سوالات متداول
-
-
آیا برای خرید بلیت هواپیما از رسپینا 24 به تخصص خاصی نیاز هست ؟
- خیر برای خرید بلیط هواپیما از رسپینا24 کافیست ابتدا مبدا سپس مقصد (اعدادی که زیر هر مقصد درج شده ارزانترین نرخ بلیط هواپیما در 15 روز آینده برای مسیر مورد نظر شما می باشد)و در نهایت تاریخ مورد نظر (مبلغی که در زیر هر تاریخ نمایش داده میشود ارزانترین نرخ پرواز در آن تاریخ می باشد ) را انتخاب نمایید سپس پرواز مورد نظر را انتخاب نمایید (می توانید پروازها را بر اساس نرخ و یا ساعت مرتب نمایید که به صورت پیشفرض بر اساس ارزانترین نرخ مرتب سازی شده است و با استفاده از فیلتر ها می توانید ایرلاین مورد نظر را فیلتر نمایید.) سپس مشخصات خور را وارد نمایید و در نهایت با داشتن رمز دوم کارتهای بانکی عضو شتاب وجه مربوطه را پرداخت نمایید پس از پرداخت با زدن دکمه دریافت بلیط بلیط خود را دریافت نمایید.
-
آیا برای سوار شدن هواپیما احتیاج به نسخه چاپی بلیط دارم ؟
- خیر برای سوار شدن به هواپیما عکس بلیط و کارت شناسایی معتبر نیاز می باشد (در مواردی که پروازها دارای تغییرات پرواز عدم از( تاخیر بیش از1 ساعت ، تعجیل پرواز ، ابطال پرواز در فرودگاه ) باشد جهت استرداد وجه به بلیط چاپ شده ممهور به مهر ایرلاین نیاز می باشد.
-
آیا عضویت در وب سایت رسپینا 24 برای خرید بلیت هواپیما الزامی است ؟
- خیر با اولین خرید ازروی سایت یا اپلیکیشن با شماره موبایل که در هنگام خرید ثبت میکنید و کدملی مسافر یک پنل کاربری به نام مسافر ایجاد خواهد شد که در خرید های بعدی ازقسمت ورود اعضا با وارد کردن شماره موبایل و رمز که برای شما پیامک خواهد شد میتوانید وارد پنل کاربری خود شوید .
-
چگونه میتوانیم ازکد تخفیف در هنگام خرید استفاده نماییم ؟
- خرید کلیه پرواز ها ازروی سایت و اپلیکیشن به صورت آنلاین با تخفیف میباشد ولی اگر بعد از خرید کد تخفیف دریافت کرده اید درصفحه ثبت مشخصات در قسمت کد تخفیف در کادر مربوطه کد تخفیف خود را وارد نمایید و تا مبلغ تخفیف محاسبه وآماده پرداخت گردد . نکته : لازم به ذکر است از هر کد تخفیف فقط در یک خرید میتوان استفاده کرد ومدت زمان کد تخفیف ها محدود میباشد .
-
چگونه ازصادر شدن بلیت هواپیما خود مطمئن شویم ؟
- در صورتیکه یکی از موارد زیر را مشاهده کرده باشید، بلیط شما صادر شده است • مشاهده بلیت بعد از پرداخت بانکی • دریافت پیامک صدور بلیت • دریافت ایمیل صدور بلیت • اگر سه مورد بالا را مشاهده نکرده اید و در حین خرید با خطا مواجه شدید با پشتیبانی تماس بگیرید
-
آیا میتوان نام مسافر را بعد ازخرید بلیت تغییرداد ؟
- بعد ازصدور بلیت امکان تغییر نام وجود ندارد و اگر تغییراتی ایجاد شود باید بلیت خریداری شده کنسل و بلیت جدید صادر گردد .
-
قیمت بلیط هواپیما برای نوزاد و کودک چگونه است؟
- بلیط های چارتری دارای دو نرخ است. قیمت بلیط برای نوزاد (زیر 2 سال) که احتیاج به صندلی ندارد متفاوت است و بالاتر از 2 سال بزرگسال محسوب می شود. بلیط های سیستمی دارای 3 نرخ است. قیمت بلیط برای نوزاد (زیر 2 سال)، کودک (2 تا 12 سال) و بزرگسال (بالای 12 سال) متفاوت است. قابل ذکر است که برای نوزاد صندلی جداگانه اختصاص نمی یابد. هنگام خرید بلیط می توانید نوع چارتر یا سیستمی بودن آن را مشاهده نمایید و بلیط مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید.
