. وجه پرداختی نیز ظرف مدت زمان حداکثر ۷۲ ساعت به حساب مسافر مسترد می گردد.
  3. در صورتی که تاخیر پرواز بیش از ۲ باشد می توانید بلیط خود را بدون جریمه کنسل کنید. البته در این صورت، استرداد وجه به دلیل قوانین ایرلاین / چارترکننده ممکن است تا ۲ هفته هم زمان ببرد.

جریمه کنسلی بلیط هواپیما آسمان

در عکس زیر، این زمان بندی به همراه جریمه کنسلی ذکر شده است. توجه نمایید که جریمه کنسلی بلیط هواپیما آسمان چارتر مطابق ضوابط چارترکننده تعیین می شود و ممکن است با مندرجات عکس فوق، مغایر باشد. برای این منظور می بایست با کارشناسان رسپینا تماس حاصل نمائید.

قوانین کنسلی هواپیمایی آسمان

ناوگان هواپیمایی آسمان

هواپیمایی آسمان از هواپیماهای شرکت های متعدد استفاده می کند که مناسب پروازهای طولانی و یا کوتاه هستند. تعداد هواپیماهای این شرکت در مجموع دارای 20 هواپیمای مختلف ایرباس، بوئینگ، فوکر و ATR است.

نوع هواپیماتعداد (فروند)تعداد صندلی
ایرباس A3205160
ایرباس A3401240
بوئینگ 7372144
فوکر 1007109
ATR 72566

تاریخچه هواپیمایی آسمان

هواپیمایی آسمان که جزء ایرلاین های قدیمی ایران محسوب می شود از 4 شرکت هواپیمایی پارس ایر، ایر سرویس، ایر تاکسی و هور آسمان تاسیس شده است. این شرکت هواپیمایی وسیع ترین شبکه پروازی را داشته که به مناطق محروم نیز پروازهای متعددی دارد.

هواپیمایی آسمان دارای سه مرکز پروزای در شهرهای تهران، شیراز و مشهد است. این شرکت هواپیمایی با بهره مندی از نیروهای متخصص و هواپیماهای متعدد سعی در ارتقای کمی و کیفی پروازها به شهرهای مختلف داشته است.

خدمه پروازی هواپیمایی آسمان

خدمات و كترينگ ایرلاین آسمان

این شرکت هواپیمایی با خرید سهام یکی از کترینگ های معروف، پذیرایی ویژه متناسب مسافران در پروازهای مختلف را تدارک دیده است. هواپیمایی آسمان با اخذ گواهینامه حلال و استاندارد غذاهای متنوعی با کیفیت بالا را در اختیار مسافران قرار می دهد. در منوی غذایی این ایرلاین می توان انواع غذاهای رژیمی و غذای مخصوص کودکان در پروازهای مختلف مشاهده کرد.

پذیرایی هواپیمایی آسمان

خدمات مسافران توانخواه در هواپیمایی آسمان 

مسافر توانخواه به مسافری اطلاق می شود که بنا به دلایلی از قبلی ناتوانی فیزیکی (حسی یا حرکتی)، آسیب دیدگی، داشتن جراحت، بیماری، عقب افتادگی ذهنی، کهولت سن یا دلایل دیگری دچار مشکل بوده و به مراقب های خاص و ویژه نیاز دارد. الزام به وجود همراه یا عدم نیاز به همراه برای این افرادكاملاً به شرایط فرد بستگی دارد.

همراه مسافر توانخواه باید حداقل 16 سال سن داشته و به لحاظ عقلی و جسمی قادر به کمک به مسافر توانخواه در زمان خروج اضطراری از هواپیما باشد. پذيرش مسافران نيازمند خدمات ويژه و توان‌خواه محدود به نوع هواپيما بوده که توصیه می شود پیش از رزرو حتما به این نکته توجه کنید. 