-
آیا بلیت هواپیما که خرید کرده ایم میتوانیم استرداد نماییم ؟
- استرداد کلیه پروازهای داخلی به صورت آنلاین انجام میشود که با زدن دکمه استرداد روی صفحه اصلی سایت یا اپلیکیشن تمامی مراحل استرداد با رسم شکل کامل توضیح داده شده است .
-
درصورتی که بخواهیم بلیت هواپیما خود را استرداد نماییم میزان جریمه چقدراست ؟
- درصد جریمه بلیت ها بر اساس قوانین ایرلاین و مدت زمان باقیمانده تا تاریخ و زمان پرواز متفاوت است. جدول مربوط به قوانین و درصد جریمه های بلیت پرواز داخلی را میتوانید از بخش قوانین و مقررات سایت ملاحظه نمایید.
-
واریزی وجه استرداد بلیت به چه صورت و در طی چه مدت زمانی انجام میشود ؟
- کلیه واریزها به صورت شبا انجام خواهد شد و از تاریخ استرداد پس از تایید وجه در طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب واریزمیگردد .
-
آیا برای خرید بلیت هواپیما از رسپینا 24 به تخصص خاصی نیاز هست ؟
-
-
ایا برای خرید بلیط هواپیما خارجی نیازی به داشتن کریدیت کارت یا پرداخت بصورت ارزی هست ؟
- خیر براحتی می توانید با داشتن رمز دوم کارت های عضو شتاب (بانکهای ایرانی) در سراسر دنیا خرید انلاین بلیط پرواز خارجی را از رسپینا24 انجام دهید و وجه مربوطه را بصورت ریالی پرداخت نمایید .
-
ایا خرید بلیت هواپیما داخلی اروپا یا امریکا و یا سایر کشورها (بلیت هایی که مبدا انها از داخل ایران نمی باشد ) از طریق سایت رسپینا24 وجود دارد ؟
- بله امکان خرید بلیط هواپیما بیش از 900 ایرلاین خارجی در رسپینا24 فراهم شده است .
-
اگر در هر یک از مراحل خرید آنلاین دچار مشکل شدیم، چه کنیم؟
- حتما برای اطمینان از نتیجه فرایند خرید با کارشناسان ما که در بخش پشتیانی بصورت 24ساعته حضور دارند با شماره 05131402 تماس حاصل نمایید .
-
چطور میتوانیم به رسپینا24 اعتماد کنیم ؟
- رسپینا 24 دارای مجوز از سازمان های هواپیمایی کشوری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی می باشد و دارای نماد اعتماد الکترونیک دوستاره است.همه اینها یعنی:با خیال راحت به رسپینا24 اعتماد کنید, چون روی زمین نمیمانید...
-
برای خرید بلیت خارجی الزاما اعتبار پاسپورت چه میزان باید باشد ؟
- از زمان انجام پرواز رفت حداقل 6ماه باید اعتبار داشته باشد .
-
ایا خرید بلیط بصورت رفت و برگشت الزامیست ؟
- بله طبق قوانین بین المللی در دست داشتن بلیط رفت و برگشت الزامیست . البته درشرایط خاص امکان خرید بلیط یک طرفه وجود دارد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید .
-
چگونه میتوان از شرایط کنسلی یا تغییر تاریخ مطلع شد ؟
- قبل از خرید با مراجعه به قسمت قوانین و مطالعه بخش پنالتی و بعد از خرید میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره 05131402 تماس حاصل نمایید .
-
درصورت داشتن ویزای شنگن ایا خرید بلیط با هر پروازی برای ورود به حوزه شنگن بلامانع است ؟
- خیر درصورتیکه برای اولین بار ورود می کنید باید اولین ورود به کشور صادر کننده ویزا باشد.
-
پس از تهیه بلیط از رسپینا24 چه مدارکی برای انجام سفر لازم است ؟
- مدارک لازم سفر از جهت ورود به کشور مقصد و یا نقطه میانی از قبیل دارا بودن بلیط، واچر هتل، ویزا مربوطه و سایر مدارک و فرم های مورد نیاز و محدودیت های گمرکی، ارزی و ...
-
ایا برای خرید بلیط هواپیما خارجی نیازی به داشتن کریدیت کارت یا پرداخت بصورت ارزی هست ؟
-
-
در چه صورت مبلغ پرداخت شده برای رزرو قطعی هتل استرداد می گردد ؟
- در حالت کلی مبلغ پرداخت شده بازنمی گردد و سوخت کامل است ولی چون قوانین هتل شبیه قوانین پرواز نیست بستگی به هتل مورد نظر دارد ممکن است برخی از مبالغ قابل بازگرداندن باشد
-
چرا با تغییر نرخ هتل و پرواز در سایت ها مواجه می شویم ؟
- از آنجائیکه همه نرخ ها به صورت آنلاین از طرف شرکت های کارگزار هتل ها و ایرلاین ها تعیین شده و در سایت نمایش داده می شود تغییرات آنی در آنها اجتناب ناپذیر است ، البته نوسان ارز هم بی تاثیر نمی باشد
-
تور انفرادی و گروهی چه توری است ؟
- تور انفرادی : توری که به صورت منفردا اجرا می شود، شامل بلیط رفت و برگشت ( زمینی یا هوایی)ترانسفر و اقامت در هتل و غیره ... میباشد. این تور مناسب برای افرادی است که تاریخ خاصی را می خواهند به سفر بروند. تور گروهی: توری که از قبل هتل و پرواز یا اتوبوس برای تاریخ خاصی رزرو شده است و به صورت گروهی اجرا می گردد.
-
پسرم 2 ساله 1 ماهش هست آیا براش تخفیف در نظر گرفته میشه ؟
- فرزند شما هزینه بلیط پرواز را باید بدهند که البته بستگی به قوانین ایرلاین مربوطه دارد ولی بابت هتل تخفیف های خوبی برای فرزندان کمتر از 8 سال به طور معمول در نظر گرفته می شود و در بعضی از هتل ها حتی رایگان است.
-
آیا باید مدارک خاصی در هتل همراه داشته باشیم؟
- مدارک شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه برای افراد مقیم ایران و برای غیر ایرانیها پاسپورت. در ضمن، خانوادههای ایرانی حتماً باید مدارک محرمیت خود را به همراه داشته باشند
-
پس از رزرو و پرداخت ، هزینه دیگه ای در هتل گرفته میشود؟
- در اکثر هتلها زمانی که رزرو شما پس از تائید و پرداخت قطعی شد هیچ هزینه دیگری مانند مالیات بر ارزش افزوده 9 درصد از شما دریافت نخواهد شد. البته شما قبلاً هزینه آنچه رزرو کردید و در تأییدیه شما یا همان واچر قید شده است پرداخت کردهاید مثلاً اگر از مینی بار، رستوران، خشکشویی، استخر و غیره استفاده کنید و هزینه آن رایگان نباشد باید پرداخت کنید.
-
چند ساعت قبل از پرواز باید در فرودگاه باشیم ؟
- ساعت حضور در فرودگاه برای پرواز های داخلی در روزهای معمولی سال حداقل یک ساعت و نیم قبل از پرواز در روزهای پیک سفر و عید که فرودگاه شلوغ تر است توصیه می شود که 2 ساعت و نیم قبل از پرواز آنجا حضور داشته باشید
-
در صورت جا ماندن مسافر از پرواز یا به اصطلاح no show شدن به هر دلیل مبلغ پرواز عودت می شود ؟
- اگر پرواز چارتر باشد به هیچ عنوان مبلغی به مسافر تعلق نمی گیرد ولی در صورت سیستمی بودن پرواز مطابق با قوانین پرواز های سیستمی مبلغ به مسافر عودت می گردد.
-
واچر چیست ؟
- رسید پرداخت و تایید رزرو اتاق هتل را وچر میگویند و فقط بعد از اینکه پرداخت نهایی میشود
-
چرا شبهای عید و یا برای تعطیلات ، پروازها و نرخ تورها اینقدر گران میشود ؟
- طبیعی است شما برای آنکه با چنین مشکلی مواجه نشوید چند ماه زودتر برنامه سفر و خرید تور را انجام دهید. نگذارید سفر به دقیقه 90 برسد
-
در چه صورت مبلغ پرداخت شده برای رزرو قطعی هتل استرداد می گردد ؟
-
-
برای سفر خارجی اعتبار پاسپورت چند ماه باید باشد؟
- بستگی به کشور مقصد دارد مثلا برای هند باید 7 ماه کامل باشد و برای بعضی از کشورها تا 6 ماه مورد قبول است.
-
آیا عوارض خروج از کشور به عهده آژانس مسافرتی است؟
- خیر پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده مسافر است آژانس مسافرتی صرفا تامین کننده بلیط و ویزا و اقامت برای مسافران است
-
چرا شب های عید و یا تعطیلات پروازها و نرخ تورها اینقدرگران می شود ؟
- طبیعی است هرچه نایاب شود کیمیاست . شما برای آنکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید چند ماه زودتر برنامه سفر و خرید توررا انجام دهید .گذارید سفر به دقیقه 90 برسد.
-
تور انفرادی و گروهی چه توری است ؟
- تور انفرادی: توری که به صورت انفرادی برای خود شخص انجام میشود و طبق علاقه فرد تاریخ سفر و هتل و پرواز رزرو میشود تور گروهی : برنامه سفر و هتل و پرواز و تاریخ سفر از قبل مشخص شده است و طبق این برنامه سفر مسافران ثبت نام میشوند و به این شکل گروه تشکیل میشود
-
تفاوت پکیج با پرواز + هتل چیست ؟
- در سرویس پکیج هر مسیر با خدمات از قبل طراحی شده به صورت یک مجموعه قابل رزرو است ولی درسرویس پرواز + هتل شما میتوانید پرواز و هتل را بدون خدمات جانبی سفر مانند راهنمای تور و ترانسفر انتخاب نمایید
-
همه میگویند با آژانس هایی سفر کنید که مجری هستند به نظر شما این حرف صحیح است ؟
- خرید از آژانس های مجری یا واسطه از نظر قیمت برای مسافران چندان تفاوتی ندارد. به این نکته توجه کنید که با آژانسی قرارداد منعقد نمایید که پیگیرکارهای سفر شما باشد
-
آیا ساعت ورود و خروج به اتاق هتل در همه کشورها یکسان هست ؟؟؟
- بله در همه جای دنیا ساعت ورد به هتل 14:00 و ساعت خروج از هتل 12:00 میباشد .
-
برای ویزای دبی چه مدارکی لازم هست و چند روز زمان میبرد که ویزا آماده شود؟
- ویزا ی دبی بین 2 تا 7 روزکاری زمان میبره و مدارک مورد نیاز عکس پاسپورت و شناسنامه و کارت ملی هست
-
کدوم کشورها در زمستان برای سفر مناسب تر هستند؟
- کشورهایی مثل دبی و مالزی – تایلند که هوای گرمتری دارند برای سفر در زمستان زمان مناسب تری هست
-
آیا خرید بیمه مسافرتی الزامی است ؟؟؟
- در واقع میشه گفت حادثه هیچ گاه خبر نمیکند و حتما مسافر باید بیمه باشد برای بیشتر ویزا ها لازم هست که بیمه مسافرتی همراهتان باشد مثل ویزا شنگن
-
برای سفر خارجی اعتبار پاسپورت چند ماه باید باشد؟
-
-
شرایط حمل خوردو با قطاربه چه صورت میباشد ؟
- خودرو های شاسی بلند امکان حمل ندارند (ارتفاع از 158 و عرض 180 بیشتر نباشد ) باک بزنین از یک چهارم بیشتر نباشد وسایل اضافی غیراز جک وزاپاس داخل خودرو نباشد بیمه هر خودرو هنگام تحویل دهی به نسبت ارزش هر خودرو داخل راه اهن دریافت میشود ارائه کارت شناسايي مالك و خودرو هنگام تحويل دادن و تحويل گرفتن وهمچنین خوردو های صفر کیلومتر رائه برگه فروش الزامی میباشد
-
ارسال بار باقطار به صورت میباشد ؟
- هر مسافر مجاز به حمل 30 کیلو بار میباشد بیشتر از 30 کیلو و ارسال بار های دیگر نیازی به تهیه بلیت از قبل ندارد با مراجعه به انبار توشه راه اهن براساس وزن و اندازه محاسبه وارسال میشود
-
امکان تغییر و ویرایش نام بعد از تهیه بلیت وجود دارد؟
- خیر بلیت باید کنسل شود و مجدد اقدام به خرید شود
-
امکان رزرو کوپه دربست به نام 1 نفر میباشد ؟
- خیر حتما اسامی همه مسافرا باید ثبت شود
-
سهمیه تخفیف برای چه افرادی است ؟
- جانبازان بالای 25 درصد و خانواده های شاهد
-
بليطی كه از طريق سایت خريداري نمودهام چکونه میتوان مجدد چاپ مجدد گرفت ؟
- بلیت هایی كه از طريق سایت خريداري ميشوند براي چاپ پس از ورود به سيستم فروش با نام كاربري –شماره موبایل ثبت شده در خرید و کلمه عبور در قسمت پیگیری میتوان چاپ مجدد گرفت
-
جهت خرید اینرنتی ازسایت پس از جستجوی مسیر با پیغام قطار در این تاریخ یافت نشد مواجه میشوم چه مشکلی هست ؟
- ممکن هست درمسیرجستجو شده قطار حرکت نداشته باشد یا فروش بلیت در ان بازه زمانی باز نشده باشد و یا اینکه سیستم قطع و درحال آپدیت باشد
-
بعضی از قطار های فدک با هتل ثبت شده به چه معناست ؟
- دربعضی مسیر ها قطارهای فدک که با هتل نمایش داده میشود اقامت 2 شب و 3 روز دارند ، مبلغ نمایش داده شده برای هرنفر رفت قطار بعلاوه اقامت 1 شب در هتل میباشد
-
در صورت تکمیل ظرفیت کوپه اقایان امکان خرید در کوپه خواهران و جابه جایی در قطار وجود دارد ؟
- خیر غیر قانونی هست و امکان جابه جایی نیست و از ورود به آن کوپه جلوگیری خواهد شد
-
مسافری که فراموش کرده است بلیت قطار برای کودک خود رزرو کند تهیه بلیت به چه صورت میباشد ؟
- به صورت تک باید باید بزرگسال خرید شود.
-
شرایط حمل خوردو با قطاربه چه صورت میباشد ؟
-
-
کنسلی بلیت اتوبوس به چه صورت میباشد ؟
- بلیتی که اینرتنتی خرید کردید در تعاونی چاپ شود کنسلی از همان تعاونی باید انجام شود در غیر اینصورت با مراجعه به سایت خریداری شده تا قبل 1 ساعت به حرکت با 10 درصد و از 1 ساعت تا لحظه حرکت 50 درصد خسارت استرداد میشود.
-
آیا امکان ارسال بار با اتوبوس هست ؟
- بله باتوجه به متفاوت بودن سیاست هر تعاونی قبل از مراجعه به ترمینال با تعاونی مربوط تماس بگیرید و از هزینه ارسال بار و از شرایط (وزن ابعاد بار ) مطلع شوید.
-
در صورت جا ماندن از اتوبوس آیا هزینه ای استرداد میشود ؟
- بله طبق قوانین شرکتها 50 درصد خسارت دریافت کنید
-
چه مسیر های خارجی اتوبوس حرکت دارد ؟ طول سفر چه مدت زمانی هست؟
- تهران به استانبول 33ساعت تهران انکارا 28ساعت تهران به تفلیس 28 ساعت تهران به ایروان 24 ساعت تهران به سلیمانیه 16 ساعت
-
آیا امکان رزرو همه صندلی ها به نام یکنفر هست ؟
- بله صندلی های مورد نظر انتخاب کنید و 1 نفر سرگروه برای تمامی صندلی ها وارد شود
-
برای کودکان زیر2 سال و اطفال نیاز به تهیه بلیت هست ؟
- هر کودکی که رو صندلی جدا بشیند نیاز به تهیه بلیت هست ولی اگر در آغوش مادر بود نیازی به بلیت ندارد برای راحت بودن مادر و کودک در طول مسیر سفر بلیت تهیه شود
-
از خدمات اتوبوس و راننده نارضایتی خود را چگونه میتوان اعلام کرد؟
- سایت رسپینا 24 زیر ساخت های لازم جهت تهیه بلیت های اتوبوس اینترنتی را فراهم کرده و به هیچ شرکت مسافربری وابسته نیست تمامی قیمت های و اتوبوس های نمایش داده شده در سایت طبق قوانین شرکت های مسافری تعیین شده جهت پیگیری از رفتارهای نامناسب پرسنل ترمینال راننده عدم حرکت به موقع اتوبوس ها و امکانات داخلی اتوبوس ها عدم به موقع رسیدن اتوبوس ها فقط به مدیریت شرکت مسافری شکایتتون انجام بدید اگر نتیجهای نگرفتین به نمایندگان سازمان حملونقل و راهداری مراجعه کنید تا پیگیر مشکل شوند
-
بلیت اتوبوس نیاز به چاپ ندارد ؟
- خیر می توانید نیم ساعت قبل حرکت با مراجعه حضوری به تعاونی بلیت راچاپ کرده و سوار اتوبوس شوید
-
بعد از خرید بلیت اتوبوس امکان تغییر نام یا صندلی هست ؟
- خیر.بعد از تهیه بلیت امکان هیچ تغییری وجود ندارد بلیت طبق قوانین با کسر خسارت کنسل شود و مجدد اقدام به خرید شود
-
بار مجاز هر مسافر در مسیر های خارجی چقدر هست ؟
- هر مسافر مجاز به حمل 20 کیلو بار میباشد .بیشتر از 20 کیلو با توجه به ابعاد و وزن بار بسته به سیاست های هر شرکت مسافری قبل از سفر با تعاونی مربوطه هماهنگ شود
-
کنسلی بلیت اتوبوس به چه صورت میباشد ؟
-
-
از آنجا که هتل برای تحویل و تخلیه اتاق ساعتهای خاصی را مشخص کرده است آیا این امکان وجود دارد که زودتر از ساعت تحویل اتاق، اتاق را تحویل بگیرند و یا ساعتی بیشتر از ساعت تخلیه اتاق در اتاق بمانند؟
- در هردو حالت طبق هماهنگی با هتل باید نیم شارژ ورود و یا نیم شارژ خروج پرداخت شود .
-
قیمت های ثبت شده روی سایت برای هر نفر محاسبه شده است یا برای هر اتاق ؟
- قیمتهای محاسبه شده برای هر اتاق می باشد
-
نفراضافه به صورت تخت می باشد یا کاناپه؟
- این موضوع کاملا بستگی به هتل مورد نظر شما دارد بعضی از هتل ها اکسترا به صورت تخت، بعضی به صورت کاناپه تخت خواب شو و در بعضی از هتل ها به صورت کف خواب می باشد.
-
چه مدارکی جهت پذیرش در هتل مورد نیاز است؟
- مدارک شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه برای افراد مقیم ایران و برای غیر ایرانیها پاسپورت. در ضمن، خانوادههای ایرانی حتماً باید مدارک محرمیت خود را به همراه داشته باشند..
-
ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها چه زمانی می باشد؟
- معمولا تحویل اتاق ساعت 14 و تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد.
-
درصورت کنسل کردن رزرو چه مبلغی به میهمان عودت داده می شود؟
- از آنجا که اکثر هتل ها شرایط قوانین یکسانی ندارند و میبایست بعد از اعلام کنسلی، قانون هتل برای رزرو شما پرسیده شود تا بتوانیم شرایط کنسلی را اعلام نمائیم.
-
قوانین خردسال هتل ها به چه صورت می باشد؟
- قوانین خردسال هر هتل نیز باهم فرق دارد معمولا زیر دو سال رایگان بین 2 تا 5 سال نیمه بها و بالای 5 سال نفر اضافه محصوب می شود.
-
رزرو آنلاین نسبت به رزرو حضوری چه مزیت هایی دارید؟
- در رزرو آنلاین علاوه بر اینکه می توانید هتل مورد نظر خود را با قیمت مناسب تر و به صرفه تری رزرو بفرمایید می توانید اطمینان حاصل کنید که اتاق موردنظر برای شما رزرو شده است و در روز ورود با مشکل تکمیل ظرفیت هتل روبرو نخواهید شد.
-
پس از رزرو آنلاین و پرداخت هزینه آیاد باید مبالغ دیگری نیز در هتل پرداخت شود؟
- در زمان رزرو آنلاین هتل تمام هزینه های اقامت محاسبه شده و میهمان بر اساس آن هزینه را به طور کامل پرداخت می کند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه ای اضافه در هتل نیست؛ مگر اینکه در زمان اقامت از امکانات و خدمات جانبی هتل نظیر کافی شاپ و مینی بار و خشکشویی و... نیز بهره برده که باید هزینه آنها را جداگانه پرداخت کند.
-
واچر چیست؟
- رسید پرداخت و تایید رزرو هتل را واچر می گویند.
-
از آنجا که هتل برای تحویل و تخلیه اتاق ساعتهای خاصی را مشخص کرده است آیا این امکان وجود دارد که زودتر از ساعت تحویل اتاق، اتاق را تحویل بگیرند و یا ساعتی بیشتر از ساعت تخلیه اتاق در اتاق بمانند؟