نوع هواپيما تعداد مسافر توانخواه قابل‌پذیرش
ايرباس 340حداكثر 8 نفر
ايرباس 320حداكثر 4 نفر
بوئینگ 737    حداكثر 4 نفر
فوكر 100حداكثر 2 نفر
ای تی آر         حداكثر 2 نفر

ثبت درخواست صندلی چرخدار پيش از صدور بليت الزامی است و در صورت عدم تأييد، مجوز صدور بلیت برای مسافر توانخواه وجود ندارد. همچنین هواپيمايي آسمان از پذيرش مسافران برانكاردی معذور است.

مجوزها و گواهینامه‌های هواپیمایی آسمان

هواپیمایی آسمان در سال های فعالیت خود به نتایج چشمگیری دست یافته است که از میان آن ها می توان به عضویت در مجامع معتبر هوایی جهان همچون یاتا، روند رو به رشد جابجایی مسافر، توسعه شبکه پروازی ، جذب و آموزش نیروی متخصص بومی، تجهیز آشیانه ها و کارگاه های مهندسی تعمیرات و اخذ گواهینامه های بین المللی از سازمان های معتبر جهانی اشاره کرد.

در خصوص سایر گواهینامه های معتبر آسمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

  • گواهینامه Laboratory Accreditation
  • گواهینامه CAO IRI Part M
  • گواهینامه CAO IRI Part 21
  • گواهینامه CAO IRI Part 145
  • گواهینامه CAO IRI Part 147
  • گواهینامه Air Operator
  • گواهینامه IOSA 
لوگو هواپیمایی آسمان

قطب های هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان برای پوشش هر چه بهتر شبکه پروازی و خدمات رسانی بهتر به مسافرین خود، فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی و مهرآباد در تهران، فرودگاه شهید دستغیب شیراز و فرودگاه‌های شهید هاشمی‌نژاد مشهد را به عنوان مرکز پروازی خود انتخاب کرده است. در هر یک از این سه قطب خدمه پروازی، آشیانه‌های تعمیر و نگهداری به صورت مستقل وجود دارد.

سایر اطلاعات هواپیمایی آسمان

  • کد EP :IATA
  • سال تاسیس: 1359
  • مقر اصلی: فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه شیراز
  • وب سایت هواپیمایی آسمان : www.iaa.ir

سوالات متداول هواپیمایی آسمان

بلیط هواپیما آسمان برای چه مسیرهای داخلی و خارجی قابل رزرو است؟ چگونه می توانیم بلیط هواپیمایی آسمان را در سایت رسپینا رزرو کنیم؟

هواپیمایی آسمان در اکثر مسیرهای داخلی و خارجی پرطرفدار فعالیت دارد. برای اطلاعات بیشتر، جدول بلیط های سایت رسپینا را چک کنید. پس از تایید مبدا و مقصد می توانید در صفحه پروازها با استفاده از فیلتر نوع ایرلاین، پروازهای آسمان را انتخاب کنید.

میزان بار مجاز در پروازهای ایرلاین آسمان چقدر است؟ میزان بار همراه مسافر در پروازهای هواپیمایی اسمان چند کیلوگرم است؟

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی آسمان بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود. بار همراه مسافران نیز برابر 5 کیلوگرم است.

قیمت بلیط هواپیما آسمان برای کودکان چگونه محاسبه می شود؟ ایا نرخ کودک در بلیط چارتر اسمان متفاوت است؟

اگر بلیط سیستمی باشد، قیمت بلیط کودک و نوزاد با بزرگسالان متفاوت است. اما در پروازهای چارتر، قیمت بلیط کودک با بزرگسال یکسان محاسبه می شود.

آیا خرید بلیط هواپیما آسمان برای خانواده شهدا از رسپینا امکان پذیر است؟ چگونه می توانیم بلیط جانبازان را از هواپیمایی آسمان تهیه کرد؟

بله. خرید بلیط تخفیف دار آسمان برای خانواده محترم شهدا و جانبازان از هیچ وب سایتی قابل انجام نیست. برای این منظور می بایست با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر به دفاتر مرکزی هواپیمایی آسمان مراجعه نمائید.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا